Sneeuwspecial 2013

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Little Helper » do jan 31, 2013 11:39 pm

ninodonaldduck schreef:Wat nou mee loper :mad: ::?:

Ik denk dat oom Paspasu hierop doelde:

ninodonaldduck schreef:
De Zwarte Schim schreef:Ik snap niet dat voor elke special een speciaal topic gemaakt moet worden. 1 topic is meer dan genoeg en zo wordt het forum onoverzichtelijk.

ja eigenlijk wel

Deze reactie heeft totaal geen inhoud en draagt niks bij aan de discussie. Je geeft zelfs geen redenen waarom je het er mee eens bent. Op die manier lijk je op een niet-nadenkende meeloper.

Aangezien je erom vroeg, heb ik het uitgelegd.
Ik neem aan dat Oom Paspasu op hetzelfde doelde bij Bibitotalover.

Ik probeer hiermee natuurlijk geen ruzie te zoeken, ik probeer alleen te zeggen dat het sommige mensen klaarblijkelijk kan irriteren. Ikzelf heb er niet last van.

Maar goed, weer on-topic.

Ik denk dat wat we hier ook besluiten, er sowieso elke keer een nieuw topic zal worden geopend.
Laatst bijgewerkt door admin op vr feb 01, 2013 2:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: bbcode gecorrigeerd
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor BibiTotoLover » vr feb 01, 2013 12:21 am

Oom Paspasu schreef:Alle specials in één enkel topic: De Zwarte Schim en zijn meeloper ninodonaldduck.
Voor elke special een eigen topic: Koen, MatroosDuck, Big Bad Wolf en zijn meeloper BibiTotoLover.

Zes mensen/eenden/wolven/schimmen die allemaal proberen McDrake leesbaar en overzichtelijk te houden, hoewel ze blijkbaar toch niets over de specials te melden hebben. En ik ook niet.


Hahaha, wel grappig dat je mij een meeloper noemt, als ik gewoon me eigen mening geef.. snap niet helemaal wat jouw probleem is, maar oké.. :mad:
En ik heb alleen nog niets over de specials te melden, omdat ik ze nog niet gelezen heb.. nogal logisch lijkt mij..
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Oom Paspasu » vr feb 01, 2013 12:45 am

Lieve ninodonaldduck en BibiTotoLover, ik heb me niet aan jullie berichten geïrriteerd, ik moest er juist hartelijk om lachen.
ninodonaldduck schreef:ja eigenlijk wel

Wat een fantastische bijdrage aan de discussie! Daar zou ik ook zo vroeg voor opstaan! Ging het in de politiek er zo maar aan toe! Koen, MatroosDuck en Big Bad Wolf moesten er weer tegenin gaan, omdat ze op school gehersenspoeld zijn en hebben geleerd dat je over alles een eigen mening moet hebben. Sterker nog, ze zeggen alledrie hetzelfde, maar doen alsof ze alledrie een geheel verschillende mening hebben. Hoera voor de meelopers!
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Koen » vr feb 01, 2013 8:48 am

Oom Paspasu schreef:Lieve ninodonaldduck en BibiTotoLover, ik heb me niet aan jullie berichten geïrriteerd, ik moest er juist hartelijk om lachen.
ninodonaldduck schreef:ja eigenlijk wel

Wat een fantastische bijdrage aan de discussie! Daar zou ik ook zo vroeg voor opstaan! Ging het in de politiek er zo maar aan toe! Koen, MatroosDuck en Big Bad Wolf moesten er weer tegenin gaan, omdat ze op school gehersenspoeld zijn en hebben geleerd dat je over alles een eigen mening moet hebben. Sterker nog, ze zeggen alledrie hetzelfde, maar doen alsof ze alledrie een geheel verschillende mening hebben. Hoera voor de meelopers!


Wat een fantastische bijdrage aan McDrake! Daar zou ik ook zo vroeg voor opstaan! Een nieuw lid,jippie! Maar nee hoor,het nieuwe lid gaat zeuren dat een handjevol leden meelopers zijn omdat ze toevallig dezelfde mening hebben. Kom op,zeg. Nou ik moet er ook ''hartelijk om lachen''.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor ninodonaldduck » vr feb 01, 2013 8:49 am

Meeloper is een groot woord.
dat kan nog wel eens boos overkomen, je kan toch wel andere woorden gebruiken of niet soms :mad:
een dag geen DD gelezen is een dag niet geleefd.
Dagobert duck als voorbeeld.
verzamelaar.
ninodonaldduck
mijn voorbeeld is Dagobert,
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: vr jan 11, 2013 10:07 am
Woonplaats: heesselt

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Koen » vr feb 01, 2013 9:07 am

Ik stel voor weer on-topic te gaan,in plaats van op een rare opmerking Oom Paspasu in te gaan.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr feb 01, 2013 9:41 am

Ik vind de reacties van oom Paspasu heel vermakelijk.

Misschien leuk om in dit topic ook iets over de sneeuwspecial te zeggen: ik heb hem niet en niet gelezen. Ik heb hem wel in de winkel gezien. Ik weet dat het Barks-verhaal een zeer goed verhaal is, want dat heb ik al weleens gelezen. Ik weet ook dat er nieuwe Deense verhalen in staan en een oud Broer Konijn verhaal uit de Matena-tijd. Er staan dus, vergeleken de inhoud van de nieuwe Donald Ducks, zeer hoogstaande verhalen in. Er stond nog iets interessants in, maar ik weet gek genoeg niet meer wat dat was. Een oud Mickey-verhaal uit de krantenstripstijd misschien?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Scrooge$ » vr feb 01, 2013 2:12 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik vind de reacties van oom Paspasu heel vermakelijk.

Misschien leuk om in dit topic ook iets over de sneeuwspecial te zeggen: ik heb hem niet en niet gelezen. Ik heb hem wel in de winkel gezien. Ik weet dat het Barks-verhaal een zeer goed verhaal is, want dat heb ik al weleens gelezen. Ik weet ook dat er nieuwe Deense verhalen in staan en een oud Broer Konijn verhaal uit de Matena-tijd. Er staan dus, vergeleken de inhoud van de nieuwe Donald Ducks, zeer hoogstaande verhalen in. Er stond nog iets interessants in, maar ik weet gek genoeg niet meer wat dat was. Een oud Mickey-verhaal uit de krantenstripstijd misschien?


Er staat ook een verhaaltje van Pablo de Pinquin in, altijd leuk om dat te hebben :P
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Ui » vr feb 01, 2013 2:31 pm

Dubbelduck schreef:Maar laten we in ieder geval on-topic blijven of weer terug gaan daarnaar.

Precies! (snif) Discussiëren over topics kan men doen in het volgende topic:
Plaatsen van topics
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=101

Ridder ter Geit schreef:Ik weet dat het Barks-verhaal een zeer goed verhaal is, want dat heb ik al weleens gelezen.

Ui vindt het Barksverhaal weinig met sneeuw te maken hebben. Zelfs al zou Barks sneeuw bedoeld hebben, dan is daarvan amper iets te zien in de inkleuring. Een goed verhaal, maar een slechte keuze voor deze special.
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+US+++35-02
Je koopt een sneeuwspecial, en de eerste 19 pagina's aan strip bevatten amper sneeuw. Misschien kan men daar eens hartelijk om lachen! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor ninodonaldduck » vr feb 01, 2013 3:28 pm

Scrooge$ schreef:
Ridder ter Geit schreef:Ik vind de reacties van oom Paspasu heel vermakelijk.

Misschien leuk om in dit topic ook iets over de sneeuwspecial te zeggen: ik heb hem niet en niet gelezen. Ik heb hem wel in de winkel gezien. Ik weet dat het Barks-verhaal een zeer goed verhaal is, want dat heb ik al weleens gelezen. Ik weet ook dat er nieuwe Deense verhalen in staan en een oud Broer Konijn verhaal uit de Matena-tijd. Er staan dus, vergeleken de inhoud van de nieuwe Donald Ducks, zeer hoogstaande verhalen in. Er stond nog iets interessants in, maar ik weet gek genoeg niet meer wat dat was. Een oud Mickey-verhaal uit de krantenstripstijd misschien?


Er staat ook een verhaaltje van Pablo de Pinquin in, altijd leuk om dat te hebben :P

dat van pablo is wel iets veranderd hij heeft al eens eerder in de DD gestaan.
een dag geen DD gelezen is een dag niet geleefd.
Dagobert duck als voorbeeld.
verzamelaar.
ninodonaldduck
mijn voorbeeld is Dagobert,
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: vr jan 11, 2013 10:07 am
Woonplaats: heesselt

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor BibiTotoLover » vr feb 01, 2013 4:50 pm

Yess! :D
Heb hem net binnen gekregen! Ga er dalijk eens lekker voor zitten. =)
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Ui » vr feb 01, 2013 5:53 pm

ninodonaldduck schreef:
Scrooge$ schreef:Er staat ook een verhaaltje van Pablo de Pinquin in, altijd leuk om dat te hebben :P

dat van pablo is wel iets veranderd hij heeft al eens eerder in de DD gestaan.

Wat is er veranderd?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor ninodonaldduck » vr feb 01, 2013 6:08 pm

Ui schreef:
ninodonaldduck schreef:
Scrooge$ schreef:Er staat ook een verhaaltje van Pablo de Pinquin in, altijd leuk om dat te hebben :P

dat van pablo is wel iets veranderd hij heeft al eens eerder in de DD gestaan.

Wat is er veranderd?

Jaaaaa de tekeningen en zo weet je wel ;)
een dag geen DD gelezen is een dag niet geleefd.
Dagobert duck als voorbeeld.
verzamelaar.
ninodonaldduck
mijn voorbeeld is Dagobert,
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: vr jan 11, 2013 10:07 am
Woonplaats: heesselt

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Ui » vr feb 01, 2013 6:11 pm

ninodonaldduck schreef:Jaaaaa de tekeningen en zo weet je wel ;)

Nee, dat weet Ui niet. (snik)
Bedoel je dat dit verhaal een gewijzigde herdruk is, of heb je het over een ander stripverhaal met hetzelfde gegeven?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Sneeuwspecial 2013

Berichtdoor Oom Paspasu » vr feb 01, 2013 6:13 pm

Ui schreef:Ui vindt het Barksverhaal weinig met sneeuw te maken hebben. Zelfs al zou Barks sneeuw bedoeld hebben, dan is daarvan amper iets te zien in de inkleuring.

Ik twijfel of Barks sneeuw bedoeld heeft, het lijkt eerder de hele tijd te regenen (tot Guus verschijnt), maar op 11.1 en 11.2 is Donald (en niemand dan Donald) wel met een laagje sneeuw bedekt. Op 12.1 zijn Donald en Kwak met sneeuw bedekt en hangen er ijspegels aan Donald en Dagobert.

Ui schreef:Je koopt een sneeuwspecial, en de eerste 19 pagina's aan strip bevatten amper sneeuw. Misschien kan men daar eens hartelijk om lachen! (snik)

Hahaha!

Off topic: Ik heb geen mening en dus ook geen probleem. "Meeloper" is inderdaad een heel groot woord, maar alleen bedoeld als observatie en niet als beschuldiging. Met "Wat een fantastische bijdrage aan de discussie!" bedoel ik "Wat een fantastische bijdrage aan de discussie!" en niet iets anders. "Gehersenspoeld op school" is ook geen beschuldiging aan het adres van onze geliefde McDrake-leden, het wil alleen iets over school zeggen. Zeuren is niet mijn intentie.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron