Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor Robb_K » do aug 30, 2012 5:47 am

Ik vraag een gunst van iemand die mij kan helpen. Een van mijn eigen verhalen werd gedrukt in Donald Duck Extra in 2003 ("Uitvinding te Roof"). Maar een of andere manier miste ik het krijgen van een kopie van dat stripboek. Ik hoop dat sommigen van jullie kunnen kijken via tweedehands stripboeken en vindt een voor mij, aangezien ik zeer weinig tijd in Nederland nu door te brengen, en hebben geen tijd om te kijken. Ik kom misschien een bezoek in juli, maar zal er geen tijd om te kijken voor hebben. Bedankt.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor Big Bad Wolf » do aug 30, 2012 7:08 am

Je komt in juli? Volgend jaar dan zeker, want we zitten al bijna in september?
Als dat klopt dan heeft iemand van ons vast wel voor die tijd de kans er eentje te scoren. Ik zal in ieder geval voor je kijken.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor Robb_K » do aug 30, 2012 7:34 am

Big Bad Wolf schreef:Je komt in juli? Volgend jaar dan zeker, want we zitten al bijna in september?
Als dat klopt dan heeft iemand van ons vast wel voor die tijd de kans er eentje te scoren. Ik zal in ieder geval voor je kijken.


Heel erg bedankt.

Maar een van mijn vrienden die al heeft regelmatig contact met me zal waarschijnlijk het vinden relatief snel, en zo ja, zal het sturen naar mij lang voor volgend jaar juli.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor snowmansion » do aug 30, 2012 5:04 pm

Rob, ik heb het exemplaar ook gewoon thuis liggen hoor. Ik maak zo even een kopietje voor je en mail ze naar je toe. Ik stuur ze in ieder geval sneller naar je toe dan juli 2013 :)

Edit: oh ik lees dat je hem al krijgt. Ok, mooi zo.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor Robb_K » vr aug 31, 2012 2:10 am

snowmansion schreef:Rob, ik heb het exemplaar ook gewoon thuis liggen hoor. Ik maak zo even een kopietje voor je en mail ze naar je toe. Ik stuur ze in ieder geval sneller naar je toe dan juli 2013 :)

Edit: oh ik lees dat je hem al krijgt. Ok, mooi zo.


Dat niet!

Ik denk dat ik kreeg een boek uit die gedrukking van De Geïllustreerde Pers in 1996. Maar, ik heb, in ieder geval, nodig van 2 originele boeken - een voor mijn portfolio, en een voor mijn stripboek collectie. Dus, als je een extra boek hebt, stuur hem dan alsjeblieft, naar mij. Dan ik zal teken een speciale originele tekening voor jou, en stuur het naar jou. Als je hebt geen duplikaat, ik zal wachten voor een.
Dank je wel.

Rob
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor snowmansion » ma sep 03, 2012 12:33 pm

Oh wacht dan begreep ik je verkeerd, Rob.

Ik dacht dat je ook gewoon een kopie goed vond. Ik heb dit nummer volgens mij niet dubbel, anders had ik hem wel naar je opgestuurd.

Maar je wilt dus het echte boekje hebben en niet een kopie van je verhaal?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Ik moet DD Extra 1996-3 (met mijn verhaal) krijgen

Berichtdoor Robb_K » ma sep 03, 2012 8:20 pm

snowmansion schreef:Oh wacht dan begreep ik je verkeerd, Rob.

Ik dacht dat je ook gewoon een kopie goed vond. Ik heb dit nummer volgens mij niet dubbel, anders had ik hem wel naar je opgestuurd.

Maar je wilt dus het echte boekje hebben en niet een kopie van je verhaal?


Jawel! Ik heb nodig van een gedrukt boek voor mijn publicaties portefeuille.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten