Donald Duck Schoolagenda

Donald Duck Schoolagenda

Berichtdoor donald » ma aug 08, 2016 2:08 pm

Ik wist niet goed waar ik dit neer moest zetten dus heb ik het maar hier neergezet.

Vanochtend heb ik de schoolagenda van Donald Duck gekocht en er stonden gewoon dezelfde strips als vorig jaar in!
en er waren ook geen sudokus, puzzels of andere leuke dingen, nee, alleen maar lege pagina's met daarboven: wat zou je doen als je op een onbewoond eiland was schrijf dat hier etc.

Dit valt me zwaar tegen van Sanoma( waarom schrijf ik dat nog met een hoofdletter), deze agenda is gewoon een normale schoolagenda die je voor een paar euro kan kopen, met alleen een paar strips elke week die ook vorig jaar in de agenda stonden.

ik koop nooit geen agenda meer van die gasten :O
donald
Member
 
Berichten: 28
Geregistreerd: vr nov 28, 2014 4:48 pm

Re: Donald Duck Schoolagenda

Berichtdoor BibiTotoLover » zo feb 04, 2018 6:20 pm

Dat is inderdaad erg spijtig zeg! Ik heb ze ook járen gekocht, een totaal van 5 stuks, maar de laatste was van 2014-2015.

Ik weet niet of het van Sanoma is, ik geloof van niet, maar ik mis echt heeeeeel erg de Dag Agenda van Winnie the Pooh. In 2015 verscheen de laatste, daarna helaas nooit meer een nieuwe van gezien. :(
Heb er daar ook 5 van en blader ze nog steeds regelmatig door.
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Donald Duck Schoolagenda

Berichtdoor Redmess » ma feb 05, 2018 2:30 am

Tja, de gemakszucht van goedkope merchandise. Voor een paar euro verwacht ik er ook niet meer van.

Het is dezelfde gemakszucht die we al hebben gezien bij die bladzijde45 webpagina. Het mag duidelijk niet teveel moeite kosten, dat blijkt.

Overigens gebruikte ik op school al jaren geen agenda meer, hij bleef grotendeels leeg, want al het huiswerk stond toch al op de syllabus, en ja, dat rooster kun je ook wel uitprinten, en de rest gaat of Google Agenda, dus waarvoor dan nog een papieren agenda kopen? Zonde van het geld/papier.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron