DDE 2008-12

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di dec 02, 2008 5:15 pm

Het is alweer een tijdje geleden dat Vicar als hhofd-verhaal in de Donald Duck en de Donald Duck Extra heeft gestaan! *zoekt op Inducks*
Het laatste Vicar-verhaal in de Donald Duck was: 35-2008
Het laatste Vicar-verhaal in de Donald Duck Extra was: 9-2008
Dat ziet er goed uit! Wat er niet goed uitziet is het nieuwe EXTRA, die "geeft nu geen licht meer". Zeg nou zelf:
http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DE2008-04
DIT ziet er toch veel mooier uit dan
http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DE2008-05
DIT?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » di dec 02, 2008 6:18 pm

Wat betreft dat logo heb je gelijk. Ik snap ook niet waarom ze dat veranderd hebben.

Maarre: Vicar staat helemaal niet in DDExtra 12-2008! Het hoofdverhaal is getekend door César Ferioli, en het tweede verhaal is van William van Horn. Het laatste verhaal is van Santanach.

Ik weet trouwens niet waarom nr. 12 ieder jaar het kerstnummer is? Want als het echt kerst IS, ligt nr. 13 in de winkel...
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo dec 03, 2008 9:31 am

Dan kunnen mensen het in voorbereiding naar kerst kopen? Dan is de hype het sterkst. Het ergste is; NA kerst (vanaf 27 december) zijn kersttijdschriften hopelijk uit de tijd geraakt. Ik denk dat nummer 13 ook nog in de winkel ligt na kerst, omdat nummer 1 dan nog niet uit is, waardoor ze nummer 13 geen kerstnummer willen maken. Dat is tenminste mijn theorie. Net als dat ze op 5 december geen Sintnummer uitbrengen, omdat die dan een volle week in de winkel ligt terwijl de Sint-hype dan allang weg is.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do dec 04, 2008 7:11 pm

Net zoals met de pockets. In november geven ze het kerstnummer uit. En Rockerduck, er staat dat HET ALWEER EEN TIJDJE GELEDEN IS DAT VICAR IN DE EXTRA STOND. Ik zag Vicar al een tijdje niet meer en ik wilde gewoon een topic openen over DDE 12.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm


Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron