Jaarabonnement op Katrien?

Berichtdoor Appie Aap » do jan 06, 2011 12:15 am

Bij Donald Duck 1 van 2010 ontving ik een reclameblaadje waarop stond dat de Katrien nu ook thuis wordt bezorgd. Nu loop ik al maanden rond met het idee om Katriens te gaan kopen om mijn verzameling (Nederlandse) verhalen te completeren. Echter, als ik op Inducks kijk, zie ik dat de uitgaven van 4-2006 en verder worden gedrukt met materiaal van vanaf 4-2000. Dat is handig om de verhalen van voor juli 2006 te verkrijgen.
Wat ik verder niet weet, is of de Katrien in 2012 weer aan een nieuwe herdrukronde begint. Want als dit niet gebeurt, kan ik beter nog even wachten en op zoek blijven naar iemand die alle tweedehands jaargangen verkoopt.
Wat denken jullie, is het beter om een abonnement te nemen of niet? :)
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jan 06, 2011 10:32 pm

Appie Aap schreef:Bij Donald Duck 1 van 2010 ontving ik een reclameblaadje waarop stond dat de Katrien nu ook thuis wordt bezorgd. Nu loop ik al maanden rond met het idee om Katriens te gaan kopen om mijn verzameling (Nederlandse) verhalen te completeren. Echter, als ik op Inducks kijk, zie ik dat de uitgaven van 4-2006 en verder worden gedrukt met materiaal van vanaf 4-2000. Dat is handig om de verhalen van voor juli 2006 te verkrijgen.
Wat ik verder niet weet, is of de Katrien in 2012 weer aan een nieuwe herdrukronde begint. Want als dit niet gebeurt, kan ik beter nog even wachten en op zoek blijven naar iemand die alle tweedehands jaargangen verkoopt.
Wat denken jullie, is het beter om een abonnement te nemen of niet? :)

je bedoelt zeker 2011? ik denk niet dat ze gauw aan een 3e herdrukronde beginnen, want ze zijn begonnen met herdrukken in 2007 en ze hebben er nog wel wat, maar een 3e herdrukronde zal wel niet, dan kunnen ze er beter mee stoppen, want elk jaar wordt de katrien weer duurder en het is allemaal herdruk!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Appie Aap » za maart 12, 2011 12:58 am

Ik heb het abonnement uiteindelijk toch genomen (een maand geleden ongeveer), maar ik heb het eerste nummer nog steeds niet ontvangen. Weet iemand of die nog komt of dat ik het toch in de winkel moet kopen?
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor De Zwarte Schim » za maart 12, 2011 10:50 am

Appie Aap schreef:Ik heb het abonnement uiteindelijk toch genomen (een maand geleden ongeveer), maar ik heb het eerste nummer nog steeds niet ontvangen. Weet iemand of die nog komt of dat ik het toch in de winkel moet kopen?

je hebt net een abonnement genomen nadat nr.1 verschenen is. nr.2 ligt vanaf dinsdag 12 april in de winkel. nr.2 zal je dan wel krijgen.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 26, 2011 4:29 pm

Het is bekend,

de katrien wordt volgend jaar weer herdrukt. 3e herdrukronde, ik kreeg een mailtje van sanoma.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » do mei 26, 2011 5:53 pm

Houdt dat ook in dat de voorkant hetzelfde is?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Dubbelduck » do mei 26, 2011 6:14 pm

De Zwarte Schim schreef:Het is bekend,

de katrien wordt volgend jaar weer herdrukt. 3e herdrukronde, ik kreeg een mailtje van sanoma.

Hoe kan dat nu eigenlijk? De Katriens uit 2006 zijn nog helemaal niet herdrukt. Dit zou betekenen dat ze pas in 2013 met de 3e herdrukronde hoeven te beginnen.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 26, 2011 6:17 pm

Dubbelduck schreef:Hoe kan dat nu eigenlijk? De Katriens uit 2006 zijn nog helemaal niet herdrukt. Dit zou betekenen dat ze pas in 2013 met de 3e herdrukronde hoeven te beginnen.

het kan zijn dat ze die ook nog herdrukken, maar daarna beginnen ze in elk geval aan een 3e herdruk ronde, net als de donald duck junior
Laatst bijgewerkt door De Zwarte Schim op vr mei 27, 2011 12:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten