DDE 2007-09

Berichtdoor Ei » vr aug 31, 2007 4:16 pm

Reacties op DDE 2007-09.

Roddelflop index: Donald Duck Extra 2007-09
http://roddelflop.wordpress.com/2007/08/28/de2007-09/
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr aug 31, 2007 9:36 pm

Het verhaal met de Zware Jongens is verfrissend leuk getekend door Miguel Fernandez Martinez. Hij bewijst dat niet alleen Nuñez met de personages overweg kan. Helaas vind ik het scenario erg zwak. Ik baal er vooral van dat het zelfs voor de Donald Duck wel heel stereotype is zoals dit Aziatische land en inwoners worden afgebeeld.

Ik heb de Extra eerst meer dan een week laten liggen voordat ik de beide verhalen van Vicar heb gelezen. Ik had me eerst voorgenomen ze niet te lezen en had het nummer al opgeborgen, totdat een moment van verveling me overviel. Helaas werd ik van deze verhaaltjes nóg vervelender. Ik had het namelijk al meteen gezien: het eerste verhaal is alwéér een trektocht van Donald waarin het alleen maar gaat om vallen en opstaan.

Maar dat tweede verhaal had ik in één oogopslag al gezien toen ik het nummer doorbladerde: Donald. Aan een machine gekoppeld. Door een gekke geleerde. En dan *gaap!* Donald als gemuteerd reuzemonster. Alweeeeeeeer? Het lijkt wel alsof ze de laatste jaren niets anders schrijven bij Egmont! Dan heb ik nog liever Dagobert en Goldie samen in een Rosa-hutje. Dat is smakeloos, maar tenminste eens wat anders.

Ik kan nog steeds écht niet geloven dat er wéér een verhaal in staat van Vicar waarin Donald een opgeblazen monster wordt.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten

cron