Vrienden en Disney

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jun 18, 2009 5:25 pm

Wat vinden je vrienden van je "obsessie" voor Disney? Maken er grapjes over? Die van mij wel een beetje. Of zeggen ze "Bah, Donald Duck, wat kinderachtig."?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » do jun 18, 2009 5:47 pm

Een van mijn vriende n is maf. Hij haat Disney, maar is een groot fan van Pirates of the Caribean, en een beetje van Donald Duck.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jun 19, 2009 9:01 am

Ik ken eigenlijk niemand die niet of zelf graag de Donald Duck leest of er respect voor heeft.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo mei 29, 2011 3:52 pm

nee, bij ons houdt iedereen wel van disney, een kennis van me moet er niks van hebben
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » zo mei 29, 2011 4:18 pm

Niemand van mijn bekenden is Disney liefhebber. Maar ook niemand doet er respectloos over tegenover mij. Ik denk dat het bij jullie vooral zo is omdat het nog kinderen zijn. Ze beginnen te puberen en willen natuurlijk niks meer te maken hebben met wat met hun kinderjaren te maken heeft omdat dat "kinderachtig" zou zijn. Zodra men volwassen wordt, worden zijn/haar activiteiten en interesses meestal wel gewaardeerd.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Vrienden en Disney

Berichtdoor Koen » vr maart 29, 2013 3:47 pm

Om eerlijk te zijn weten mijn vrienden niet eens dat ik een ''Disney-obsessie'' heb. Ze weten wel dat ik een abonnement heb op de Donald Duck en dat ik Donald Duck erg leuk vind. Het wordt gewoon gerespecteerd, maar ik zit dan ook nog maar in groep 8. ;) Volgens mij weten ze wel dat ik er veel van afweet, want ik heb op school een keer een informatietekst moeten schrijven en dat had ik over Dagobert Duck gedaan en dat wou iedereen zien. :P
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven


Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron