Week 29 bij c1000: Gratis Donald Duck bij 2 komkommers!

Berichtdoor Ui » zo jul 17, 2011 1:32 pm

De Zwarte Schim schreef:jaja natuurlijk.....

Inderdaad "natuurlijk". Beter dan die vette chips en die cola. (snotter)

De Zwarte Schim schreef:weetje wat! ik stuur ze naar jou op! heb jij er ook nog plezier van!

Mjam, mjam. Ui eet ze wel op, hoor! Ui is tenminste stoer. Ui is wel opgewassen tegen een flinke dosis verfrissende vitamines.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor McDuck Menu » zo jul 17, 2011 1:40 pm

Misschien dat het is om de populariteit of het imago van komkommers weer wat omhoog te schroeven. Het kan natuurlijk ook al een maandenlange geplande actie zijn. Het is natuurlijk geen geld voor een DD uitgave, en het helpt vast de populariteit van het weekblad zelf ook weer.

Inderdaad erg, het verschil met hier en in Afrika. Crisis in Nederland, kom nou.. Zolang wij overdadige luxe hebben, kan er van crisis toch geen sprake zijn? Als je hier je baan kwijtraakt, wordt je redelijk opgevangen. Als je daar geen werk hebt.. dan ga je dood. Als je hier de griep krijgt, neem je wat medicijnen. Als je daar de griep hebt, zit de kans er dik in dat je dood gaat. Jammer dat de overheid het nodig vindt om te korten op ontwikkelingshulp.. want het is crisis.. We hebben blijkbaar zelfs Aromat om over de komkommer heen te gooien (Doe je dat echt, Ui? Ik heb er nog nooit van gehoord.)
Niet dat ik zelf niet in luxe leef, maar ik vind het soms erg om te zien hoe makkelijk mensen dat voor lief nemen, alsof het normaal is.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Maestroduck » zo jul 17, 2011 1:42 pm

Wij van de K.O.M.K.O.M.M.E.R. vereniging zijn het hier niet mee eens. de komkommer is een edel product en moet worden aangesproken met DHR komkommer!

tevens vinden wij het een schande meneer UI, dat u de komkommer, een edel product zomaar naar binnenschranst zonder enig besef wat de komkommer voor waarde heeft!

Zonder komkommer bent u niks! de komkommer is van levensbelang en zal een atlijd, gewaardeerde voedselproduct blijven.'

Hoogachtend, K.O.M.K.O.M.M.E.R. vereniging Koninkrijk der Nederlanden

Ps: wij komen hier op terug!
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet
Avatar gebruiker
Maestroduck
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 2:39 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma jul 18, 2011 7:57 am

Als je bij C1000 werkt kun je dat soort gratis reclame-artikelen die overblijven vast wel gratis krijgen. Al weet je natuurlijk niet of ze over blijven en of in dat geval anderen je voor zullen zijn.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor MatroosDuck » ma jul 18, 2011 10:01 am

De Zwarte Schim schreef:Ps: ik werk trouwens bij de c1000 en dat is dan mooi makkelijk xD

nice man! helaas hebben wij heel veel winkels in de buurt behalve dan weer c1000 :P
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Donald Duck » ma jul 18, 2011 12:52 pm

Hier in het hoge noorden liggen er vele stapels in de winkels. Ik heb er twee meegenomen. De verhalen zijn eerder verschenen in de Komkommereditie van DD31-2008, maar toch blijft het een leuke uitgave.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 18, 2011 1:13 pm

klopt. ik weet niet of ik het nog wel intressant vind. bij ons ligt ook een hele stapel...... als ze die nog opkrijgen.......... maar in ieder geval, alle verhalen zijn inderdaad uit nr. 31-2008 exact. alleen het laatste verhaal van donald duck als primeur in de komkommertijd staat er niet in.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor MatroosDuck » ma jul 18, 2011 2:43 pm

Donald Duck schreef:Hier in het hoge noorden liggen er vele stapels in de winkels. Ik heb er twee meegenomen. De verhalen zijn eerder verschenen in de Komkommereditie van DD31-2008, maar toch blijft het een leuke uitgave.

wil je -slik- er ook een voor mij aan zien te komen?
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ui » ma jul 18, 2011 9:56 pm

McDuck Menu schreef:We hebben blijkbaar zelfs Aromat om over de komkommer heen te gooien (Doe je dat echt, Ui? Ik heb er nog nooit van gehoord.)

Knorr Aromat over een schijfje komkommer. Probeer het ook eens! (spam spam) (snik)
http://www.knorr.nl/site/producten/557455/product

De komkommer is het lekkerst als je de schil maar deels verwijdert, zodat de komkommer donkergroen gestreept lijkt. Snij deze komkommer in plakjes, Aromat(R) erover en smullen maar!
Misschien barst de schil tegenwoordig van EHEC-bacterieën, maar dan heb je in elk geval een heerlijk galgenmaal gegeten. Haha! (snotter)

Maestroduck schreef:tevens vinden wij het een schande meneer UI, dat u de komkommer, een edel product zomaar naar binnenschranst zonder enig besef wat de komkommer voor waarde heeft!

Pure laster. Ui heeft zojuist vele komkommers gered van de container. (snif)
En als het gaat over uien die genadeloos worden opgegeten, ziet Ui niemand klagen! (snotter)

BTW. Op de komkommers zit een sticker met een afbeelding van Donald die komkommers jongleert. Ook wordt de voorplaat van het gratis blad getoond in het C1000-foldertje van deze week.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 18, 2011 10:02 pm

klopt. En bij onze C1000 staat hij zelfs in het grote reclamebord: heel groot aangekondigd!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » ma jul 18, 2011 10:09 pm

De Zwarte Schim schreef:klopt. En bij onze C1000 staat hij zelfs in het grote reclamebord: heel groot aangekondigd!

Met dat bord zou je een aantal verzamelaars een groot plezier doen. Deze week ben je als C1000-medewerker het populairste lid van McDrake. Geniet van de roem! Haha! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 18, 2011 10:12 pm

Haha! die is goed!

maar misschien kan ik wel straks om die reclameposter vragen en als een van jullie er dan intresse in heeft.... dan stuur ik hem wel op.

Mooi voor je verzameling xD, en mooi groot.

anders gooien ze hem toch weg.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma jul 18, 2011 10:13 pm

Ah DD is online..

heb je nog wel intresse nu je weet dat het een herdruk is?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Donald Duck » di jul 19, 2011 10:16 am

De Zwarte Schim schreef:Haha! die is goed!

maar misschien kan ik wel straks om die reclameposter vragen en als een van jullie er dan intresse in heeft.... dan stuur ik hem wel op.

Mooi voor je verzameling xD, en mooi groot.

anders gooien ze hem toch weg.

Ik heb zeker interesse als je er aan kunt komen. De kosten voor verzending zijn dan natuurlijk voor mij. Ik vind het leuk om extra dingen bij de uitgaves te bewaren.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » di jul 19, 2011 10:30 am

je moet rekenen, dat hij niet klein is.

zo ziet zo'n reclamebord eruit,

dit is de maat van dat papier:

Afbeelding
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron