DONALD 2011-01

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za feb 12, 2011 5:42 pm

Ik heb dit nummer niet gekocht. De eerste 3 nummers heb ik gekocht omdat het toen nog speciaal was, maar nu het 4 keer per jaar verschijnt is de "speciaalheid" er een beetje vanaf.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » za feb 12, 2011 10:05 pm

Ik heb het nu net tóch gekocht omdat ik wou kijken of ik het nog steeds stom vond.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Rubberduck » zo feb 13, 2011 4:24 am

Bruno Kopsky schreef:Ik heb het nu net tóch gekocht omdat ik wou kijken of ik het nog steeds stom vond.

Je geilt gewoon op Lauren Verster, geef maar toe...! ;)

Ik wil nog steeds weten welke mop jij zo vulgair vond.

Duckfan van Down Under schreef:Ik heb dit nummer niet gekocht. De eerste 3 nummers heb ik gekocht omdat het toen nog speciaal was, maar nu het 4 keer per jaar verschijnt is de "speciaalheid" er een beetje vanaf.

Maar deze gaat over VROUWEN!!!!!1!1!!one!


Ik vond het wel aardig allemaal (die Daphne in 'Blikvangers'... Oef!), maar het is wel wat duur voor zoveel gebakken lucht. Want laten we wel zijn: het is niet meer dan dat, toch? Met een Disney-sausje, oké, maar het is toch: veel geblaat, weinig wol. Leuk voor op de wc (nee, niet dáárvoor), maar verder...

Oh, en staan er dingen in die niet bij Disney horen? Mwah, misschien krijgt roep nog wat gedonder van Disney USA vanwege dat interview met Jan Heemskerk, hoofdredacteur van Playboy, die het heeft over orgasmes en zo... Dat is wel het meest expliciete dat erin staat.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor kwuk duck » zo feb 13, 2011 12:45 pm

Bruno Kopsky schreef:Ik heb het nu net tóch gekocht omdat ik wou kijken of ik het nog steeds stom vond.

Dus 5,45 weggooien terwijl je voor dat geld bijna 3 weekbladen kon kopen!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » zo feb 13, 2011 1:42 pm

kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik heb het nu net tóch gekocht omdat ik wou kijken of ik het nog steeds stom vond.

Dus 5,45 weggooien terwijl je voor dat geld bijna 3 weekbladen kon kopen!

Ik heb wel abo he
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » zo feb 13, 2011 1:45 pm

Rubberduck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik heb het nu net tóch gekocht omdat ik wou kijken of ik het nog steeds stom vond.

Je geilt gewoon op Lauren Verster, geef maar toe...! ;)

Goeie grap man, ik moest bijna lachen. Ik heb trouwens nog nooit van die Lauren Verster gehoord. For the record- toen ik in de winkel stond, was het Barksverhaal "Dangerous Disguise", in een nieuw jasje, doorslaggevend.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » zo feb 13, 2011 4:46 pm

Bruno Kopsky schreef:
kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik heb het nu net tóch gekocht omdat ik wou kijken of ik het nog steeds stom vond.

Dus 5,45 weggooien terwijl je voor dat geld bijna 3 weekbladen kon kopen!

Ik heb wel abo he

dan kan je een pocket/album/katrien pocket/dubelpocket/schuerkalender/weekkalender/50.........van......./de grappigste avonturen van...../ en al de andere dingen die ik vergeten ben (ik denk dat het nu wel duidelijk is :) )
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Bruno » zo feb 13, 2011 4:59 pm

kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:
kwuk duck schreef:Dus 5,45 weggooien terwijl je voor dat geld bijna 3 weekbladen kon kopen!

Ik heb wel abo he

dan kan je een pocket/album/katrien pocket/dubelpocket/schuerkalender/weekkalender/50.........van......./de grappigste avonturen van...../ en al de andere dingen die ik vergeten ben (ik denk dat het nu wel duidelijk is :) )

Nouja, ik dacht: om er iets over te mogen zeggen, moet ik hem eerst zelf lezen. Bovendien had ik alleen nog maar de allereerste, en die is zo nieuw dat hij misschien heel slecht was vergeleken met de nieuwe. Dus weggegooid geld is het niet. Ik heb het liever dan een scheurkalender.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » zo feb 13, 2011 9:35 pm

Bruno Kopsky schreef:
kwuk duck schreef:
Bruno Kopsky schreef:Ik heb wel abo he

dan kan je een pocket/album/katrien pocket/dubelpocket/schuerkalender/weekkalender/50.........van......./de grappigste avonturen van...../ en al de andere dingen die ik vergeten ben (ik denk dat het nu wel duidelijk is :) )

Nouja, ik dacht: om er iets over te mogen zeggen, moet ik hem eerst zelf lezen. Bovendien had ik alleen nog maar de allereerste, en die is zo nieuw dat hij misschien heel slecht was vergeleken met de nieuwe. Dus weggegooid geld is het niet. Ik heb het liever dan een scheurkalender.

Okè, daar heb je gelijk in ;) .
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma feb 14, 2011 7:52 pm

Rubberduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ik heb dit nummer niet gekocht. De eerste 3 nummers heb ik gekocht omdat het toen nog speciaal was, maar nu het 4 keer per jaar verschijnt is de "speciaalheid" er een beetje vanaf.

Maar deze gaat over VROUWEN!!!!!1!1!!one!

Daar zijn er ook al miljarden van. :)
Maar dat het hem nou juist precies: dit is een nummer over vrouwen. Als het nou over meisjes ging... Maar ja, dat vinden Kwik, Kwek en Kwak niet zo fijn.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma feb 14, 2011 8:03 pm

Ik heb hem (nog) niet maar wat wordt er nu eigenlijk gezecht over vrouwen? of zijn het alleen de foto`s?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Rubberduck » di feb 15, 2011 5:12 pm

Duckfan van Down Under schreef:Maar dat het hem nou juist precies: dit is een nummer over vrouwen. Als het nou over meisjes ging... Maar ja, dat vinden Kwik, Kwek en Kwak niet zo fijn.

Meisjes zijn niet van het vrouwelijk geslacht volgens jou? ;)

En tja... om nou jonge meisjes in een blad voor volwassen kerels te zetten... Dat zullen we maar niet doen, hè?
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor kwuk duck » di feb 15, 2011 6:50 pm

Rubberduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Maar dat het hem nou juist precies: dit is een nummer over vrouwen. Als het nou over meisjes ging... Maar ja, dat vinden Kwik, Kwek en Kwak niet zo fijn.

Meisjes zijn niet van het vrouwelijk geslacht volgens jou? ;)

En tja... om nou jonge meisjes in een blad voor volwassen kerels te zetten... Dat zullen we maar niet doen, hè?

Misschien krijgen we dit wel in de DONALD junior xD
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Rubberduck » wo feb 16, 2011 3:22 am

kwuk duck schreef:
Rubberduck schreef:En tja... om nou jonge meisjes in een blad voor volwassen kerels te zetten... Dat zullen we maar niet doen, hè?

Misschien krijgen we dit wel in de DONALD junior xD

Ik krijg hier heel verkeerde associaties bij... :|
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo feb 16, 2011 11:19 am

De Donald Junior heeft jonge meisjes en is bedoeld voor jonge jongens, dus gewoon leeftijdsgenootjes. Echter; jonge jongens zijn niet geinteresseerd in plaatjes van jonge meisjes. En oudere mannen die dat wel zijn, daar zitten we inderdaad ook niet op te wachten.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten