Donald Duck extra van 13 naar 26 nr.'s

Berichtdoor DD » za apr 25, 2009 7:13 pm

Ach het is maar 2-3 keer per jaar. Maar alle pockets, minipockets en dubbelpockets achter elkaar kopen. Dat komt je pas duur te staan.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 8:15 am

Tja, ik vind het allemaal maar wat.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 8:16 am

Al dat kopen, daarvan word je portemonnee niet zo blij, hij krijgt maar een lege buik.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » zo apr 26, 2009 10:40 am

Nee het is geen goedkopen hobbie, maar je moet er wat voor over Hebben.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 11:24 am

Tja, ik koop alleen nieuw.
Dus niet van Marktplaats, ik koop alleen uit de supermarkt, en soms in Gianotte.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DuckBoy » ma mei 04, 2009 2:53 pm

ze moeten gewoon een kerst, winter, pasen en zomer editie maken!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma mei 04, 2009 3:46 pm

Slaecht idee. Ik zou dan eerder voor een Sinterklaas dan een Kerst editie gaan. Kerst en winter lijkt meer op elkaar dan Sinterklaas en winter. En waarom zouden ze een paaseditie maken? 1 Paasduck is al genoeg, zo bekend is pasen ook weer niet. Moet er dan ook een Halloweenspecial komen, en een carnavalspecial? Over zomer- en winteredities in het algemeen, dat vind ik onzin. Je hebt toch ook nog de zomer- en winterboeken?
Mijn idee:

Speciale Weekbladen: Nieuwjaar, Carnaval (hoewel ze dat al lang niet meer gedaan hebben), Pasen, Zomervakantie, Weer naar school, Halloween, Kerst, Oudjaar. En nog wat jubilea als "Donald Duck 75 jaar" en "Mickey Mouse 80 jaar".
Zomer- en winterboeken (wat ik eigenlijk ook een beetje onzin vind).
Specials: Sinterklaas en kerst.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor huugduck » ma mei 04, 2009 5:18 pm

Ik vind de 7 en een half extra altijd wel leuk. Er staan meestal wel leuke verhalen in. Eeen zomerboek is meestal een vakantie boek die vind altijd wel leuk voor in de vakantie. Maar de winterboeken vind ik ook niet nodig.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » ma mei 04, 2009 10:00 pm

Ach, ze kunnen natuurlijk ook alles laten bij wat het is en het weekblad dikker maken. Het Micky Maus Magazin is tenslotte ook tweemaal zo dik als onze Donald Duck. Mogen ze alleen wel die onzinnige rommel weglaten want daar zit ik niet op te wachten.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor mcDuck King » wo mei 06, 2009 8:59 am

Big Bad Wolf schreef:Ach, ze kunnen natuurlijk ook alles laten bij wat het is en het weekblad dikker maken. Het Micky Maus Magazin is tenslotte ook tweemaal zo dik als onze Donald Duck. Mogen ze alleen wel die onzinnige rommel weglaten want daar zit ik niet op te wachten.

Welke rommel, die dingen erbij op de voorkant.
Als zo'n Spy Cam???
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » wo mei 06, 2009 7:45 pm

Inderdaad, dat soort onzinnige rommel. Het stelt niets voor en het voegt behalve ballast niets toe aan het blad.
Slechts heel af en toe zitten er aardige zaken bij, maar in 99,99% van de gevallen zou het zo de vuilnisbak in kunnen. Omdat ze erbij zitten bewaar ik ze, maar blij wordt ik er niet van.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor huugduck » wo mei 06, 2009 8:45 pm

Big Bad Wolf schreef:Ach, ze kunnen natuurlijk ook alles laten bij wat het is en het weekblad dikker maken. Het Micky Maus Magazin is tenslotte ook tweemaal zo dik als onze Donald Duck. Mogen ze alleen wel die onzinnige rommel weglaten want daar zit ik niet op te wachten.

Het moet wel een blad blijven en als je het zo dik gaat maken kan je het beter een boek noemen. Lijkt mij niet zo handig zo,n Dikke Donald Duck.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 08, 2009 8:44 pm

huugduck schreef:
Big Bad Wolf schreef:Ach, ze kunnen natuurlijk ook alles laten bij wat het is en het weekblad dikker maken. Het Micky Maus Magazin is tenslotte ook tweemaal zo dik als onze Donald Duck. Mogen ze alleen wel die onzinnige rommel weglaten want daar zit ik niet op te wachten.

Het moet wel een blad blijven en als je het zo dik gaat maken kan je het beter een boek noemen. Lijkt mij niet zo handig zo,n Dikke Donald Duck.

Heb je de jaargangen van 1958 boeken wel eens gezien dat is ook een DD.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Loebas » do jul 23, 2009 10:04 pm

Duckfan van Down Under schreef:Slaecht idee. Ik zou dan eerder voor een Sinterklaas dan een Kerst editie gaan. Kerst en winter lijkt meer op elkaar dan Sinterklaas en winter. En waarom zouden ze een paaseditie maken? 1 Paasduck is al genoeg, zo bekend is pasen ook weer niet. Moet er dan ook een Halloweenspecial komen, en een carnavalspecial? Over zomer- en winteredities in het algemeen, dat vind ik onzin. Je hebt toch ook nog de zomer- en winterboeken?

Nu komt er een Halloween special. :P
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jul 23, 2009 10:11 pm

mcDuck King schreef:
huugduck schreef:
Big Bad Wolf schreef:Ach, ze kunnen natuurlijk ook alles laten bij wat het is en het weekblad dikker maken. Het Micky Maus Magazin is tenslotte ook tweemaal zo dik als onze Donald Duck. Mogen ze alleen wel die onzinnige rommel weglaten want daar zit ik niet op te wachten.

Het moet wel een blad blijven en als je het zo dik gaat maken kan je het beter een boek noemen. Lijkt mij niet zo handig zo,n Dikke Donald Duck.

Heb je de jaargangen van 1958 boeken wel eens gezien dat is ook een DD.

Ja, warom zou je het een boek moeten noemen? Er zijn volgens mij nog wel dikkere bladen, en ook wekelijks. En trouwens, de dikste Duck, 43-1977, had 84 bladzijdes.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Donald Duck Extra

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

cron