Wat kan beter/anders in de extra.

Berichtdoor kwok » zo sep 13, 2009 11:35 am

Wat kan beter anders in de extra. Ik zelf heb liever italiaanse verhalen. P.s. Ik hoop geen dubbele topic geopend te hebben.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Kwekje » ma okt 05, 2009 2:11 am

Beter kan bv. Zware Jongens eruit ;) Dat zijn oninterresante verhalen met altijd hetzelfde eind
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor kwok » ma okt 05, 2009 5:57 am

Maar wat komt er voor in de plaats?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma okt 05, 2009 5:21 pm

Die rare Italiaanse series (Wizards of Mickey, Dragonlords, Dr. Mouse, Ultralords)?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Kwekje » di okt 06, 2009 2:23 am

Ik persoonlijk zou kiezen voor een derde verhaal. Het is altijd eerst Duck, dan ZJ en dan nog 'n keer duck.
Dus bij voorkeur 3 X Duck. Liever geen ZJ of boze wolven & biggen...
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Donald Duck » di okt 06, 2009 7:19 am

Het zou mischien eens leuk zijn om het blad veel dikker te maken (net zoals de 7 1/2 nummers etc.) Zulke dikke nummers lezen lekker weg en heb je niet binnen 10 minuten uit.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor huugduck » di okt 06, 2009 8:14 am

De duck extra is inderdaad veel te dun. Het moet eigenlijk net zo dik als de gewone Donald Duck. En dan eerst een lang duck verhaal. Dan mischien toch wat ander verhalen Dagobert ofzo. En dan op het einde een duck verhaal van 4 blz.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Kwekje » di okt 06, 2009 10:52 pm

huugduck schreef:De duck extra is inderdaad veel te dun. Het moet eigenlijk net zo dik als de gewone Donald Duck. En dan eerst een lang duck verhaal. Dan mischien toch wat ander verhalen Dagobert ofzo. En dan op het einde een duck verhaal van 4 blz.

Ben ik het helemaal mee eens :D Enne... zo'n 7½ van Extra leest inderdaad prima :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Mr. Happy » zo okt 18, 2009 4:44 am

Van mij mogen de Zware Jongens verhalen er ook uit, over het algemeen zijn het slappe verhaallijnen met een standaard afloop.
Ik moet wel zeggen dat het ZJ verhaal in de laatste extra hier een uitzondering op was. Deze vond ik best oké.
Mr. Happy
Member
 
Berichten: 86
Geregistreerd: vr okt 09, 2009 4:44 pm

Berichtdoor Kwekje » di nov 10, 2009 12:38 am

Mr. Happy schreef:Van mij mogen de Zware Jongens verhalen er ook uit, over het algemeen zijn het slappe verhaallijnen met een standaard afloop.
Ik moet wel zeggen dat het ZJ verhaal in de laatste extra hier een uitzondering op was. Deze vond ik best oké.

Oh :O waren ze er met de buit vandoor ??
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor DuckBoy » di nov 10, 2009 9:34 pm

Net als de specials, 64 pagina's 2 lange duck verhalen, 2 kortw humoristishe duck verhalen en 1 ZJ verhaal
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Kwekje » wo nov 11, 2009 2:50 am

DuckBoy schreef:Net als de specials, 64 pagina's 2 lange duck verhalen, 2 kortw humoristishe duck verhalen en 1 ZJ verhaal

Niet OK. ZJ verhalen moeten ze maar in de lik gaan lezen ;) de bajes, de petoet, met water brood en, en, en spinnen rrrrr
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Otto » di nov 17, 2009 9:52 pm

wat ik het liefst zou zien in de DDE zijn van die lange verhalen. Liefst die oude italiaanse verhalen die in nederland nooit in een pocket zijn verschenen. Zijn er nog zat van over volgens mij. En inderdaad die ZJ, Jonge woudelopers en verhalen zonder de Ducks mogen van mij weggelaten worden.
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor Kwekje » wo nov 18, 2009 4:05 pm

Otto schreef:wat ik het liefst zou zien in de DDE zijn van die lange verhalen. Liefst die oude italiaanse verhalen die in nederland nooit in een pocket zijn verschenen. Zijn er nog zat van over volgens mij. En inderdaad die ZJ, Jonge woudelopers en verhalen zonder de Ducks mogen van mij weggelaten worden.

Ben ik het helemaal mee eens :)

De Italiaanse verhalen zijn zowiezo erg goed, en de ZJ & boze/blije wolven, madammekes mikmak, broertjes konijnen, hiakwatta, knibbel&babbel, woudlopertjes etc...... mag allemaal weg.

Mooi mooi mooi ;) ;)






;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor kwok » zo jan 31, 2010 10:48 pm

Wat mij betreft mogen er ook wel lange h-verhalen in de extra komen. die deense vind ik soms wat saai kwa verhaal idee'en.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Volgende

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron