Opmerkelijk

Berichtdoor Rockerduck » vr okt 03, 2008 1:05 am

Duckfan van Down Under schreef:Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, Rockerduck, Ei, ROCKERDUCK EI! Kunnen jullie niet eens met iemand anders discussieren! Zo gaat het op ieder forum!

Ei en ik hebben een haat-liefde verhouding. Dat begrijpen alleen wij twee. ;)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr okt 03, 2008 3:44 pm

Alleen is Ei nog meer haat.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Michiel P » vr okt 03, 2008 3:58 pm

Wees niet te hard voor Ei, Duckfan. Ei is heel broos en teer en breekbaar. Ei heeft een moeilijke jeugd gehad en zich uit protest weer in zijn eierschaal teruggetrokken. Maar hij heeft, zoals elk ei, een hart van goud.

Grappig trouwens dat je Ei als de meest haatdragende van de twee bestempelt. Ei blijft altijd zo laconiek, terwijl Rockerduck zich juist gaat opwinden en boos wordt. Maar Ei is het wel het meest vasthoudend.
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor Rockerduck » za okt 04, 2008 4:22 am

Michiel P schreef:Grappig trouwens dat je Ei als de meest haatdragende van de twee bestempelt. Ei blijft altijd zo laconiek,

Dat drijft Rockerduck nu juist tot waanzin; die gespeelde onschuld...

Michiel P schreef:terwijl Rockerduck zich juist gaat opwinden en boos wordt. Maar Ei is het wel het meest vasthoudend.

WAAAAAAT?!!! ÍK zou me opwinden en boos maken???!!! Hoe DÚRF je dat te zeggen!!! Ik ben de meest rustige, vredelievende persoon ter wereld, GESNOPEN???!!!1!1
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma okt 27, 2008 5:42 pm

Verander de titel maar naar: "Ei en Rockerduck houden hier een discussie zoals die alleen in de Tweede Kamer kan worden gehouden, stilte aub"
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo maart 15, 2009 6:29 pm

Nu ik het bekijk, dit topic is erg opmerkelijk, ja. Ook is het opmerkelijk dat Ei en Rockerduck er zoveel McDrake-pagina's aan besteden om te zeggen dat ze het niet met elkaar eens zijn.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Vorige

Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron