DD Extra 2012-03

DD Extra 2012-03

Berichtdoor DD » ma feb 27, 2012 3:48 pm

Vreemd dat hier nog geen topic over is.

Inhoud:

http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2008-292&search= (bijzonderheden: Martje de Meeuw)
http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2007-169&search=

Op de achterkant van het blad is een advertentie voor de gouden verzamelbanden met een grote fout. Er staat dat er 26 edities Donald Duck of 13 edities Donald Duck Extra in een verzamelband kunnen. Het moet natuurlijk zijn dat er een half jaar Donald Duck en twee jaar Donald Duck extra in een verzamelband past.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor Duck » ma feb 27, 2012 5:22 pm

Ze zeggen altijd al dat er in een verzamelband 13 nummers kunnen,best dom.
Maar eigenlijk ook best slim want ze passen er wel in,alleen is de band dan niet vol ,dus ze hebben geen ongelijk :P .

vrijdag heb ik deze DD extra in de bus gekregen,alleen heb ik hem nog niet gelezen,dus hoe de verhalen zijn weet ik niet.
Het 2e verhaal (zware jongens) heb ik wel in een Duitse uitgave.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor snowmansion » ma feb 27, 2012 10:11 pm

Duck schreef:Ze zeggen altijd al dat er in een verzamelband 13 nummers kunnen,best dom.
Maar eigenlijk ook best slim want ze passen er wel in,alleen is de band dan niet vol ,dus ze hebben geen ongelijk :P .


Daar zat ik ook laatst aan te denken. Maar aan de ene kant maakt het niet uit, want men ziet toch wel vanzelf dat er gewoon 2 jaargangen extra in de normale verzamelbanden passen.

@ DD

Ik heb deze nog niet gezien in mijn brievenbus. Dus vandaar dat ik er ook nog geen topic oid over heb gemaakt.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor DD » za maart 03, 2012 6:08 pm

Het grappige aan het ZJ verhaal is dat ze Willie's tijdmachine gaan gebruiken en dat dit machine exact hetzelfde is waarmee Donald en Willie jaren geleden door de tijd reisden en Prinses Oena ontmoetten (getekend door Vicar).
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor snowmansion » wo maart 07, 2012 11:41 pm

DD schreef:Het grappige aan het ZJ verhaal is dat ze Willie's tijdmachine gaan gebruiken en dat dit machine exact hetzelfde is waarmee Donald en Willie jaren geleden door de tijd reisden en Prinses Oena ontmoetten (getekend door Vicar).


Ho is. Een stiekeme/geheime ode aan Vicar? Was mij niet opgevallen.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor DD » do maart 08, 2012 12:33 am

Denk het niet niet. Dit verhaal komt uit 2008. Vicar is dit jaar overleden. Of bedoel je gewoon ode in de naam van dat hij een groot artiest is?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor snowmansion » do maart 08, 2012 9:15 pm

DD schreef:Denk het niet niet. Dit verhaal komt uit 2008. Vicar is dit jaar overleden. Of bedoel je gewoon ode in de naam van dat hij een groot artiest is?


Ja inderdaad. Ik zag dat het verhaal eerder verschenen was dan Vicar overleden was. Maar meer een soort stille hint/goof (of hoe noem je dat) aan Vicar dat hij idd een groot artiest is.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor TOMDS » zo maart 11, 2012 11:07 am

als de tijdmachine dan toch nog zou werken, waarom sturen ze oena dan niet terug naar haar eigen tijdperk ??
TOMDS
Member
 
Berichten: 80
Geregistreerd: za sep 26, 2009 11:09 am

Re: DD Extra 2012-03

Berichtdoor De Zwarte Schim » di maart 13, 2012 11:45 pm

Volgens Sanoma verschijnt er op 17 april weer een DD extra 4,5
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten