DD Extra 2011- 7 1/2

Berichtdoor DD » do jul 07, 2011 3:48 am

Maar ik denk dat ik wel weet waarom die verwarring is ontsaan en dat komt door de nummering van 7,5 en 10,5 etc. Zo lijkt het net alsof het bij de Extra reeks hoort inderdaad.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Bruno » do jul 07, 2011 4:05 am

Ja het hoort er gewoon bij.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Redmess » do jul 07, 2011 11:27 am

Nou, pardon hoor, ik heb me pas recent geabonneerd op de Extra, dus ik had hier niet van gehoord.

Ik denk dat het wel wat gaat doorslaan als we nu de Extra Donald Duck Extra en de Dubbelpocket Extra etc beginnen te krijgen. Hoeveel reeksen zijn er wel niet? Waarom in vredesnaam? Dit doet me denken aan de "speciale" series van Suske en Wiske, die domweg herdrukken waren uit de normale reeks... Je rijnste afzetterij.

Wat volgt? De Extra Dubbeldikke Dubbelpocket+ Extra met bijlage? Ik doe niet mee...
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Dirk McDuck » do jul 07, 2011 11:45 am

De extra donald duck extra zijn wel veel beter en dikker en sowieso de moeite waard om te kopen, maar alsnog jammer dat ze je niet de keuze geven om die editie bij je abonnement in te nemen.
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jul 07, 2011 11:53 am

dat vind ik ook. dan tellen ze dat geld van die nr.7,5 er toch al gewoon bij op? dan betaal je die vast! dan heb je niks geen gezeur en krijg je hem gewoon in de bus!

gewoon 3,25 op het jaarabbonemment van de DD extra zetten. want een 7,5 nummer verschijnt sowieso elk jaar! die andere nummers niet altijd.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Vorige

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron