Let op!

Berichtdoor De Zwarte Schim » za apr 02, 2011 4:10 pm

Rubberduck schreef:Ik denk dat de grap misschien voortijdig in het water is gevallen doordat pretbedervers zo nodig moesten laten zien hoe slim ze wel niet waren om dit te doorzien, in plaats van mee te doen (zoals Loebas).

tja....... je hebt goed toneel gespeeld dat moet ik toegeven! maar...... de grap was heel doorzichtig. je kon nagaan dat het niet waar was. ik heb kijk sowieso elke dag wel eens op de site maar er stond niks over op! dus dan zouden ze met een hele stapel zijn blijven zitten! jullie hadden toch iets beter moeten nadenken over deze grap.......... net als bruno zei: bij albert heijn lachten ze me uit en zeiden dat ik net te laat was! dan kun je het iegenlijk wel nagaan...... maar is ah dan op de hoogte gehouden?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Rubberduck » za apr 02, 2011 4:12 pm

Ik had de grap niet bedacht, maar vond het leuker om mee te spelen dan om 'm te verraden.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ui » za apr 02, 2011 4:52 pm

Ridder ter Geit schreef:Omdat het er eigenlijk verplicht bijhoort, zolang het nog 1 april is; 1 april! Maar ik denk niet dat er nog mensen waren die het serieus namen?

Ui vond het idee van de nieuwe personages sowieso leuk. Helemaal na de verhaalmogelijkheden die Caspar zag.

Wat bij Ui misschien niet uit de verf kwam, is dat Ui de personages omschreef als Diederik, Otto en Brigitta. Overigens is Brigitta per ongeluk in tegenspraak met wat Jacobse reeds had bedacht, namelijk een buurmeisje dat lijkt op Dickie Duck. (snik)
Plaatje "1.4" is natuurlijk een verwijzing naar 1 april.

Ridder ter Geit schreef:Desondanks vind ik het idee van nieuwe personages getekend door Carlo Gentina; 2 neefjes en een nichtje van Bolderbast, wel steeds 'levensechter' en interessanter worden. Leest de redactie ook mee?

Ui heeft een nieuw topic gemaakt, onder subforum 'Fanfictie & -tekeningen':

Kinderen van Bolderbast
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1880
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za apr 02, 2011 6:09 pm

de zwarte schim schreef:tja....... je hebt goed toneel gespeeld dat moet ik toegeven! maar...... de grap was heel doorzichtig. je kon nagaan dat het niet waar was. ik heb kijk sowieso elke dag wel eens op de site maar er stond niks over op! dus dan zouden ze met een hele stapel zijn blijven zitten! jullie hadden toch iets beter moeten nadenken over deze grap.......... net als bruno zei: bij albert heijn lachten ze me uit en zeiden dat ik net te laat was! dan kun je het iegenlijk wel nagaan...... maar is ah dan op de hoogte gehouden?

Als iemand voor niets bij de Albert Heijn hierna ging vragen was wat mij betreft de grap al zeer geslaagd.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DordrechtDuck » zo apr 03, 2011 12:35 pm

Rubberduck schreef:Ik had de grap niet bedacht, maar vond het leuker om mee te spelen dan om 'm te verraden.

Wat ben je toch goed hé.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Rubberduck » zo apr 03, 2011 2:38 pm

DordrechtDuck schreef:
Rubberduck schreef:Ik had de grap niet bedacht, maar vond het leuker om mee te spelen dan om 'm te verraden.

Wat ben je toch goed hé.

Waarom doe je steeds zo naar en misselijk? Wat heb ik je in de weg gelegd? Je doet maar raar. :|
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Loebas » zo apr 03, 2011 10:42 pm

Rubberduck schreef:Ik denk dat de grap misschien voortijdig in het water is gevallen doordat pretbedervers zo nodig moesten laten zien hoe slim ze wel niet waren om dit te doorzien, in plaats van mee te doen (zoals Loebas).

Oh sorry hoor...!
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » di apr 05, 2011 12:24 am

Rubberduck schreef:
DordrechtDuck schreef:
Rubberduck schreef:Ik had de grap niet bedacht, maar vond het leuker om mee te spelen dan om 'm te verraden.

Wat ben je toch goed hé.

Waarom doe je steeds zo naar en misselijk? Wat heb ik je in de weg gelegd? Je doet maar raar. :|

Dit misschien?

DordrechtDuck schreef:
Je hebt wel veel last van anderen hé. Je gruwelijk zitten ergeren aan mij, en zwaar irritant blabla. Als het nu een goed georganiseerde grap is, DAN is het leuk. Niet zo'n doorzichtige nepgrap. Dat is gewoon jammer.

Hier geef ik MIJN MENING, waar jij dus schijnbaar last van hebt.

Nee hoor, ik had alleen maar last van jou. Bedenk JIJ dan eens iets... Iets grappigs of origineels. Neeeeeeee, dat doet DordrechtDuck niet. Die zit liever te kankeren op een ander, die WEL wat probeert te doen. En dan maar flink trappen en jennen om te proberen de grap onderuit te halen. Heel erg zuur, onsportief gedrag.

Heb ik je vraag nu goed beantwoord, dan ben ik quizmaster :-)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Rubberduck » di apr 05, 2011 3:39 am

DordrechtDuck schreef:Dit misschien? [...]

Nou, dat lijkt me niet, want dáár zat je óók al naar te doen. Dus ik wacht nog steeds op de verlossende verklaring. Was het omdat ik zei dat ik het irritant vond dat je steeds de 1 april grap rond de Rosa-albums probeerde te verklappen? Had ik dat niet mogen zeggen? Sorry hoor!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ui » di apr 05, 2011 2:49 pm

Rubberduck schreef:Was het omdat ik zei dat ik het irritant vond dat je steeds de 1 april grap rond de Rosa-albums probeerde te verklappen? Had ik dat niet mogen zeggen? Sorry hoor!

Nou, Ui vond op Ui's beurt niet leuk, dat Ui's bijdrage in dat andere topic werd verklapt door Rubberduck. (snik)
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1878
Ui heeft toen zo hard moeten huilen, dat Ui bijna met uitdrogingsverschijnselen is opgenomen! (huil huil) (snotter) (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 06, 2011 7:24 pm

Ben ik nog op tijd?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 06, 2011 7:24 pm

Ah nee, ik heb het gemist! Dubbelop! :O
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Vorige

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten