Speciale Donald Ducks bij Albert Heijn

Berichtdoor Ui » za nov 12, 2011 11:15 pm

Duckfan van Down Under schreef:Stripverzamelaars kunnen ook goede sociale levens hebben. "meestal" betekent in dit geval "alleen in Ui's keuken", volgens mij.

Waarom zit jij dan zo vaak achter je computer? Haha! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » za nov 12, 2011 11:21 pm

Duckfan van Down Under = tiener = jeugd van tegenwoordig = over het algemeen pc gebruiker = normaal :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » za nov 12, 2011 11:25 pm

DD schreef:Duckfan van Down Under = tiener = jeugd van tegenwoordig = over het algemeen pc gebruiker = normaal :)

Dan kent Ui toch een heel ander type tieners, dat liever buiten is en het discussiëren op internet een beetje triest vindt. (snotter)
Laatst bijgewerkt door Ui op zo nov 13, 2011 4:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor DD » za nov 12, 2011 11:41 pm

Dat zijn tegenwoordig de nerds onder de tieners :) Jaa, de tijden zijn veranderd Ui :)

Maar nu zijn we een beetje afgedwaald haha :)
Laatst bijgewerkt door DD op zo nov 13, 2011 4:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo nov 13, 2011 12:15 am

Ui schreef:En dat voedsel is alleen te koop bij Dagobert Heijn? (snotter)

Nee, maar wij gingen daar altijd heen. We gaan er ook niet speciaal niet heen omdat ze een Disney-actie hebben. Mijn vrouw geeft al jaren de voorkeur aan Albert Heijn betreffende bepaalde producten.

Ui schreef:En sinds wanneer zit men te springen om Vicar? Op McDrake klaagde men zich hoge nood over Oom Thom's Vicar-mania. (snif)

Niemand hier zegt ook dat we om Vicar staan te springen, toch? Maar nu we het erover hebben, nu Vicar niet meer zo vaak voorkomt vind ik het helemaal niet erg af en toe een Vicar verhaal te lezen. Hij is wel een goede tekenaar.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo nov 13, 2011 1:27 am

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Stripverzamelaars kunnen ook goede sociale levens hebben. "meestal" betekent in dit geval "alleen in Ui's keuken", volgens mij.

Waarom zit jij dan zo vaak achter je computer? Haha! (snik)

Die bal had ik terug kunnen verwachten. Ik probeer hier een beetje een stereotype te verdrijven, komt Ui het weer in de war schoppen. (snik)

DD schreef:Duckfan van Down Under = tiener = jeugd van tegenwoordig = over het algemeen pc gebruiker = normaal :)

Dat lijkt er al meer op. :)

Ui schreef:
DD schreef:Duckfan van Down Under = tiener = jeugd van tegenwoordig = over het algemeen pc gebruiker = normaal :)

Dan kent Ui toch een heel ander type tieners, dat liever buiten is en het discussiëren internet een beetje triest vindt. (snotter)

Dan kent Ui inderdaad een heel ander type tieners dan die ik ken.

Ridder ter Geit schreef:
Ui schreef:En sinds wanneer zit men te springen om Vicar? Op McDrake klaagde men zich hoge nood over Oom Thom's Vicar-mania. (snif)

Niemand hier zegt ook dat we om Vicar staan te springen, toch? Maar nu we het erover hebben, nu Vicar niet meer zo vaak voorkomt vind ik het helemaal niet erg af en toe een Vicar verhaal te lezen. Hij is wel een goede tekenaar.

Meh, het is wel eens wat anders, maar hij tekent de laatste 20 jaar zo stijf! Ik vind zijn tekenstijl niet mooi.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duck » zo nov 13, 2011 12:27 pm

Als die kast met de original poppen leeg is ,wordt de kast dan weer bijgevuld ,bij de actie staat namelijk "op=op"? Want dan zou het bij de AH waar ik ga al in de 1e week helemaal op zijn.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ui » zo nov 13, 2011 8:12 pm

Duckfan van Down Under schreef:
DD schreef:Duckfan van Down Under = tiener = jeugd van tegenwoordig = over het algemeen pc gebruiker = normaal :)

Dat lijkt er al meer op. :)

Tiener = jeugd van tegenwoordig = over het algemeen een hangjongere die oude vrouwtjes besteelt = normaal. (huil huil)

Vicar

Ui heeft gereageerd in het topic over Vicar:
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=46957#p46957

Over de Disney Originals poppen. Dagobert Heijn adverteerde:
Klanten ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen een Disney punt. Een volle spaarkaart met zes Disney punten geeft recht op een gratis Disney Original pop naar keuze. De zes poppen zijn beweegbaar, circa 15 cm groot en daardoor zowel leuk om mee te spelen als te verzamelen.

Dit is dus 6 x 15 euro = 90 euro per pop.
En 6 poppen x 90 euro = 540 euro.
In hoeveel tijd moet dit vermogen opgehoest worden, wil men de poppenserie compleet krijgen? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » zo nov 13, 2011 8:20 pm

Ui schreef:Over de Disney Originals poppen. Dagobert Heijn adverteerde:
Klanten ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen een Disney punt. Een volle spaarkaart met zes Disney punten geeft recht op een gratis Disney Original pop naar keuze. De zes poppen zijn beweegbaar, circa 15 cm groot en daardoor zowel leuk om mee te spelen als te verzamelen.

Dit is dus 6 x 15 euro = 90 euro per pop.
En 6 poppen x 90 euro = 540 euro.
In hoeveel tijd moet dit vermogen opgehoest worden, wil men de poppenserie compleet krijgen? (snik)

In 3 weken ,dus 540:3=180 euro per week! :o
Maar in de ogen van de meeste mensen is de actie toch meer voor kinderen en niet voor mensen van een jaar of 30 die gewoon Disney freak en alles van Donald Duck willen verzamelen (zoals sommige hier ;) ). En de met kinderen(zeker als ze pampers nodig hebben) haal je toch best wel makkelijk een bedrag boven de 100 euro,maar 180 euro per week??Nee.....Dat denk ik toch ook weer niet!
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ui » zo nov 13, 2011 8:54 pm

Duck schreef:En de met kinderen(zeker als ze pampers nodig hebben) haal je toch best wel makkelijk een bedrag boven de 100 euro,maar 180 euro per week??

Actievoorwaarden:
Tabak, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoon- en strippenkaarten, postzegels, cadeaubonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage zijn uitgezonderd van deze actie.

Zuigelingenvoeding tot 1 jaar, is om de een of andere reden uitgesloten. Zo gierig en geldzuchtig is deze actie nu. (snotter)
Maar misschien mogen Pampers wel?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Appie Aap » zo nov 13, 2011 10:23 pm

Jammer dat de actie nu uitgerekend bij deze supermarkt gehouden wordt. :(
De enige Appie hier in de buurt, ben ik zelf.
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duck » ma nov 14, 2011 4:14 pm

Duck schreef:Als die kast met de original poppen leeg is ,wordt de kast dan weer bijgevuld ,bij de actie staat namelijk "op=op"? Want dan zou het bij de AH waar ik ga al in de 1e week helemaal op zijn.

Heeft iemand misschien nog antwoord op deze vraag?
Ik vraag het me namelijk erg af.....
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma nov 14, 2011 4:16 pm

Ui schreef:
Duck schreef:En de met kinderen(zeker als ze pampers nodig hebben) haal je toch best wel makkelijk een bedrag boven de 100 euro,maar 180 euro per week??

Actievoorwaarden:
Tabak, geneesmiddelen, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoon- en strippenkaarten, postzegels, cadeaubonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage zijn uitgezonderd van deze actie.

Zuigelingenvoeding tot 1 jaar, is om de een of andere reden uitgesloten. Zo gierig en geldzuchtig is deze actie nu. (snotter)
Maar misschien mogen Pampers wel?

dit zijn algemene actievoorwaarden die elke winkel moet hanteren. ja pampers etc zijn wel geldig.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » di nov 15, 2011 12:16 am

Duck schreef:
Duck schreef:Als die kast met de original poppen leeg is ,wordt de kast dan weer bijgevuld ,bij de actie staat namelijk "op=op"? Want dan zou het bij de AH waar ik ga al in de 1e week helemaal op zijn.

Heeft iemand misschien nog antwoord op deze vraag?
Ik vraag het me namelijk erg af.....

Het OP=OP principe geldt voor alle gezamelijke winkels. Je mag er vanuit gaan dat de voorraad aangevuld wordt, tenzij natuurlijk het hoofdmagazijn door de voorraad heen is.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor Redmess » di nov 15, 2011 9:39 am

Uiteraard vullen ze de schappen bij zolang er voorraad is, ja. :p
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten