DD Extra 2011-10

Berichtdoor Dubbelduck » do sep 08, 2011 3:44 pm

In ieder geval deze Midthun:
https://coa.inducks.org/s.php?c=D+2009-290

Waarschijnlijk staat deze er ook nog in:
https://coa.inducks.org/s.php?c=D+2006-232
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do sep 08, 2011 3:45 pm

Ik vraag me trouwens af of de abonnees de DD extra's nu ook op donderdag ontvangen net als de gewone DD.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Michiel Q » do sep 08, 2011 3:48 pm

Dubbelduck schreef:In ieder geval deze Midthun:
https://coa.inducks.org/s.php?c=D+2009-290

Dat is interessant, omdat Professor Carel Coconstra uit "Darkest Africa" erin meespeelt. Hij wordt door Goudglans ingehuurd om vraatzuchtige kevers op Dagoberts Geldpakhuis los te laten.
Laatst bijgewerkt door Michiel Q op do sep 08, 2011 6:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Berichtdoor jan Baksteen » do sep 08, 2011 9:06 pm

Dubbelduck schreef:Ik vraag me trouwens af of de abonnees de DD extra's nu ook op donderdag ontvangen net als de gewone DD.

Nee, dat is niet zo! Heb de vorige keer kunnen merken dat de extra nog gewoon op vrijdag komt.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor snowmansion » do sep 08, 2011 10:55 pm

Dubbelduck schreef:Ik vraag me trouwens af of de abonnees de DD extra's nu ook op donderdag ontvangen net als de gewone DD.

Dat lijkt me inderdaad van niet. Zal dat niet gewoon aan het aantal liggen, er zijn natuurlijk veel minder abo's van de Extra dan het weekblad, dus ook minder belasting voor Post NL. Dat was toch het verhaal waarom het naar donderdag verschoven werd voor het weekblad toch?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr sep 09, 2011 4:09 pm

Ik heb hem pas vandaag gekregen. Dubbelduck heeft gelijk wat de verhalen betreft, en ook dit verhaal staat erin: https://coa.inducks.org/s.php?c=D++8086
Ik heb hem trouwens al uit, en de Ducks herkennen Coconstra niet.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ui » za sep 10, 2011 3:47 pm

Duckfan van Down Under schreef:de Ducks herkennen Coconstra niet.

Wordt Coconstra niet herkend door Donald en de neefjes? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 10, 2011 9:44 pm

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:de Ducks herkennen Coconstra niet.

Wordt Coconstra niet herkend door Donald en de neefjes? (snik)

Nee, dat zeg ik toch?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor snowmansion » za sep 10, 2011 10:42 pm

Lol, alweer een extra die ik binnen heb met een drukfout erin.

De voor- en achter kaft zitten er 2 keer in. De binnenste is ook nog eens dubbelgevouwen en dichtgestickt in het midden.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor kwuk duck » za sep 10, 2011 11:52 pm

? Pics?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor snowmansion » zo sep 11, 2011 12:35 am

Afbeelding

Afbeelding
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor Duck » zo sep 11, 2011 12:38 pm

Dat is dan weer een nieuw collectors item voor in je verzamling!(positief gezien)

Hoe kan dat eigenlijk,dat er zo'n drukfout is ?
Hebben meer mensen dit?
'T is toch best raar!

De halloweenspecial cover die je achterin ziet ,ziet er trouwens leuk uit!
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo sep 11, 2011 2:33 pm

snowmansion schreef:
Dubbelduck schreef:Ik vraag me trouwens af of de abonnees de DD extra's nu ook op donderdag ontvangen net als de gewone DD.

Dat lijkt me inderdaad van niet. Zal dat niet gewoon aan het aantal liggen, er zijn natuurlijk veel minder abo's van de Extra dan het weekblad, dus ook minder belasting voor Post NL. Dat was toch het verhaal waarom het naar donderdag verschoven werd voor het weekblad toch?

hier nogmaals het mailtje dat ik kreeg van Thom een aantal weken geleden:

Beste Hans,

Op donderdag op dringend verzoek van TNT-post, die de drukte op bepaalde piekdagen niet aankan en vrijdag over minder materieel beschikt.

Carioca omdat helaas te veel lezers reageerden dat DD meer op prijs gesteld werd dan onze Braziliaanse vriend.

Met vriendelijke groet,

Thom Roep
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor snowmansion » zo sep 11, 2011 10:17 pm

Hans,

Dat berichtje had ik gezien inderdaad. Maar ik ontvang de extra nog steeds op vrijdag (de laatste # 10) iig wel.

Dat zou dan betekenen dat ze alleen het weekblad naar donderdag hebben verschoven lijkt me?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor snowmansion » zo sep 11, 2011 10:19 pm

Duck schreef:Dat is dan weer een nieuw collectors item voor in je verzamling!(positief gezien)

Hoe kan dat eigenlijk,dat er zo'n drukfout is ?
Hebben meer mensen dit?
'T is toch best raar!

De halloweenspecial cover die je achterin ziet ,ziet er trouwens leuk uit!

Ja idd.. ik bel wel even op voor een nieuwe zonder drukfout.

Ik weet niet hoe het kan..ik weet ook niet hoe het exacte productieproces gaat om zo een boek te laten drukken?

Is de drukker hier ook Roto Smeets?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Volgende

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron