Hoeveelste ben je?

Berichtdoor Kwekje » ma jun 14, 2010 10:01 pm

DordrechtDuck schreef:En wat was die prijs? Hier in dordreht e.o. niks gevonden op laatste vlooienmarkten. Grmpf

Niet veel, ze vroegen 0,10 cent per boekje maar als ik alles tegelijk nam mocht ik alles voor 15 Euries hebben :)

Ik was al begonnen ze op die "inducks " te zetten :)

Sta op 105 geloof ik nu :)

Komende zondag weer vlooienmarkt in Tilburg :)

Ze blijven leuk want soms doen mensen de boekjes voor bijna niks weg :)


Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di jun 15, 2010 9:27 pm

Jij heb weer mazzel zeg. Maarre, mooie plaats hoor. Ik zou jouw verzameling ook weleens willen zien. Je ben de hoogste hier toch? En die mensen die geen verstand van duckies hebben, heerlijke lui!!!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Kwekje » do jun 17, 2010 5:23 pm

DordrechtDuck schreef:Jij heb weer mazzel zeg. Maarre, mooie plaats hoor. Ik zou jouw verzameling ook weleens willen zien. Je ben de hoogste hier toch? En die mensen die geen verstand van duckies hebben, heerlijke lui!!!

Ja :D die mensen die ze bij kratten en dozen wegdoen omdat ze juist 'oud' enzo zijn :lol: da's inderdaad supergaaf :D

Ik sta nu op plek 89 in de Inducks lijst.

Weet niet of het de hoogste plek is van mensen hier op het forum, maar tja... Die verzameling van mij mag je best zien maar trek er dan maar 2 dagen voor uit hoor ;)

Oh, neem m'n tip serieus; ga vroeg naar een markt (vlooienmarkt, snuffelmarkt, rommelmarkt)

DAAR ligt het BESTE spul :D

Succes Dordrecht !! Ook jij vind de volgende keer iets heel moois ! :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » do jun 17, 2010 9:04 pm

Respectabele plaats zeg!

Ik ga ook altijd vroeg. Laatst ook in Dordrecht. Best een grote markt. Maar gewoon geen duckie te vinden zeg. Bijna nops.

Koop jij ook als de prijs laag is om weer door te verkopen? Na het controleren natuurlijk van je verzameling (de mooiste houd je zelf)

Heb je een speciale kamer ingericht voor Onze oom, hihi.

Groetjes
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Kwekje » vr jun 18, 2010 11:25 pm

DordrechtDuck schreef:Respectabele plaats zeg!

Ik ga ook altijd vroeg. Laatst ook in Dordrecht. Best een grote markt. Maar gewoon geen duckie te vinden zeg. Bijna nops.

Koop jij ook als de prijs laag is om weer door te verkopen? Na het controleren natuurlijk van je verzameling (de mooiste houd je zelf)

Heb je een speciale kamer ingericht voor Onze oom, hihi.

Groetjes

Plaats 88 :) Dank je :)

Meestal beginnen die markten rond 09:00 maar ik zorg dan altijd dat ik vóór 09:00 binnen ben, betaal je wel wat meer maar dan heb je wel eerste keuze. Ze noemen dit "Vroege vogel".

Ik heb een speciale kamer helemaal ingedeeld voor m'n ducks maar ik heb idd ook heeel veel dubbele en die zitten in bananen dozen opgeslagen :)

Groetjes Terug :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 19, 2010 8:16 am

In mijn ervaring wil het ook weleens helpen om tegen het eind te zijn. Vooral als het gaat regenen en ze alles gauw onder plastic stoppen, en alles kwijt willen. Dan willen ze nog weleens de hele handel voor een bepaalde prijs weg doen.
Maar inderdaad, daarentegen heb je dan natuurlijk alleen nog keus uit wat er nog over is.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DordrechtDuck » za jun 19, 2010 5:24 pm

Dat vroege vogel is wel een goede tip ja, en die dubbele. in de verkoop? Misschien zit er nog wat voor mij tussen.

iig, jij heb maar mazzel met een eigen duck kamer. lol
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Dubbelduck » di jul 06, 2010 7:10 pm

Momenteel sta ik op de 479e plek. Er zit dus een lichte stijging in, mede omdat ik toch wel flink wat pockets heb gekocht met de zomeractie. Mijn vandaag gekochte albums en pockets zijn daarbij nog niet meegerekend, dus misschien stijg ik nog wel een plaats!
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di jul 06, 2010 7:52 pm

Ik sta gelukkig nog stteds op 248, ondanks dat ik al tijden niks meer gekocht heb. Ik moet sparen, want van de zomer gaan we naar Valkenswaard, Brussel, Berlijn, en nog zeker andere plaatsen. En ik wacht nog steeds op dat boek. Het is nu 33 dagen.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Dubbelduck » wo jul 07, 2010 12:06 pm

Ik ben flink gestegen: ik sta nu op plek 472. Dat is zeven plaatsen hoger dan gisteren. En dat doordat ik 3 pockets en twee albums heb gekocht, waarvoor ik in totaal slechts 2,80 voor betaalde (ik had een boekenbon en bij de Kruidvat zijn Beste Verhalen nu slechts 2 euro).
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Daniel73 » wo jul 21, 2010 3:31 pm

Uit het topic 'Fout geïndext':

2010-07-21 15:02:46, Duckfan van Down Under schreef:
Daniel73 schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Waar staat je virtuele verzameling trouwens op de lijst? Ik zie hem niet.

Geen idee welke link ik daarvoor moet geven. Kun jij het me vertellen? Mijn profielnaam is Daniel73 en ik heb code DEi.

Ga naar "Eigen verzameling", en dan naar de 2e link: "Podium". Ik kan je nog steeds niet vinden, maar misschien kun je eerst even checken hoeveel verhalen je hebt onder "Statistieken". Ik heb er nu 16990 en sta op plaats 248. Eronder staat hoeveel stripbladen je hebt (ik heb er precies 2100). Die staan tussen haakjes op de lijst "Podium".

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=26451#p26451

2010-07-21 15:10:00, Appie Aap schreef:Is dit niet de link?

http://coa.inducks.org/browsecollec.php?sortbycode=1&user=Daniel73

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=26453#p26453

2010-07-21 15:15:21, Dubbelduck schreef:Ja dat is hem.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=26454#p26454


Mijn reactie:
Het gaat vooralsnog om een deel van mijn verzameling, dat ik in dozen willen opbergen.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » wo jul 21, 2010 3:38 pm

Uit het topic 'Fout geïndext':

2010-07-21 15:18:33, Duckfan van Down Under schreef:Had dat eerder gezegd! Ik heb hem net zelf ook gevonden! Maar er staat nog lang niet Daniel's hele verzameling op. Alleen de buitenlanders, Mickey Maandbladen en de pockets. Geen wonder dat ik je nergens bij de bovenste 200 kon vinden. :) Je hele verzameling Donald Ducks staat er nog niet bij!

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=26455#p26455
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » wo jul 21, 2010 3:44 pm

Daniel73 schreef:Geen wonder dat ik je nergens bij de bovenste 200 kon vinden. :) Je hele verzameling Donald Ducks staat er nog niet bij!

Geen idee of ik daar kom als ik alles index. Wanneer ben je bij de bovenste 200? Gaat het alleen om hoeveelheid en niet om kwaliteit? Zou het niet ook moeten gaan om zeldzaamheid van de uitgaven? Zo heb ik twee Vlaamse Mickey Magazines die blijkbaar niemand anders op Inducks heeft. (Niet dat ik daar blij mee ben, want nu ben ik de enige bron.)
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jul 21, 2010 4:04 pm

Het gaat gewoon om het aantal verhalen dat je hebt. Zoals ik al zei, ik heb bijna 17000 verhalen, en ik sta rond plaats 250. Ik heb 2100 strips. Maar ik denk dat McDrakers die in de top 200 zelf staan, je heel wat kunnen vertellen. Hier de top 300 van McDrakers:

60: Appie Aap
90: Kwekje
94: elco8183
201: Ferdi F
242: DorderechtDuck
243: jan Baksteen
248: Duckfan van Down Under
258: Henrieke

Ben ik iemand vergeten, dan zegt u het maar! Nou ja, misschien kun je aan Appie Aap vragen wat je moet hebben om in de top 200 te komen.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » wo jul 21, 2010 7:24 pm

Het gaat er toch om dat je plezier hebt. En trots ben op je verzameling, niet om welke plaats je staat. Wereldwijd gezien denk ik dat we niet eens in de top 1000 staan. Want er zijn meer duckverzamelaars die niet op mcdrake zijn, als wel.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten