Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 18, 2011 7:30 am

We hebben ook een topic van: wat was je eerste pocket?

Maar dit is een topic van: wat was je eerste disney product? (als je het nog weet)

en was je er blij mee?
Laatst bijgewerkt door De Zwarte Schim op wo mei 18, 2011 3:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 18, 2011 6:08 pm

Er is er per ongeluk een dubbel. die andere mag gesloten worden.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Otto » wo mei 18, 2011 6:12 pm

BV deel 23, Donald Duck als Kerstman. Ik ergens in 1984 gekregen tijdens de zomervakantie, als 6 jarig jochie... :D
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor DD » wo mei 18, 2011 6:30 pm

Ik kan me herinneren dat ik als dreumes/peuter een bord had met Donald en de neefjes erop afgebeeld die een heel stapel pannenkoeken aan het eten waren ofzo. Ik noemde het altijd Alfred :P Helaas heb ik dat bord vanaf de eerste verdieping naar beneden gegooid waarop het in tweeën brak :(
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 19, 2011 5:17 pm

DD schreef:Ik kan me herinneren dat ik als dreumes/peuter een bord had met Donald en de neefjes erop afgebeeld die een heel stapel pannenkoeken aan het eten waren ofzo. Ik noemde het altijd Alfred :P Helaas heb ik dat bord vanaf de eerste verdieping naar beneden gegooid waarop het in tweeën brak :(

ah wat zielig voor je..........
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 21, 2011 5:21 pm

Ik kreeg als kleuter een paar stickers van Donald Duck. Heb ze op 'n oude radio geplakt. Die radio heb ik nog steeds, net zoals die stickers. Die zitten daar nu al zo'n 10 jaar.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dirk McDuck » za mei 21, 2011 6:13 pm

ik kreeg samen met m'n zus die een week later dan mij jarig is een donald duck abbanoment.
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 21, 2011 10:03 pm

Duckfan van Down Under schreef:Ik kreeg als kleuter een paar stickers van Donald Duck. Heb ze op 'n oude radio geplakt. Die radio heb ik nog steeds, net zoals die stickers. Die zitten daar nu al zo'n 10 jaar.

Ik heb ze eraf gehaald. Das was funest. RIP.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » zo mei 22, 2011 6:38 pm

Dirk McDuck schreef:abbanoment.

Abbanoment... Dit is wel een heel bijzondere manier om "abonnement" te schrijven. Haha! (snotter)

Ui herinnert zich drie Disney Viewmaster-schijfjes uit de jaren 70. Een ervan was gebaseerd op het tovenaarsleerling-gedeelte van 'Fantasia'. Een andere was gebaseerd op een Mickey Mouse-tekenfilm waarin Mickey de kaartjes voor een voorstelling vergeet, die Pluto hem alsnog komt brengen. Deze schijf is toentertijd beschadigd; er ontbreekt een beeldje. (snotter) De derde schijf was gebaseerd op de bonestaak-tekenfilm.
Een promo-schijfje samengesteld uit diverse bronnen, ook non-Disney, bevatte een 3D-beeld van de toentertijd nieuwe Disney-film 'De Reddertjes'.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor BibiTotoLover » di dec 18, 2012 8:18 pm

Van wat ik me zelf nog kan heugen zou ik het echt niet weten wat me eerste Disney product was, maar toen ik nog heel klein was, had me moeder me aangemeld voor de Disney Boekenlcub, heb nog steeds alle boeken en het zijn er echt super veel, dus ik denk dat 1 van die boekjes me aller eerste Disney product zal zijn geweest..
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor Scrooge$ » wo dec 19, 2012 6:24 pm

Wat mijn eerste disney product was weet ik niet helemaal zeker maar het is de video' het beste van donald' of nummer 22 van het weekblad uit 1999
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor Koen » do dec 20, 2012 9:08 am

Volgens mij nummer 39 of 43 van 2007 van DD weekblad. Maar het kan ook Winnie the Pooh zijn,hoor. :P
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor Duck » do dec 20, 2012 1:13 pm

Mijn eerste Disneyproduct zal denk ik een Winnie the Pooh videoband zijn! :)
Maar het zou ook een Mickey Mouse truitje kunnen zijn. Of iets anders wat ik niet meer weet......
In ieder geval was ik nog een baby! :P
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor Robb_K » vr dec 21, 2012 4:02 am

Ik heb alle die jaar viertigen Disney boeken gekrijgen van mijn oudere neeven in 1953, waneer ik was vijf jaar oud. Maar, mijn eerste niet-boek product waren kleine plastic figuren van Donald, Katrien, de Neefjes en Oom Dagobert, dat ik in een cadeauwinkel gekocht in Disneyland, als het eerst openden in 1955.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Wat was je eerste Disney product?

Berichtdoor Koen » ma dec 24, 2012 9:48 pm

Robb_K schreef:Ik heb alle die jaar viertigen Disney boeken gekrijgen van mijn oudere neeven in 1953, waneer ik was vijf jaar oud. Maar, mijn eerste niet-boek product waren kleine plastic figuren van Donald, Katrien, de Neefjes en Oom Dagobert, dat ik in een cadeauwinkel gekocht in Disneyland, als het eerst openden in 1955.


Mijn eerste ''Niet-Boek Product'' was een Winnie the Pooh-knuffel. Het tweede waren de verzamelbanden,die ik kreeg ergens in 2008. Hier heb ik trouwens nog steeds geen gebruik van gemaakt. :p
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Volgende

Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron