Duck Out; Een Vrolijk Voetbalblad.

Berichtdoor De steenrijke eend » wo jan 24, 2007 2:35 pm

Met Mouse bedoel ik eigelijk Goofy,Puk en Max,Kareltje,Pluto,Minnie....................
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor mcprul » do jan 25, 2007 10:13 pm

Als er Nederlandse strips in komen is het Comicup...

Dit blad verschijnt vier keer per jaar. Leuk voor de mensen die van voetbal houden. Om de strips hoef je het niet te doen...

Oh ja, die prijsvragen in dit nummer en in het gewone weekblad: waarom moet je altijd een 0900 nummer bellen? Veel te duur en bovendien helemaal niet leuk...
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor De steenrijke eend » vr jan 26, 2007 8:10 am

mcprul schreef:Oh ja, die prijsvragen in dit nummer en in het gewone weekblad: waarom moet je altijd een 0900 nummer bellen? Veel te duur en bovendien helemaal niet leuk...

En te makkelijk...
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor Prank » vr jan 26, 2007 3:58 pm

mcprul schreef:Als er Nederlandse strips in komen is het Comicup...

Er staat geen NL strip in behalve de achterkant, het zou kunnen dat ie van Comic-up is(die hebben volgens mij ook Duckies gedaan). Hij lijkt op een Gulien, maar dat weet ik niet zeker.

Overigens, als ik op Inducks zoek op Duckies krijg ik welgeteld 3 strips. Als ik zoek op Mau zie ik er wel honderd met als titelheld Duckies. Iemand Tips?
Prank
 

Berichtdoor Die mannen van Disney » za jan 27, 2007 3:52 am

mcprul schreef:Als er Nederlandse strips in komen is het Comicup...

Dit blad verschijnt vier keer per jaar. Leuk voor de mensen die van voetbal houden. Om de strips hoef je het niet te doen...

Oh ja, die prijsvragen in dit nummer en in het gewone weekblad: waarom moet je altijd een 0900 nummer bellen? Veel te duur en bovendien helemaal niet leuk...

They are also not gek! They want to make the money of course!
Die mannen van Disney
 

Berichtdoor mcprul » za feb 03, 2007 1:36 pm

Prank schreef:
mcprul schreef:Als er Nederlandse strips in komen is het Comicup...

Er staat geen NL strip in behalve de achterkant, het zou kunnen dat ie van Comic-up is(die hebben volgens mij ook Duckies gedaan). Hij lijkt op een Gulien, maar dat weet ik niet zeker.

Overigens, als ik op Inducks zoek op Duckies krijg ik welgeteld 3 strips. Als ik zoek op Mau zie ik er wel honderd met als titelheld Duckies. Iemand Tips?

Als er H-strips in komen. Ik bedoelde inderdaad de achterkant (Comicup). Gulien? Hoe bedoel je? Die zie ik nergens!

Mau heeft inderdaad vele achterkantjes getekend in (volgens mij) 2003.
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Gijs gans » zo feb 25, 2007 11:30 pm

k heb hem. hij is best leuk hoor. het zijn allemaal verhalen over voetbal. (logisch)
Gijs gans
Member
 
Berichten: 14
Geregistreerd: vr feb 23, 2007 9:18 pm

Berichtdoor mcprul » ma feb 26, 2007 1:27 pm

Het Zware Jongens verhaal stond ooit al eens in het weekblad.
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Kwekje » do maart 01, 2007 1:11 am

Waar heeft hij zich verstopt ??
:o

Oh waar zit dat OOM DAGOBERT album 76 toch ? ...... :(
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Kwekje » vr maart 02, 2007 2:11 pm

Mmmmm... Ach het is juist HEERLIJK weer :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Eider » vr maart 02, 2007 3:16 pm

Kwekje, zou je alsjeblieft niet overal dingen neer willen zetten die niet over het topic gaan.
Als je een nieuw onderwerp wilt starten moet je op een forum klikken en vervolgens op "een nieuw topic starten".
Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

Berichtdoor lijster » za maart 03, 2007 1:11 am

Roddelflop fragment:

Tour de Canard? woensdag 28 februari 2007

In het NRC Handelsblad komt Donald Duck-hoofdredacteur Thom Roep aan het woord in het artikel ‘Voetbalblad voor vaders en zonen‘ (krant van 7 februari 2007). Hier heeft hij het in eerste instantie over het tot stand komen van het nieuwe voetbalblad: Duck Out.

http://roddelflop.wordpress.com/2007/02/28/tour-de-canard/

link naar het NRC-artikel:
‘Voetbalblad voor vaders en zonen‘
http://www.nrc.nl/media/article622837.ece/Voetbalblad_voor_vaders_en_zonen
lijster
 

Berichtdoor Rockerduck » za maart 03, 2007 2:42 am

Ja, en dan krijgen we straks zeker ook een speciale Duck over Wimbledon, Roland Garros, De Ronde van Italië , etc.? Zo kunnen we wel even doorgaan.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor De steenrijke eend » za jun 02, 2007 8:17 am

Nou,de nieuwe Duck-out is uit.
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor mcprul » zo jul 08, 2007 7:42 pm

NRC artikel (http://www.nrc.nl/media/article622837.e ... s_en_zonen) schreef:Voorlopig zal het blad vier keer per jaar in de kiosk liggen, maar de redactie denkt al wel na over vervolgedities. Roep: „Als dit goed gaat, wil ik ook wel een special maken bij de Tour de France. En zo is er nog wel meer mogelijk."

De Tour de France is begonnen, waar is de special? Ik heb namelijk gehoord dat de DuckOut goed verkoopt...
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ridder ter Geit en 8 gasten