Speciale Donald Ducks bij Albert Heijn

Berichtdoor Donald Duck » di nov 08, 2011 12:34 am

En je hebt een garage vol met wc-papier. Je doet er heel wat jaartjes over voordat je voor 150 euro aan toiletpapier op hebt gebruikt.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di nov 08, 2011 9:13 pm

Ik vraag me zelfs af of een filliaal van de Albert Heijn iedere week voor 50 euro aan wc-papier in het magazijn heeft staan...
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duck » di nov 08, 2011 9:30 pm

Kan best,met al die merken:Pages,Euroshopper,Ah huismerk,Edet enz....enz...
En dan heb je ook nog de verschillende soorten:extra soft,soft,1-laags,2-laags,3-laags,4-laags,5-laags,6-laags ,en ga zo maar verder ! :P
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » di nov 08, 2011 9:52 pm

of als je nog een klein broertje of zusje hebt, haal pampers! pampers zijn ook knetterduur!

Maar ik denk niet dat je je buren gauw overhaalt om boodschappen te doen bij ah als ze dat niet doen. want ah is een dure winkel.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » di nov 08, 2011 9:56 pm

trouwens, ze hebben ook knuffels bij de AH.

van donald, katrien, minnie, mickey en pluto.

per stuk €4,99 neem wel je bonuskaart mee! want in sommigen fialen doen ze moeilijk en dan rekenen ze de gewone prijs. (normaal hebben ze bij de kassa wel een bonuskaart liggen, maar bij sommigen fialen doen daar nogal moeilijk over) de gewone prijs is overigens €8,99
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor snowmansion » di nov 08, 2011 11:17 pm

Ik vind die pluche poppen altijd zo spuuglelijk, nee geef mij die pvc poppetjes maar. Bij elke 15 euro boodschappen 1 zegel, en bij volle kaart 1 poppetje gratis.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor Dubbelduck » do nov 10, 2011 9:28 pm

De indexen van deze speciale Donald Ducks zijn nu beschikbaar op Inducks, met dank aan Ferdi. Tevens staan er ook scans van de verschillende verhalen.

Nummer 1: https://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DDAH+1

Nummer 2: https://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DDAH+2

Nummer 3: https://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DDAH+3
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor jan Baksteen » vr nov 11, 2011 12:02 am

Nu ik heb gezien dat er verhalen in staan die nog niet eerder in Nederland zijn verschenen moet ik mijn moeder eens lief gaan aankijken of ze een voor een tijdje boodschappen wil gaan doen bij Albert i.p.v. Dirk.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Ui » vr nov 11, 2011 7:08 pm

DD schreef:Sjongejonge 50 euro is wel een beetje heel erg veel...

Wat een verschil met die actie van C1000, waar men een gratis Weekblad kreeg bij twee komkommers van tesamen ongeveer 1 euro. Confronteer Albert Heijn daarmee, zou Ui zeggen. Of moet Ui zeggen: Dagobert Heijn? (snik)

Wie de blaadjes heeft, zou scans van de unieke strips kunnen maken. Als officiële producten te duur worden, floreert de bootleghandel.

jan Baksteen schreef:Nu ik heb gezien dat er verhalen in staan die nog niet eerder in Nederland zijn verschenen moet ik mijn moeder eens lief gaan aankijken of ze een voor een tijdje boodschappen wil gaan doen bij Albert i.p.v. Dirk.

Eerst een peperdure postzegelstrip, voor €255,00. En nu, drie peperdure stripblaadjes voor een totaal van €150,00. Ui begint een patroon te zien. Vroeger waren Disney-stripacties nooit zo peperduur, of vergist Ui zich?

Albert Heijn laat de kindertjes ontzettend bedelen bij hun ouders. Op deze manier worden kinderen ingezet om volwassen consumenten te manipuleren. Let op: zelf kunnen de kinderen deze blaadjes nooit sparen. Een kind dat zijn ouders niet manipuleert om in korte tijd een vermogen bij Albert Heijn uit te geven, grijpt mis.
Kinderen worden door marketingafdelingen aangezet tot zeuren. Lieve kinderen hebben pech. (snotter)

Ui mag niet aanzetten tot illegale ruilhandel, maar een publieksprotest van burgelijke ongehoorzaamheid zou hier uitermate op z'n plek zijn. Aldus Ui's mening. (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » vr nov 11, 2011 7:51 pm

Ui schreef:Albert Heijn laat de kindertjes ontzettend bedelen bij hun ouders. Op deze manier worden kinderen ingezet om volwassen consumenten te manipuleren. Let op: zelf kunnen de kinderen deze blaadjes nooit sparen. Een kind dat zijn ouders niet manipuleert om in korte tijd een vermogen bij Albert Heijn uit te geven, grijpt mis.
Kinderen worden door marketingafdelingen aangezet tot zeuren. Lieve kinderen hebben pech. (snotter)

Tsjah, zo heeft op kinderen gerichte marketing altijd al gewerkt. Dus een protest zal wel niet veel nut hebben :) Bedrijven als AH maken gewoon gebruik van de populariteit van Disney. En dat is niet illegaal want Disney werkt zelf mee en dat is hun (hen? Meester Warbol waar ben je :P) gegund want met zijn eigen bedrijf kan men doen wat hij wil. Ik had hetzelfde gedaan eerlijk gezegd :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » vr nov 11, 2011 8:06 pm

DD schreef:
Ui schreef:Kinderen worden door marketingafdelingen aangezet tot zeuren. Lieve kinderen hebben pech. (snotter)

Tsjah, zo heeft op kinderen gerichte marketing altijd al gewerkt. Dus een protest zal wel niet veel nut hebben :)

Dat ouders zoveel geld uit moeten geven voor een gratis Disney-strip, dat is nieuw. (snik)

DD schreef:dat is hun (hen? Meester Warbol waar ben je :P) gegund

Hen. "Hun" is een bezittelijk voornaamwoord, als Ui dat goed heeft onthouden.

DD schreef:met zijn eigen bedrijf kan men doen wat hij wil. Ik had hetzelfde gedaan eerlijk gezegd :)

Aha, dat wordt dus bedoeld met een "Verzamelaar zonder grenzen"! (huil huil) Draai de kindertjes maar een pootje uit, want geld is belangrijker dan moraal. (snotter) Zo helpt de mensheid zichzelf ten onder, op een uitgeputte planeet. Economie is onze religie. Het doel heiligt de middelen. Zelfs een kind is niet veilig voor de geldzucht van de bovenbazen.

Graaien wat je graaien kan. En het teveel aan gevangen vissen, gooien we dood terug in de zee. Je hebt geen god nodig, om daarvoor gestraft te worden! (snik) (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » vr nov 11, 2011 9:56 pm

AH dwingt je niet om te kopen. Ik als "verzamelaar zonder grenzen" had aan deze actie meegedaan als ik er financieel beter voor stond maar door omstandigheden is dat op dit moment niet het geval. Dus zullen deze uitgaven op een later tijdstip en op een andere (tweedehands) manier vast wel met mijn verzameling verenigd worden :)
Ik ben volwassen en kan me dus inhouden. Maar de eigenlijke doelgroep (kinderen) denken natuurlijk heel anders en zullen hun ouders een beroerte bezorgen door te blijven zeuren maar als je als ouder een beetje sterk in je schoenen staat dan blijft Nee NEE. En als je toch je kind niet aan kan, kan je het slimmer aanpakken door een andere DD uitgave (of iets anders) voor ze te kopen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » vr nov 11, 2011 10:07 pm

DD schreef:AH dwingt je niet om te kopen.

Ja, zo lust Ui er nog wel een paar. (huil huil)

DD schreef:Dus zullen deze uitgaven op een later tijdstip en op een andere (tweedehands) manier vast wel met mijn verzameling verenigd worden :)

Als je zo'n geldzuchtige actie steunt, heb je dat eigenlijk niet verdiend. (snik)

DD schreef:Ik ben volwassen en kan me dus inhouden. Maar de eigenlijke doelgroep (kinderen) denken natuurlijk heel anders en zullen hun ouders een beroerte bezorgen door te blijven zeuren maar als je als ouder een beetje sterk in je schoenen staat dan blijft Nee NEE. En als je toch je kind niet aan kan, kan je het slimmer aanpakken door een andere DD uitgave (of iets anders) voor ze te kopen.

Zou een leuke actie, zoals eerder dit jaar bij de C1000 komkommer-actie, niet veel leuker zijn geweest? In plaats van al dat gezeur om €150,00 aan boodschappen te moeten doen? En als het zo'n hoog bedrag moet zijn, waarom dan geen spaarkaart?

Burgers, Ware Duckliefhebbers, komt allen in opstand! En laat je niet achter een hekje zetten, als je bij de supermarkt gaat wachten op mensen die 'm weggeven. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr nov 11, 2011 10:21 pm

Ui schreef:Kinderen worden door marketingafdelingen aangezet tot zeuren. Lieve kinderen hebben pech. (snotter)

Lieve kinderen zeuren ook. Een goed argument is, dat ze zo lief zijn. Aldus een ervaringsdeskundige. :) Ach, dat marketing kinderen aanzet tot zeuren was in mijn tijd (zo'n 5-10 jaar geleden, lang voor de iPhone en iPad) ook al.

Ui schreef:Burgers, Ware Duckliefhebbers, komt allen in opstand! En laat je niet achter een hekje zetten, als je bij de supermarkt gaat wachten op mensen die 'm weggeven. (snotter)

"GELIEVE DE DUCKFAN NIET TE VOEREN (behalve als het uit onze winkel komt)"
"Nee Casper, niet met je handjes achter het hekje."
Nee dank je. Ik sla deze uitgave over.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DD » vr nov 11, 2011 10:21 pm

Ui schreef:Zou een leuke actie, zoals eerder dit jaar bij de C1000 komkommer-actie, niet veel leuker zijn geweest? In plaats van al dat gezeur om €150,00 aan boodschappen te moeten doen? En als het zo'n hoog bedrag moet zijn, waarom dan geen spaarkaart?

Voor ons wel, voor AH niet. Tenzij ze niet van een dikke portemonnee houden :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten