Sinterklaasspecial-poster special-kerstspecial-kerst album m

Berichtdoor kwok » vr okt 30, 2009 4:44 pm

Het word nu wel iets te.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor arjan k » vr okt 30, 2009 5:28 pm

Je hoeft ze niet te kopen.....
arjan k
Member
 
Berichten: 87
Geregistreerd: di jul 17, 2007 6:10 pm

Berichtdoor DuckBoy » vr okt 30, 2009 5:54 pm

Sanoma die op uitgaven ging minderen? we zien er veel van! maarja je hoeft ze niet te kopen......
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor kwok » vr okt 30, 2009 6:05 pm

Dat weet ik ook wel maar als ze uitgaven minderen wordt de rest goedkoper(hoop ik) laten we het topic voortzetten onder de naam. Wat men van de verhalen vind enz.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 30, 2009 6:39 pm

Het is wel echt gekte aan het worden. Bij Donald Duck kan het niet op; het domineert de stripmarkt! Nu ook weer een speciale posteruitgave... enfin, bekijk de reclame in de nieuwste Donald Duck en verbaast u!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DD » vr okt 30, 2009 8:52 pm

Sorry, maar ik ben dat gezeur van jullie nou echt zat. Als het jullie zo irriteert dan koop je het toch gewoon niet. Wees blij dat Nederland een land is dat veel uitbrengt op het gebied van Donald Duck en niet zoals veel andere landen maar een zielig maandblaadje heeft en daarmee uit!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ei » vr okt 30, 2009 9:23 pm

DuckBoy schreef:Sanoma die op uitgaven ging minderen? we zien er veel van! maarja je hoeft ze niet te kopen......

Ei denkt dat men financiële uitgaven bedoelt. Wat Sanoma aan géld uitgeeft.

Zie:
sanoma snijdt in uitgaven
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1265
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Dubbelduck » vr okt 30, 2009 9:32 pm

Verzamlers, het wordt weer een tijd om geld uit te geven voor ons
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za okt 31, 2009 12:29 am

O, ik koop ze ook niet. Ik kijk ze alleen in in de winkel. En dat vind ik leuk en interessant. Het is voor mij ook niet nadelig of zo. Ik vind het alleen wel erg veel. Het valt me gewoon op.
En, zoals vaker bij aan-de-lopende-band uitkomende uitgaven ga ik mijn vraagtekens zetten bij de waarborging van de kwaliteit. Dat groeit nog meer als ik het in zie. Veel thema's lijken een excuus om weer wat herdrukken in een blaadje te proppen om waar wat aan te verdienen. Dit kun je ook 'uitmelken' noemen. Ik heb het liefst een Donald Duck redactie die hier boven staat en die kwalitatief hoge produkten aflevert.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Carl Rosa » za okt 31, 2009 12:57 am

Ridder ter Geit schreef:O, ik koop ze ook niet. Ik kijk ze alleen in in de winkel. En dat vind ik leuk en interessant. Het is voor mij ook niet nadelig of zo. Ik vind het alleen wel erg veel. Het valt me gewoon op.
En, zoals vaker bij aan-de-lopende-band uitkomende uitgaven ga ik mijn vraagtekens zetten bij de waarborging van de kwaliteit. Dat groeit nog meer als ik het in zie. Veel thema's lijken een excuus om weer wat herdrukken in een blaadje te proppen om waar wat aan te verdienen. Dit kun je ook 'uitmelken' noemen. Ik heb het liefst een Donald Duck redactie die hier boven staat en die kwalitatief hoge produkten aflevert.

Maar die hebben een bestuur boven zich die alleen maar geld wilt zien....
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za okt 31, 2009 11:59 am

Hun werk is als 'tussenpersoon' tussen het bestuur en de klant zoveel mogelijk de kwaliteit te blijven waarborgen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor mcDuck King » ma nov 02, 2009 8:24 pm

Weten jullie waarom d'r zo veel uitgaven d'r er nu zijn/gaan komen bij dat reclame stukje?
Denk aan de feestdagen Sinterklaas, Kerstmis! Dat komt er allemaal. Waarom niet? Wat vraag je anders voor je verjaardag?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Carl Rosa » ma nov 02, 2009 9:06 pm

Ridder ter Geit schreef:Hun werk is als 'tussenpersoon' tussen het bestuur en de klant zoveel mogelijk de kwaliteit te blijven waarborgen.

Hoe naïef! Omzet is het belangrijkste anders stort de hele fabriek in. De redactie zorgt voor de gulden middenweg:
vermaak voor een ieder van het gezin zonder scherpe randjes.
Carl Rosa
Member
 
Berichten: 330
Geregistreerd: do mei 14, 2009 10:04 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma nov 02, 2009 9:26 pm

Misschien is de kwaliteit waarborgen dan het werk van de artiest? De redactie probeert dan de gulden middenweg te behouden en het bestuur probeert te zorgen dat er winst wordt gemaakt?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DuckBoy » di nov 03, 2009 6:24 pm

mcDuck King schreef:Wat vraag je anders voor je verjaardag?

Kan jij niks anders voor je verjaardag vragen als stripboeken?
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Volgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten