te vroeg

Berichtdoor jan Baksteen » do aug 20, 2009 7:35 pm

Omdat ik geen abonnement heb op de Donald Duck extra koop ik hem altijd trouw elke maand in de winkel.
Maar het valt mij vaak op dat de nieuwste Donald Duck extra er te vroeg in de winkel ligt.
Weten jullie hoe dit komt?
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor mcDuck King » do aug 20, 2009 7:38 pm

Misschien te vroeg gedrukt, vervolgens al gestuurd in vrachtwagens omdat anders Sanoma vol kwam te liggen. Het was maar een idee.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Carl Rosa » vr aug 21, 2009 12:19 am

jan Baksteen schreef:Omdat ik geen abonnement heb op de Donald Duck extra koop ik hem altijd trouw elke maand in de winkel.
Maar het valt mij vaak op dat de nieuwste Donald Duck extra er te vroeg in de winkel ligt.
Weten jullie hoe dit komt?

Gebeurt met bijna alle maandbladen. Voor mij al jaren een doorn in het oog waarom een blad met bijv. opschrift "September" al in de eerste twee weken van Augustus in de winkels ligt. Engelse tijdschriften hebben dat helemaal erg.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Caspar » vr aug 21, 2009 9:39 am

Juist. Zelfde is dat bijvoorbeeld het Sinterklaas-nummer weleens uitkomt NA 5 december. Tja, het is misschien wel omdat het in die week is, maar het voelt voor mij toch gek, onpersoonlijk misschien. 't Zou leuker zijn als er een inleidende brief van Donald was, zo van 'we verheugen ons heel erg op pakjesavond blabla', maar nu wordt vaak de schijn gewekt alsof het na of juist voor pakjesavond al pakjesavond is, nou, best vreemd toch.

Maarja, da's misschien lichtelijk off-topic.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor jan Baksteen » vr aug 21, 2009 9:58 am

Carl Rosa schreef:
jan Baksteen schreef:Omdat ik geen abonnement heb op de Donald Duck extra koop ik hem altijd trouw elke maand in de winkel.
Maar het valt mij vaak op dat de nieuwste Donald Duck extra er te vroeg in de winkel ligt.
Weten jullie hoe dit komt?

Gebeurt met bijna alle maandbladen. Voor mij al jaren een doorn in het oog waarom een blad met bijv. opschrift "September" al in de eerste twee weken van Augustus in de winkels ligt. Engelse tijdschriften hebben dat helemaal erg.

Ja, maar waarom is dit zo?
Het begint wel vervelend te worden.
2 á 3 keer in een jaar mis ik wel een nummer.
Misschien wordt het dan toch wel hoog tijd om een abonnement te nemen.
Casper schreef:Juist. Zelfde is dat bijvoorbeeld het Sinterklaas-nummer weleens uitkomt NA 5 december. Tja, het is misschien wel omdat het in die week is, maar het voelt voor mij toch gek, onpersoonlijk misschien. 't Zou leuker zijn als er een inleidende brief van Donald was, zo van 'we verheugen ons heel erg op pakjesavond blabla', maar nu wordt vaak de schijn gewekt alsof het na of juist voor pakjesavond al pakjesavond is, nou, best vreemd toch.

Maarja, da's misschien lichtelijk off-topic.

Dan zou je zelf een topic kunnen maken met ''te laat''
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor arjan k » vr aug 21, 2009 6:54 pm

Hoezo te vroeg of te laat ???

Op de extra staat alleen een nummer afgedrukt en geen maand. Het blad verschijnt iedere 4 weken en het is dus GEEN maandblad. Per jaar komen er 13 reguliere nummers uit. Aangezien we geen 13 maanden hebben is het GEEN maandblad.

Even ter vergelijking met de Donald Duck Junior. Deze verschijnt iedere 2 weken. Is die dan ook te vroeg ??

Verder is tot op heden iedere Sinterklaasspecial al in november verschenen. Prima op tijd dus.
arjan k
Member
 
Berichten: 87
Geregistreerd: di jul 17, 2007 6:10 pm


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron