Leefijd Disney-obsessie

Leefijd Disney-obsessie

Berichtdoor tometo » di apr 01, 2014 5:28 pm

Er zitten hierzo best veel mensen boven de 18, zelfs veel mensen boven de 35, die nog de Donald Duck lezen of zelfs een ware Disney-obsessie hebben. Nou heb ik daar niets op tegen, omdat ik het zelf ook heb gehad. Maar toen het begon ongezond (niet te letterlijk nemen) te worden, stopte de obsessie vanzelf. En ik ben nog maar 13. Ik vraag me dus echt af hoe bij de vele volwassen Disney-freaks hier de ''obsessie'' verliep, en wat jullie mening erover is.

Groetometoes, tometo *-*
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Leefijd Disney-obsessie

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo apr 02, 2014 12:05 am

Ik ben nu 32. Ik ben eigenlijk niet echt meer aan het verzamelen. Ik blijf op de hoogte van nieuwe uitgaves en lees de nieuwe weekbladen en kijk met interesse naar auteurs en dergelijke.
Het is dus afgenomen qua verzamelen voor mezelf. Ik heb nog wel interesse, maar ben er niet zo fanatiek meer mee als voorheen. Ik hoop gewoon op goede verhalen om te lezen. Vroeger wist ik van elk verhaal in welk nummer in welk jaar het stond, ging ik rommelmarkten langs en wist ik uit mijn hoofd welk nummer ik al wel en nog niet had. Dat was leuk, maar nu ben ik er bewust op een andere manier mee bezig. Ik vind ook nog meer dingen leuk behalve Donald Ducks.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Leefijd Disney-obsessie

Berichtdoor tometo » za apr 05, 2014 9:23 am

Ah, fijn om te horen dat je nog een ander leven hebt haha :P
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten