Slechtste Disney-strip ooit

Berichtdoor DD » wo apr 27, 2011 5:15 pm

Hoezo, zo is het toch gewoon. Hoe moet je het dan overbrengen?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Redmess » wo apr 27, 2011 5:54 pm

Op een midner belerende, geforceerde manier. Bovendien zijn dit soort informatieve strips ongeveer even interessant als de anti-piraterij fimpjes op DVD's... Met andere woorden, totaal niet. Hier betaal ik geen abonnement voor, om een verkapte reclame in stripvorm te lezen... Ik wil amusement voor mijn geld, geen preken...
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor MatroosDuck » wo apr 27, 2011 6:26 pm

Sorry dat ik je niet direct de link gaf Ui.
Ik had het nogal druk.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Ui » wo apr 27, 2011 6:48 pm

Redmess schreef:Bovendien zijn dit soort informatieve strips ongeveer even interessant als de anti-piraterij fimpjes op DVD's... Met andere woorden, totaal niet. Hier betaal ik geen abonnement voor, om een verkapte reclame in stripvorm te lezen...

Als de propaganda uit de strip is verwijderd, blijft er helemaal niets over. Zelfs geen grap. Ui heeft moeite om te geloven, dat dit verhaal toevallig zo is ontstaan. Op een dag werd Ruud Straatman wakker en dacht: laat ik nu eens een handig, kort verhaal maken dat alleen maar als doel heeft om piraterij tegen te gaan. En Oom thom, die tegen moraliserende strips is, die had er spontaan ook ineens zin in.
Dat het verhaal in de media aandacht trekt, geeft te kennen dat het hier gaat om meer dan een zwak plotje. Men vermoedt belangenverstrengeling.

Het Jeugdjournaal-artikel meldt dat de makers "er geen geld voor hebben gekregen". Maar wie heeft het over geld? Er zijn meer manieren van belonen. En wat bedoelt men met "gekregen"?

In 2006 stond een duidelijke leugen in de Telegraaf gepubliceerd, volgens welke Thom Roep heeft gezegd dat 15- en 16-jarigen niet tot de doelgroep van het Weekblad behoren. Dit naar aanleiding van een voor minderjarigen strippende tekenaar. Een aantal jaar erna blijkt het blad ineens toch een gezinsblad te zijn. (snotter)
Op die manier kan Ui voor zichzelf niet uitsluiten, dat de redactie weer een loopje met de waarheid heeft genomen. Vertrouwen moet je verdienen.

MatroosDuck schreef:Sorry dat ik je niet direct de link gaf Ui.

Netjes dat je excuses aanbiedt. Ui is ontroerd en heeft besloten om je te vergeven. (snik) Je hoeft dus niet wakker te liggen vannacht.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Vorige

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten