DDE 2007-07

Berichtdoor DDE 2007-06 » vr jun 22, 2007 6:27 pm

Dump hier je reacties op DDE 2007-07

*EDIT*: Titel gewijzigd. Was 'Cornelis Prul', de naam van de afzender.
Laatst bijgewerkt door DDE 2007-06 op za jun 23, 2007 9:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
DDE 2007-06
 

Berichtdoor mcprul » vr jun 22, 2007 6:30 pm

Twee keer Vicar. Toch lijkt het me een leuk nummer, terwijl ik er nog niet in gelezen heb.
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr jun 22, 2007 6:47 pm

De titel is wel verkeerd, hè.

Twee keer Vicar. Ik word hier strontvervelend van (pardon mt french). Waarom denkt de redactie dat er geen andere tekenaar is op de hele wereld? Waarom moeten wij van één tekenaar ALLE verhalen lezen en krijgen we van andere tekenaars nooit iets te zien? Serieus, wat is daar de filosofie achter?

Ik snak naar afwisseling.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Mr. Zulu » vr jun 22, 2007 9:55 pm

Als je d'r zo strontziek van wordt, waarom laat je het weekblad dan niet voor wat het is?
Elke week heb je weer commentaar, maar je kunt ook gewoon de Beste Verhalenserie gaan lezen en een keer genieten.
Mr. Zulu
 

Berichtdoor Rockerduck » vr jun 22, 2007 10:00 pm

Het gaat hier over de DDExtra, beste meneer Zulu. U zult niet goed opgelet hebben.

Het klopt dat ik elke week commentaar heb. Dat is mijn goed recht. Ik ben een Disney-fan en in Nederland word ik als fan zijnde door de wekelijkse/maandelijkse stripuitgaven niet goed bediend. En niet goed bediende consumenten mogen nou eenmaal commentaar hebben, nietwaar?

Uw opmerking "dan lees je toch wat anders" lijkt mij een dooddoener. Een zin die gebruikt wordt om critici het zwijgen op te leggen. Een variant daarop is bijvoorbeeld: "als je het niet leuk vind in dit land, dan ga je maar weg". Zoiets. Terwijl het juist veel constructiever is om het commentaar ter harte te nemen en er iets mee te doen.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcprul » za jun 23, 2007 12:23 pm

Ik ben geen Vicar fan, het zijn vaak het zelfde soort verhalen (die hij overigens niet zelf schrijft) en de tekeningen zijn ook minder. Toch moet ik zeggen dat ik de verhalen in dit nummer best goed vond. Het eerste verhaal is heel orgineel. En het laatste verhaal is echt heel anders dan ik van Vicar gewend ben. Verder een mooie voorplaat (Michel Nadorp)... Best leuke Extra!
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Ei » vr jul 06, 2007 5:11 pm

Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron