Donald Duck Avondvierdaagse special

Re: Donald Duck Avondvierdaagse special

Berichtdoor DonaldDuckFan » vr jul 13, 2012 4:15 pm

Hartelijk bedankt voor de tip! Ik heb vandaag een mailtje gestuurd en krijg er ook een opgestuurd, ben er erg blij mee!
Ben jij een echte Donald Duck fan? Kijk dan eens op mijn website http://www.donaldduckweb.nl
Avatar gebruiker
DonaldDuckFan
Member
 
Berichten: 92
Geregistreerd: vr jul 13, 2012 3:51 pm

Re: Donald Duck Avondvierdaagse special

Berichtdoor MatroosDuck » vr nov 16, 2012 7:35 pm

DonaldDuckFan schreef:Hartelijk bedankt voor de tip! Ik heb vandaag een mailtje gestuurd en krijg er ook een opgestuurd, ben er erg blij mee!


Nu, ruim 4 maanden later, heb ik ook een bericht gestuurd, de volgende dag antwoord, en de dag erop kosteloos binnengekregen. Hulde aan de redactie van de Avondvierdaagse! Daar kunnen Thom en zijn team nog wat van leren!
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Donald Duck Avondvierdaagse special

Berichtdoor DD » vr nov 16, 2012 10:22 pm

Dat is reclame voor Avond vierdaagse en Hansaplast. Daarom sturen ze het zo graag naar je op. Zoiets noem je marketing :) De redactie van DDW heeft een andere vorm van marketing omdat zij hun uitgaven moeten VERKOPEN en zijn niet bedoeld als reclame object. Avond vierdaagse valt dus geen voorbeeld te zijn voor Sanoma.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Avondvierdaagse special

Berichtdoor MatroosDuck » za nov 17, 2012 11:49 am

DD schreef:Dat is reclame voor Avond vierdaagse en Hansaplast. Daarom sturen ze het zo graag naar je op. Zoiets noem je marketing :) De redactie van DDW heeft een andere vorm van marketing omdat zij hun uitgaven moeten VERKOPEN en zijn niet bedoeld als reclame object. Avond vierdaagse valt dus geen voorbeeld te zijn voor Sanoma.


Nou, dan mogen ze volgend jaar weer een avondvierdaagse special maken hoor :D
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Vorige

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron