Hoeveelste ben je?

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za nov 20, 2010 6:59 pm

Ja. Duits is niet zo moeilijk, hoor. Engels kan ik vloeiend. Van het Frans kan ik hier een daar de meeste basiswoorden oppikken. Maar ik koop buitenlandse Ducks vooral voor het buitenland-zijn. Duitse Ducks (rond de 30) heb ik er nu wel genoeg. En Noorse, Italiaanse, Indonesische, Griekse en wat-dan nog meer Ducks kan ik echt niet lezen hoor. Het zou wel gaaf zijn als ik dat wel kon.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Hidde » zo nov 21, 2010 9:19 pm

Ja, ik heb het nu gevonden! Je moeste eerst klikken op ''jouw verzameling openbaar maken''. Nu zie je me staan als je ''hidde15maart'' typt. Ik sta niet heel hoog. Op de 1025 ste plek. Maar ja, ik ga nu beginnen met verzamelen en na Sinterklaas heb ik wel weer meer hier zie je mijn verzameling.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Hidde » zo nov 21, 2010 9:45 pm

Inmiddels op de 1005 de plek.=)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor DordrechtDuck » zo nov 21, 2010 10:09 pm

Hidde schreef:Ja, ik heb het nu gevonden! Je moeste eerst klikken op ''jouw verzameling openbaar maken''. Nu zie je me staan als je ''hidde15maart'' typt. Ik sta niet heel hoog. Op de 1025 ste plek. Maar ja, ik ga nu beginnen met verzamelen en na Sinterklaas heb ik wel weer meer hier zie je mijn verzameling.

of mijn verzameling, haha. Dit hebben we al eens eerder gehad. Je moet een andere link neerzetten. Maar ik weet niet welke. DvDU weet dat wel.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Hidde » ma nov 22, 2010 6:38 pm

DordrechtDuck schreef:
Hidde schreef:Ja, ik heb het nu gevonden! Je moeste eerst klikken op ''jouw verzameling openbaar maken''. Nu zie je me staan als je ''hidde15maart'' typt. Ik sta niet heel hoog. Op de 1025 ste plek. Maar ja, ik ga nu beginnen met verzamelen en na Sinterklaas heb ik wel weer meer hier zie je mijn verzameling.

of mijn verzameling, haha. Dit hebben we al eens eerder gehad. Je moet een andere link neerzetten. Maar ik weet niet welke. DvDU weet dat wel.

zo wel?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Dubbelduck » ma nov 22, 2010 7:53 pm

Hidde schreef:
DordrechtDuck schreef:
Hidde schreef:Ja, ik heb het nu gevonden! Je moeste eerst klikken op ''jouw verzameling openbaar maken''. Nu zie je me staan als je ''hidde15maart'' typt. Ik sta niet heel hoog. Op de 1025 ste plek. Maar ja, ik ga nu beginnen met verzamelen en na Sinterklaas heb ik wel weer meer hier zie je mijn verzameling.

of mijn verzameling, haha. Dit hebben we al eens eerder gehad. Je moet een andere link neerzetten. Maar ik weet niet welke. DvDU weet dat wel.

zo wel?

Ja, das de goeie.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » ma nov 22, 2010 11:43 pm

Dubbelduck schreef:
Hidde schreef:
DordrechtDuck schreef:of mijn verzameling, haha. Dit hebben we al eens eerder gehad. Je moet een andere link neerzetten. Maar ik weet niet welke. DvDU weet dat wel.

zo wel?

Ja, das de goeie.

sinds wanneer heet jij DordrechtDuck? Ja zo wel Hidde LOL
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Kwekje » za nov 27, 2010 1:09 pm

Hidde heddde lol :lol: :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor kwuk duck » za nov 27, 2010 2:24 pm

Duckfan van Down Under schreef:Ja. Duits is niet zo moeilijk, hoor. Engels kan ik vloeiend. Van het Frans kan ik hier een daar de meeste basiswoorden oppikken. Maar ik koop buitenlandse Ducks vooral voor het buitenland-zijn. Duitse Ducks (rond de 30) heb ik er nu wel genoeg. En Noorse, Italiaanse, Indonesische, Griekse en wat-dan nog meer Ducks kan ik echt niet lezen hoor. Het zou wel gaaf zijn als ik dat wel kon.

ja ik heb nu voor het eerste jaar duits op school maar dat gaat niet zo lekker, maar ik lees wel veel engelse ducks maar daar ben ik dan wel goed in.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Caspar » za nov 27, 2010 2:29 pm

Duits is niet zo moeilijk, lijkt veel op het Nederlands ;). En een goed stripverhaal kan je lezen door alleen naar de plaatjes te kijken :)
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » za nov 27, 2010 7:30 pm

kwuk duck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ja. Duits is niet zo moeilijk, hoor. Engels kan ik vloeiend. Van het Frans kan ik hier een daar de meeste basiswoorden oppikken. Maar ik koop buitenlandse Ducks vooral voor het buitenland-zijn. Duitse Ducks (rond de 30) heb ik er nu wel genoeg. En Noorse, Italiaanse, Indonesische, Griekse en wat-dan nog meer Ducks kan ik echt niet lezen hoor. Het zou wel gaaf zijn als ik dat wel kon.

ja ik heb nu voor het eerste jaar duits op school maar dat gaat niet zo lekker, maar ik lees wel veel engelse ducks maar daar ben ik dan wel goed in.

engelse of amerikaanse?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Dubbelduck » ma jan 24, 2011 7:46 pm

Momenteel sta ik op de 500ste plek en ik heb 1111 verhalen in mijn bezit.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Hidde » ma jan 24, 2011 8:35 pm

Dubbelduck schreef:Momenteel sta ik op de 500ste plek en ik heb 1111 verhalen in mijn bezit.

Ben jij daantje95s?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Dubbelduck » ma jan 24, 2011 8:40 pm

Hidde schreef:
Dubbelduck schreef:Momenteel sta ik op de 500ste plek en ik heb 1111 verhalen in mijn bezit.

Ben jij daantje95s?

Ja, maar dan zonder s.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Hidde » ma jan 24, 2011 8:45 pm

o, sorry, verkeerd gekopieëerd.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast