DONALD moet blijven!

Berichtdoor DD » zo jun 07, 2009 2:25 pm

Ik vind DONALD echt een perfecte tijdschrift. Op Donaldduck.nl kun je dan ook stemmen voor een tweede nummer. Ik nodig jullie allen uit dat te doen. Op dit moment heeft de meerderheid met maar liefst 72% er voor gestemd.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Redmess » zo jun 07, 2009 3:42 pm

En daarbovenop vond 20 procent hem "best leuk". Dus 92 procent van de stemmers zou graag een 2e nummer zien. Van de 3208 stemmers zijn dat er 2951. Klinkt heel mooi, maar het aantal stemmers is wel laag. Dat komt denk ik omdat vooral de mensen die het blad hebben gekocht EN het leuk vonden EN de moeite hebben genomen naar de site te komen in de poll hebben gestemd.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor DuckBoy » zo jun 07, 2009 6:15 pm

DD schreef:Ik vind DONALD echt een perfecte tijdschrift. Op Donaldduck.nl kun je dan ook stemmen voor een tweede nummer. Ik nodig jullie allen uit dat te doen. Op dit moment heeft de meerderheid met maar liefst 72% er voor gestemd.

Ik ben het helemaal met je eens DD! De interviews waren leuk, de strip orgineel en de bijdragen van andere tekenaars zeer verassend!
Ik vind dat hij 4 keer per jaar moet verschijnen!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor DD » zo jun 07, 2009 7:14 pm

Van mij mag het heus wel een maandblad zijn :D
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor mcDuck King » zo jun 07, 2009 7:29 pm

Van mij ook een kwartaal blad, watn het zijn toevallig wel 154 pagina's (Anders eindigt het nog als Donald Duck weekblad, waar affentoe slechte nr. bij zitten. ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Redmess » zo jun 07, 2009 8:22 pm

Een kwartaaleditie Donald zou me echt leuk lijken ja.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Carl Rosa » zo jun 07, 2009 8:48 pm

Twee keer per jaar lijkt mij het best. Krijg het maar vol en wees maar origineel. Dat wordt per kwartaal echt een probleem. Bijv. Peter R. De Vries over De Zware Jongens is natuurlijk heel leuk bedacht maar dat kan dus niet meer. Ik denk dat als je het 1 of 2 keer per jaar doet het een goed blad kan worden omdat je dan niets hoeft te forceren om op tijd een blad af te krijgen. Als je er de tijd voor neem kunnen spontane ideëen rustig uitgewerkt worden. Een half jaar of jaar wachten lijkt mij het best. Geduld is een schone zaak.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma jun 08, 2009 12:35 pm

Carl Rosa schreef:Twee keer per jaar lijkt mij het best. Krijg het maar vol en wees maar origineel. Dat wordt per kwartaal echt een probleem. Bijv. Peter R. De Vries over De Zware Jongens is natuurlijk heel leuk bedacht maar dat kan dus niet meer. Ik denk dat als je het 1 of 2 keer per jaar doet het een goed blad kan worden omdat je dan niets hoeft te forceren om op tijd een blad af te krijgen. Als je er de tijd voor neem kunnen spontane ideëen rustig uitgewerkt worden. Een half jaar of jaar wachten lijkt mij het best. Geduld is een schone zaak.

Nou, als het an T. Roep ligt *vul, vul, zo daar komen de zakken geld al* ;) Maar mannen zijn inderdaad kieskeuriger, dus die zullen vast snel het vulmateriaal zien, dus dan blijft de DONALD in de winkel liggen en komt er anti-reclame. Daar heb je gelijk in ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » ma jun 08, 2009 8:41 pm

Eén keer is leuk geweest.
Een leuke gadget, maar van mij hoeft het niet nog eens. Het blad ziet er zeker leuk uit, maar het is de vraag of het leuk blijft als het regelmaat krijgt.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor Rockerduck » ma jun 08, 2009 10:14 pm

Big Bad Wolf schreef:Eén keer is leuk geweest.
Een leuke gadget, maar van mij hoeft het niet nog eens. Het blad ziet er zeker leuk uit, maar het is de vraag of het leuk blijft als het regelmaat krijgt.

Precies, het is leuk omdát het eenmalig is.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » di jun 09, 2009 8:08 am

Anders is het geen verrasing meer, na ik weet niet wat voor mening ik heb.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di jun 09, 2009 9:10 am

Ik heb de DONALD niet gekocht, wel ingezien bij een vriend. Wel leuk, maar om nu 4,95 te betalen voor een blad waar Peter R. de Vries in staat...
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor MatroosDuck » zo jun 19, 2011 9:30 am

Een prachtblad,maar ik vind het jammer dat ze het niet bij eenmalig hebben gehouden.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ui » zo jun 19, 2011 5:34 pm

Prima als het blad blijft. Zolang men er maar geen ranzige, "gekke dingen" in doet, zoals in het laatste nummer. Hopelijk was die uitglijder eens maar nooit weer. (snik)
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=38663#p38663
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jun 19, 2011 9:50 pm

in het andere topic was je daar al over begonnen ui, ik hoop dat je hier niet weer dezelfde discussie begint
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Volgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten