Donald Duck Posterspecial

Berichtdoor kwuk duck » do feb 17, 2011 7:10 pm

Hoi, vandaag in de nieuwe jumbo hier lag een donald duck posterspecial, ik heb hem meegenomen en zag dat er een disny xd bij zat dus is het een posterspecial met xd of xd met posterspecial. ik mocht hem nog niet open maken maar er zitten 10 posters in met oa donald duck als brandweerman en een paar oude voorkanten op posterformaat.
Laatst bijgewerkt door kwuk duck op vr feb 18, 2011 8:40 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » do feb 17, 2011 7:25 pm

kwuk duck schreef:Hoi, vandaag in de nieuwe jumbo hier lag een donald duck posterspecial, ik heb hem meegenomen en zag dat er een disny xd bij zat dus is het een posterspecial met xd of xd met posterspecial

Het is een Disney XD magazine met als bijlage een posterspecial. Die posterspecial is overigens al in 2009 verschenen.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DD » vr feb 18, 2011 11:54 am

Ja, en laatst was er ook een Disney XD met een Superdonald album. Ik vind het maar jammer dat er dingen bij Dinsey XD zitten die je al hebt kunnen kopen. Nou heb ik alles dus dubbel. Maar zo willen ze zeker van uitgaven afkomen die zijn overgebleven.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor kwuk duck » vr feb 18, 2011 4:49 pm

O, dat wist ik nog niet een. maar ik heb nu wel 3 euro uitgespaard want een xd kost maar 3.35 en een poster special 6.50 :) .
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten