Hieronder een greep uit de klachten. Op de site staan er meer. (snik)
Klacht Sanoma: Donald duck wekkerradio
poelsnip8a, 29 november 2010
Op 21 oktober heb ik de donald duck wekkerradio besteld. Deze was leverbaar binnen 3 tot 5 werkdagen. Op 5 november een mail ontvangen dat de wekker pas in week 51 kan worden uitgeleverd. Het is vandaag 29 november en tot mijn verbazing zie ik op mijn rekeningafschrift dat de wekker is afgeboekt, maar ik heb nog steeds geen wekker ontvangen. Dit vind ik niet de juiste gang van zaken.
Gewenste oplossing
Dat de wekker z.s.m. wordt geleverd. Ik vind het niet juist dat het bedrag al van mijn rekening is geschreven terwijl ik nog niets heb ontvangen. Dit is in mijn ogen niet de juiste volgorde. Ik moet maar afwachten of de wekker wordt geleverd.
Sanna@sanoma reageerde op november 30th, 2010 at 13:04
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de Donald Duck Wekkerradio. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de Klantenservice. Zij zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijk groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.
bron: http://www.klachtenoplossing.nl/sanoma/klacht/donald-duck-wekkerradio/
Klacht Sanoma: Donald Duck wekker wordt niet geleverd
Servette, 29 november 2010
Wekker besteld op site waar vermeld staat dat deze binnen 5 dagen geleverd wordt. Ruim op tijd besteld EN METEEN BETAALD maar helaas na betaling en bestelling een mail gekregen waarin stond dat het week 51 zou worden. Helaas heb ik daar niet zoveel vertrouwen in als ik alle klachten zie op deze site!
Gewenste oplossing
Leveren voor 5 dec!!
Sanna@sanoma reageerde op november 30th, 2010 at 11:04
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de levering van de Donald Duck Wekkerradio. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de Klantenservice. Zij zullen contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.
bron: http://www.klachtenoplossing.nl/sanoma/klacht/donald-duck-wekker-wordt-niet-geleverd-3/
Klacht Sanoma: Na lang wachten eindelijk geleverd, zit er geen stroomadapter bij
Kerst cado voor onze Zoon, 3 januari 2011
Lever tijd voor de Donals Duck wekker radio zou 5 werkdagen worden.
Dat is eerder vijf werkweken geworden.
En tot grote teleurstelling zit er geen adater bij.
Dat mag jij voor de prijs van de deze radio toch wel verwachten, hadden wij verwacht…
Bij de product omschrijving stond niet omschreven dat de radio alleen op batterijen werkt.
Gewenste oplossing
Het zou fijn zijn als in ieder geval een adapter meegeleverd wordt
Sanna@sanoma reageerde op januari 5th, 2011 at 16:22
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de wekkerradio van Donald Duck. Bij dit artikel behoort geen adapter. De klantenservice heeft intussen contact met u opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.
Kerst cado voor onze Zoon reageerde op januari 18th, 2011 at 22:39
De klantenservice heeft inderdaad contact met ons opgenomen.
Het komt erop neer dat bij een bestelling bij Sanoma, je heeeeel goed moet navragen wat er geleverd gaat worden.
Als ik een wekkerradio bestel ga ik er vanuit (zeker gezien de prijs) dat er een aansluiting op het stroomnet aanwezig is.
Bij Sanoma dus niet, ”dat staat nergens omschreven”
Het is nooit bij ons opgekomen na te vragen bij aankoop van een elektrische app. of er een aansluiting op het stroomnet aanwezig is. Stel je voor.
De batterijen waren inmiddels al leeg, in dit tempo bleek na een simpelreken som dat we per jaar €100 aan batterijen kwijt zijn. Oef.
Ook na mijn argument, als zoveel kopers het zelfde gevoel als wij ervaren, of er dan geen sprake is van verkeerde voorlichting, blijft Sanoma bij haar standpunt, ”dat staat nergens omschreven”
Dat klopt omdat wij en vele andere kopers hier vanuit gaan.
Afijn, ik val in herhaling.
Wat mogelijk was; een setje batterijen, die wij trouwens nooit ontvangen hebben.
Of de wekkerradio retour, punt… Tja en dan staan de tranen van mijn zoon in zijn ogen, (die hoorde het gesprek) Terugsturen, dat nooit.
Maar ook -nooit- meer een aankoop bij Sanoma
bron: http://www.klachtenoplossing.nl/sanoma/klacht/na-lang-wachten-eindelijk-geleverd-zit-er-geen-stroomadapter-bij/
Klacht Sanoma: Nog steeds geen levering van de Donald Duck wekker
Uffel, 8 januari 2011
Verzonden: woensdag 5 januari 2011 9:37
Aan: ‘klantenservice@zester.nl’
Onderwerp: Hernieuwd (3-de keer!!) verzoek tot levering
Hierbij doe ik voor de derde keer het verzoek tot levering van de Donald Duck wekker die ik besteld en al tweemaal betaald heb!! De eerste wekker was na één dag kapot. De tweede wekker is tot op heden nog steeds niet door ons ontvangen, ondanks herhaalde verzoeken. Inmiddels heb ik via internetfora vernomen dat jullie bij velen hierop tekort schieten!
Hieronder een kopie van de laatste gegevens die ik heb over de zending. Op de één of andere manier is deze in het sorteerproces blijven steken. Hierover heb ik jullie al tweemaal bericht.
Ik hoop dat er nu eindelijk actie wordt ondernomen en dat ik mijzelf niet ook hoef te wenden tot registratie van klachten over jullie op internet.
Groet,
[...]
[Detailpagina zending]
Gewenste oplossing
Als er nu eindelijk eens een goed werkende wekker wordt geleverd.
Maar dat vertrouwen is er eigenlijk nu niet meer. De klantenservice van Sanoma/Zester reageert zelfs niet als zij er via de mail dagelijks aan herinnerd worden om eindelijk het al tweemaal betaalde artikel op te sturen.
Sanna@sanoma reageerde op januari 11th, 2011 at 15:13
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de Donald Duck Wekkerradio. Uw klacht wordt in behandeling genomen door de Klantenservice. Zij nemen verder contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers B.V.
Uffel reageerde op januari 11th, 2011 at 16:22
Nu opeens tweemaal een reactie gehad van Sanoma..Echter de ene dame zegt dat de wekker geleverd zou moeten zijn (terwijl het track and trace systeem van de TNT écht aangeeft dat dit niet is gebeurd) en de andere zegt dat de wekker wel is verzonden, maar ergens in de post is blijven “hangen”.
De wekker is inmiddels niet meer leverbaar en ik zou mijn geld terugkrijgen. Ben heel benieuwd hoe lang dat nu weer gaat duren.
Ik heb aan Sanoma aangegeven dat er echt iets helemaal niet goed zit bij de (klanten)service, als ik al maanden bezig ben gehoord te worden. Ik vraag mij dan ook af of zij nu echt eerst een Youp van het Hek aan de deur moeten krijgen om dit te erkennen en aan te pakken.
bron: http://www.klachtenoplossing.nl/sanoma/klacht/nog-steeds-geen-levering-van-de-donald-duck-wekker/
Klacht Sanoma: handleiding voor gevorderden
bleyswyk, 28 maart 2011
Bij het abonnement op de Donald Duck kreeg mijn dochter een wekkerradio cadeau. De handleiding heb ik geprobeerd te ontcijferen.. Helaas is het mij niet gelukt. Na enkele maanden rusttijd vandaag de handschoen weer opgeraapt, maar zelfs met behulp van mijn buurman is het ons niet gelukt de spreciale voorgeprogrammeerde geluiden uit de wekker te krijgen.
Gewenste oplossing
Een bruikbare handeleiding...
Oplossing van het bedrijf
Wij hebben de klant een aangepaste handleiding toegestuurd. Deze is wellicht iets duidelijker dan de eerder verzonden handleiding. Sanna Sanoma Uitgevers B.V.
Sanna@sanoma reageerde op maart 29th, 2011 at 15:00
Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de handleiding van de Donald Duck wekkerradio. Graag ontvangen wij uw NAW-gegevens op sanna@sanoma-uitgevers.nl. Graag ook in uw bericht vermelden waarover u nadere informatie wenst te ontvangen. De klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Sanna
Sanoma Uitgevers BV
bron: http://www.klachtenoplossing.nl/2011/03/handleiding-voor-gevorderden/
Als ik een wekkerradio bestel ga ik er vanuit (zeker gezien de prijs) dat er een aansluiting op het stroomnet aanwezig is.
Bij Sanoma dus niet, ”dat staat nergens omschreven”
Bovenstaande citaat doet Ui denken aan Venijn McSnekke's verweer in Barks-verhaal 'A Stone's Throw From Ghost Town'. Haha! (snotter)
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+271-01