Oh, wat een feest!

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za dec 04, 2010 4:48 pm

Ik kwam pas op de radio dit liedje tegen: Oh, wat een feest! Ik zeg nee, zeg ik. Ik weet niet om jullie dit ook vinden, maar ik vind dit een heel slecht liedje. Waarom:
-Mary Poppins zit in het liedje, terwijl dat helemaal niet hoeft.
-Mary Poppins speelt zich af in ENGELAND, in 1910! De Banks kinderen horen Sinterklaas helemaal niet te kennen!
-Mary Poppins was nog geen week bij de Banks kinderen (en dat was trouwens in februari). Sinterklaas is in december!
-WAT DOET COOLE PIET DAAR?
En verder vind ik het idee gewoon helemaal niks. Is dit waar Disney nu mee bezig is, het moderniseren van Classics? Dit is nog erger dan al die keren dat Disney modern probeert te doen. Nee. Dit is misschien wel het domste wat Disney ooit gedaan heeft. Nou ja, misschien? Welke oelewapper van Disney heeft dit goedgekeurd?
Dus, wat is het volgende? Een remix van Zip-a-dee-doo-dah door Miley Cyrus?
Oh, wacht. Laat maar.
Misschien een hip-hop Doornroosje of zo?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma dec 06, 2010 9:03 am

Tja, Mary Poppins is nu eenmaal nu ook een Nederlandse musical. Ik weet niet of Disney hier zoveel mee te maken heeft. Ze hebben nu gewoon twee fantasie-elementen met elkaar gecombineerd omdat die nu beiden bekend en populair zijn. Het wordt ook niet echt gepresenteerd alsof het deel uit maakt van een consistent verhaal of zo.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am


Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 23 gasten

cron