Te veel tijdschriften

Re: Te veel tijdschriften

Berichtdoor Koen » za dec 08, 2012 6:15 pm

Ui schreef:
DD schreef:We krijgen teveel hier en zijn vergeten dat we daar als liefhebber blij mee moeten zijn en niet moeten klagen.

Dat er tegenwoordig zoveel uitgaven zijn, kan misschien betekenen dat de markt binnenkort gaat instorten. Zo'n explosie aan publicaties kan natuurlijk niet lang doorgaan. Ui denkt dat het storm voor de stilte is.


::shock:
Dat is wel een ''Huil Huil'' waard,denk ik... :P
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Te veel tijdschriften

Berichtdoor Ui » za dec 08, 2012 6:30 pm

Koen schreef:Dat is wel een ''Huil Huil'' waard,denk ik... :P

Soms is het verdriet zo groot, dat er niets meer te huilen valt. (snotter)

Hoe voller de winkels liggen en hoe minder Ui ervan kan volgen, hoe minder Ui er nog om geeft. Hoewel het straks enorm wennen zal zijn als er geen of amper Disney-uitgaven meer zijn, roept de huidige overdaad steeds meer afkeer op bij Ui. Het lijkt wel een hype. Donald Duck albums, pockets, persoonlijke cadeaus, agenda's, extra's, extra extra's. Hoe lang zal dat doorgaan?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Te veel tijdschriften

Berichtdoor Scrooge$ » za dec 08, 2012 10:41 pm

Koen schreef:Jammer dat er dit jaar niet zo'n jubileumalbum van een personage is. Ik had er er graag een van Goofy of Tokkie Tor gezien.


Ja, de uitgaven van personages zoals donald duck ,dagobert,mickey mouse,boris boef en magica staan hoog op mijn lijst
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Vorige

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten