Duckout verandert slogan

Berichtdoor DD » do mei 28, 2009 12:12 pm

3 maanden geleden merkte ik al dat er naast voetbalverhalen ook andere sport verhalen in de Duckout werden gepubliceerd. De slogan van Duckout is dan nu ook van "Een vrolijk voetbalblad" veranderd naar "Een vrolijk sportblad".

Wat zou hier achter kunnen zitten. Zouden er te weinig voetbalverhalen zijn? Of is uit een of andere onderzoek gebleken dat lezers het liefst allerlei sporten willen en niet alleen voetbal. Of iets anders misschien?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor mcDuck King » do mei 28, 2009 12:35 pm

Volgens mij komt er ook geen Vicar meer in, het laatste nr. stond die er namelijk niet in, en het vorige nr. 2 keer ;) dat vind ik erg jammer.
Ik vind eigenlijk verschillende verhalen niet alleen over voetbal, erg leuk, want ik ben namelijk nooit een voetbal fanaat geweest :P
Mar het heeft zelfs een andere voorkant, het is namelijk geen voetballer, maar een tennisser, wat erg vreemd is, ik vind dat ze dus de titel van het blad moeten veranderen in"Een sportief, sportblad." We moeten even Ei raadplegen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten