Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor AJ » zo jan 31, 2010 11:16 pm

van mij mogen er meer verhalen in zoals ze in het nieuwste nummer hebben gedaan (nr. 2-2010), heb me er erg mee vermaakt.
AJ
Member
 
Berichten: 50
Geregistreerd: do jul 16, 2009 7:20 pm

Berichtdoor Rubberduck » za apr 24, 2010 7:48 pm

Ik vind de Extra de afgelopen drie jaar ontzettend goed geworden. Dat topic 'De teloorgang van DD Extra' dateert nog van de tijd dat er in ieder nummer twee gelijksoortige Vicar-verhalen stonden. Die tijd is gelukkig voorbij en de afwisseling viert hoogtij. Dat topic is dus niet meer relevant.

Wat nog wél beter en anders kan in de Extra: waarom plaatst men hier niet de Deense verhalen met Brigitta en Diederik in? Als ze, om onbegrijpelijke, onverklaarbare en onverdedigbare redenen niet in het Weekblad mogen, waarom dan niet in de Extra? Brigitta heeft er al eens in gestaan, dus waarom niet vaker?
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Kwekje » za mei 01, 2010 3:06 am

kwok schreef:Wat mij betreft mogen er ook wel lange h-verhalen in de extra komen. die deense vind ik soms wat saai kwa verhaal idee'en.

Eh... wat zijn "h-verhalen" ?
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor DD » za mei 01, 2010 3:23 am

Verhalen van Hollandse bodem.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Kwekje » za mei 01, 2010 6:39 pm

DD schreef:Verhalen van Hollandse bodem.

Dank U :) Dit wist ik niet ;)

Staat er overal een "Code" voor ?


Of....

Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Duck » ma mei 30, 2011 6:17 pm

een soort van lezerpagina op blz.2(binnenkant van de kaft(waar normaal een abonnement advertentie staat)),zou ook wel leuk zijn en dan niet van die brieven van:heeft u nog een plekje voor mij?,mijn moeder haalt altijd de DDE voor me. ,ik vind uw verhalen zo leuk ,want dat zijn altijd zo'n domme brieven waar je van denkt:interreseert me dat je moeder hem koopt?waren we er dan nog niet achter dat de verhalen leuk zijn???
Maar meer brieven over tekenaars en over onderwerpen waar wij op mcdrake het over hebben.
ze zouden ook een voorbeeld aan de sonderheft mogen geven ,daar zou ie nog beter van worden.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di mei 31, 2011 1:47 pm

Dan zou het een soort van fan-blad worden. Die potentie heeft het al wel, meer dan het weekblad, maar de vraag is of er in Nederland een markt voor is. Duitsland is natuurlijk een veel groter land.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » di mei 31, 2011 8:12 pm

Ui wil in de Donald Duck Extra eindelijk eens dat tweede Brigitta-verhaal zien, waar de Roepredactie jaren geleden over schreef. (snotter) Wie of wat houdt hen tegen? (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re:

Berichtdoor snowmansion » vr feb 03, 2012 12:52 am

Ui schreef:Ui wil in de Donald Duck Extra eindelijk eens dat tweede Brigitta-verhaal zien, waar de Roepredactie jaren geleden over schreef. (snotter) Wie of wat houdt hen tegen? (huil huil)


Ui, heb je hier een bron van? Welk 2e brigitta verhaal bedoel je?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » vr feb 03, 2012 9:45 am

Het gaat geloof ik om dit verhaal.
Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Re:

Berichtdoor Ui » vr feb 03, 2012 12:17 pm

snowmansion schreef:Welk 2e brigitta verhaal bedoel je?

20 jun 2011 08:50 am, Jos schreef:Aan Appie Aap:

Via Bas hoorde ik dat je je afvraagt of wij All You Need Is Love van Scarpa nog gaan plaatsen in Donald Duck Extra.

viewtopic.php?p=9663#p9663

Ik had destijds jouw verzoek om het te bestellen bij Thom neergelegd, maar hij vond het niet goed genoeg.
Ik had je dit eigenlijk meteen moeten laten weten, maar dat heb ik verzuimd, waarvoor excuses.
Ik hoop dat je desondanks nog steeds plezier beleeft aan Donald Duck Extra.

Groeten, Jos Beekman

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=40033#p40033
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor snowmansion » wo feb 15, 2012 8:54 pm

Dank je Ui. Jammer dat Thom het niet goed genoeg vind. Ook omdat het verhaal in veel landen wél gepubliceerd is.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor Duck » wo feb 15, 2012 10:27 pm

Maar wat vond hij er niet genoeg aan?
Want de tekeningen zijn beter dan die van bijv. Gulien. Op inducks heeft het ook een 7,9 als cijfer,niet heel slecht dus,want de meeste verhalen hebben vaak een 7,8 of 7,7. Vind hij het verhaal soms niks,is het dan soms zo dat als de redacteur een verhaal niet "goed" vind dat de lezer het dan ook niet goed vind? Ik vind van niet!
Ik zou het verhaal toch graag lezen,maar dat kan nog lang duren..... :(
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor Ui » vr feb 17, 2012 8:22 pm

snowmansion schreef:Jammer dat Thom het niet goed genoeg vind. Ook omdat het verhaal in veel landen wél gepubliceerd is.

Zoals Ui het verhaal omschreven heeft gezien, wordt Dagobert hier erg makkelijk verliefd. Waarschijnlijk is Ui het hier dus (ulp) eens met Oom Thom.
Maar er zijn meer verhalen met Brigitta. Onder meer minstens één die in Gladstone Uncle Scrooge 242 heeft gestaan.
http://coa.inducks.org/issue.php?c=us/US%20%20242
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor Jop Duck » zo mei 13, 2018 4:56 pm

De Zware Jongens mogen daar wel wat eervoller verliezen.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron