Donald Duck Collectie boeken 3 voor de prijs van 1?

Berichtdoor De Zwarte Schim » di nov 29, 2011 4:03 pm

Ik kreeg dit mailtje binnen van de 'donald duck uitgeverij' maar ik weet niet of dit te vertrouwen is.

link naar de pagina:

http://qads1.nl/donaldduck/
Laatst bijgewerkt door De Zwarte Schim op wo nov 30, 2011 4:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ui » di nov 29, 2011 6:01 pm

Ui denkt dat de boeken echt zijn, maar heeft twijfels over "http://qads1.nl". Ui ziet geen hoofdpagina die uitleg geeft over wat "Qads1" zou moeten inhouden.
Informatie via Google zegt: "QADS is de webruimte die Adquick ter beschikking stelt om haar campagnes op te plaatsen." Maar wat is Adquick dan? (snik)
Nee, Ui gaat geen geld overmaken naar zo'n vage site.

De boeken zouden van Lecturama zijn. Dus die zullen elders ook te koop zijn.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » di nov 29, 2011 7:03 pm

Ik heb mijn twijfels ,er staat namelijk: " de laatst verschenen donalduck avonturen worden door ons elk jaar per 4 albums gebundeld"
even wat argumenten:
1.er staat 4 albums,maar waar is die 4e?
2.dit is de Lekturama serie en die is niet elk jaar door hun gebundeld.
3.Hierin staan (geloof ik,als het de Lekturama serie is) (oude) Barks verhalen in,dus kunnen het nooit "de laatst verschenen donald duck avonturen" zijn.
Ik zou het niet doen.....mar dat is mijn mening,uiteindelijk moet je zelf beslissen ;) .
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor DD » di nov 29, 2011 7:16 pm

Duck schreef:Ik heb mijn twijfels ,er staat namelijk: " de laatst verschenen donalduck avonturen worden door ons elk jaar per 4 albums gebundeld"
even wat argumenten:
1.er staat 4 albums,maar waar is die 4e?

Hiermee bedoelen ze dat elke 4 "Beste Berhalen" albums worden gebundeld. Dat is waar.


Duck schreef:3.Hierin staan (geloof ik,als het de Lekturama serie is) (oude) Barks verhalen in,dus kunnen het nooit "de laatst verschenen donald duck avonturen" zijn.

Hiermee bedoelen ze de laatste albums uit de "Beste Verhalen" serie die nog nooit in de Lecturama serie zijn opgenomen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor snowmansion » di nov 29, 2011 8:25 pm

Deze actie staat ook op www.lecturama.nl

Deze site is toch wel gewoon te vertrouwen als in dat het best wel gerenommeerd was, althans dacht ik?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor DD » di nov 29, 2011 8:44 pm

Wil dat zeggen dat nu alle "Beste Verhalen" albums ook in de Lecturama serie zijn uitgekomen? Horen ze allemaal samen oorspronkelijk in een verzamelbox (ik heb het niet over de AD versie) of zijn ze allemaal los van elkaar?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ui » di nov 29, 2011 11:21 pm

snowmansion schreef:[www.lecturama.nl] Deze site is toch wel gewoon te vertrouwen als in dat het best wel gerenommeerd was, althans dacht ik?

De site van Lecturama zal wel te vertrouwen zijn. Voor zover dat bij officiële sites helemaal mogelijk is.
Maar een "donald duck uitgeverij" en een winkelsite (Qads) zonder fatsoenlijke voorpagina, daar heeft Ui grote twijfels bij. (snik) Sinds wanneer is er een "donald duck uitgeverij"? Dat is geen officiële naam.
Ui houdt rekening met oplichterij. En anders is de "Qads"-site zo gebrekkig en amateuristisch opgezet, dat Ui deze alsnog niet vertrouwd.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » di nov 29, 2011 11:58 pm

DD schreef:Wil dat zeggen dat nu alle "Beste Verhalen" albums ook in de Lecturama serie zijn uitgekomen? Horen ze allemaal samen oorspronkelijk in een verzamelbox (ik heb het niet over de AD versie) of zijn ze allemaal los van elkaar?

Lecturama is al lang geleden begonnen met het bundelen van de beste verhalen. De AD uitgaven lijken er erg sterk op.
De vraag is alleen of ze nog een laatste deel zullen uitgeven, het laatste deel (tot nu toe) stopt bij 133.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor DD » wo nov 30, 2011 12:07 am

Maar is er ook een box voor de Lecturama serie of niet? Ik ga uit van niet maar vraag het voor de ze zekerheid.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo nov 30, 2011 8:44 am

Ja, op de site van Lecturama staat dezelfde aanbieding:
https://www.lecturama.nl/stripboeken/donaldduck

En je krijgt 'Donald Duck als Branweerman' met harde cover en goudopdruk er gratis bij.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » wo nov 30, 2011 5:02 pm

Ridder ter Geit schreef:Ja, op de site van Lecturama staat dezelfde aanbieding:
https://www.lecturama.nl/stripboeken/donaldduck

Je kunt het beste, gewoon bij deze site zijn. (snif)
Die andere oogt fout, om het maar zacht uit te drukken.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo nov 30, 2011 7:02 pm

Hmjah, als ze die aanbieding overnemen zonder het extra boek, houden ze die over om weer apart te verkopen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Big Bad Wolf » wo nov 30, 2011 8:02 pm

DD schreef:Maar is er ook een box voor de Lecturama serie of niet? Ik ga uit van niet maar vraag het voor de ze zekerheid.

Nee, er is geen box. Dat wordt ook wel wat lastig met zoveel delen.
Nadat ze begonnen waren was het ook nog niet duidelijk hoeveel delen er zouden komen. Sanoma was ook nogniet klaar met de reeks.
Het wachten is op een/het laatste deel.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor snowmansion » wo nov 30, 2011 8:24 pm

Ui schreef:
snowmansion schreef:[www.lecturama.nl] Deze site is toch wel gewoon te vertrouwen als in dat het best wel gerenommeerd was, althans dacht ik?

De site van Lecturama zal wel te vertrouwen zijn. Voor zover dat bij officiële sites helemaal mogelijk is.
Maar een "donald duck uitgeverij" en een winkelsite (Qads) zonder fatsoenlijke voorpagina, daar heeft Ui grote twijfels bij. (snik) Sinds wanneer is er een "donald duck uitgeverij"? Dat is geen officiële naam.
Ui houdt rekening met oplichterij. En anders is de "Qads"-site zo gebrekkig en amateuristisch opgezet, dat Ui deze alsnog niet vertrouwd.

Vandaag misschien iets te veel tijd gehad, maar heb Lecturama ook een e-mail geschreven met de vraag/uitleg over deze website (Qads).
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Berichtdoor snowmansion » do dec 01, 2011 5:29 pm

Antwoord van Lecturama:

Geachte heer/mevrouw Sander,


Dit is onze pagina en die wordt gebruikt door een affiliate. Wij danken u voor uw belangstelling.

Met vriendelijke groet,

D.T.

Uitgeverij Lecturama
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Volgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten