DD Extra 2013-03

DD Extra 2013-03

Berichtdoor Ridder ter Geit » za feb 23, 2013 9:11 pm

De eerste Donald Duck Extra van mijn tijdelijke abonnement!

http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2011-024

Van Horn tekent wat slordig. Verhaal is ietwat absurd grappig, zoals doorgaans bij hem.

http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2008-295

Zware Jongens verhalen zijn weleens beter getekend... het verhaal is lang en verwarrend, wat ergens ook wel weer leuk en origineel eraan is.

http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2007-398

Gemiddeld verhaal. Donald probeert door verbeelding een beter leven te krijgen.

Al met al merk ik dat de Extra iets volwassener verhalen, gemiddeld genomen, heeft dan het weekblad.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: DD Extra 2013-03

Berichtdoor snowmansion » zo feb 24, 2013 8:04 pm

Ah Ridder je hebt ook een abonnement op de Extra nu?

Wat vond je van je eerste nummer?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: DD Extra 2013-03

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma feb 25, 2013 2:24 pm

Ik heb er vroeger al weleens een abonnement op gehad en ben heel bekend met het blad. We hadden nog een Bladcadeau liggen waarvan we niet wisten wat we ermee zouden doen. Nu krijg ik er een stuk of 5 Donald Duck Extra's voor.

Van Horn vond ik altijd best aardig, maar deze keer qua tekeningen en verhaal niet zo bijzonder.
De Zware Jongens zijn weleens beter getekend, maar ik vond het verhaal al met al best grappig en sterk.
Het laatste verhaal is gemiddeld. Op zich rekent het wel grappig af met veel zweverige zelf-help-methoden, zoals je dingen verbeelden. Je ziet in het verhaal steeds dat de mensen die Donald daarmee willen helpen zelf wel succes hebben, omdat Donald ze steeds geld geeft.

Zoals ik het blad ken: Deense verhalen, bijna elk nummer Zware Jongens, iets volwassener dan het weekblad. Daar voldoet ook dit nummer wel aan.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: DD Extra 2013-03

Berichtdoor snowmansion » di feb 26, 2013 8:15 pm

Ik vond het verhaal van Van Horn ook niet veel bijzonders. Het Zware Jongens verhaal daarentegen was wel leuk en origineel! Vooral het einde.

Ja, voor de rest ben ik het met je eens.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron