Specials

Re: Welke tekenaar moet er vaker in de Donald Duck Extra kom

Berichtdoor Miss.sarah » di okt 02, 2012 11:11 pm

Hey iedereen

Ik ben een enorme fan van de Donald Duck specials zoals Kerst, sinterklaas, herfst, griezel (halloween).
Aangezien ik van België ben kom ik altijd naar Nederland om mijn specials te kopen. Hier maken ze er jammer genoeg geen reclame voor en verkopen ze de specials niet.
Nu was mijn vraag welke specials zijn er zoal en wanneer komen de meeste ongeveer uit?

Dank alvast!
Miss.sarah
New member
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di okt 02, 2012 11:06 pm

Re: Welke tekenaar moet er vaker in de Donald Duck Extra kom

Berichtdoor Karel » wo okt 03, 2012 5:53 am

Miss.sarah schreef:Hey iedereen

Ik ben een enorme fan van de Donald Duck specials zoals Kerst, sinterklaas, herfst, griezel (halloween).
Aangezien ik van België ben kom ik altijd naar Nederland om mijn specials te kopen. Hier maken ze er jammer genoeg geen reclame voor en verkopen ze de specials niet.
Nu was mijn vraag welke specials zijn er zoal en wanneer komen de meeste ongeveer uit?

Dank alvast!

Dit zijn de de specials:
- Wintersportspecial
- Kampeerspecial
- Zeilspecial
- Sneeuwspecial
- Autospecial
- Schoolspecial
- Herfstspecial
- Sneeuwspecial
- Voetbalspecial
- Ruimtevaartspecial
En er komt ook een nieuwe aan:
- Jubileumspecial

Op deze link kan je ook even kijken voor de specials
http://coa.inducks.org/publication.php?c=nl/EDS
Als je op een special klikt dan krijg je te zien de voorkant en de verhalen die erin staan. Je kan ook nog op het verhaal kliken om te kijken of hij nog ergens anders (bijvoorbeeld in andere landen) is gepubliceerd.
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Welke tekenaar moet er vaker in de Donald Duck Extra kom

Berichtdoor Miss.sarah » wo okt 03, 2012 11:17 am

Karel schreef:
Miss.sarah schreef:Hey iedereen

Ik ben een enorme fan van de Donald Duck specials zoals Kerst, sinterklaas, herfst, griezel (halloween).
Aangezien ik van België ben kom ik altijd naar Nederland om mijn specials te kopen. Hier maken ze er jammer genoeg geen reclame voor en verkopen ze de specials niet.
Nu was mijn vraag welke specials zijn er zoal en wanneer komen de meeste ongeveer uit?

Dank alvast!

Dit zijn de de specials:
- Wintersportspecial
- Kampeerspecial
- Zeilspecial
- Sneeuwspecial
- Autospecial
- Schoolspecial
- Herfstspecial
- Sneeuwspecial
- Voetbalspecial
- Ruimtevaartspecial
En er komt ook een nieuwe aan:
- Jubileumspecial

Op deze link kan je ook even kijken voor de specials
http://coa.inducks.org/publication.php?c=nl/EDS
Als je op een special klikt dan krijg je te zien de voorkant en de verhalen die erin staan. Je kan ook nog op het verhaal kliken om te kijken of hij nog ergens anders (bijvoorbeeld in andere landen) is gepubliceerd.


Dankje Karel voor de leuke link, ik was bijvoorbeeld niet bekend met de schoolspecial. Ik zie op de website idd zoals je vermeld dat de jubileumspecial eraan komt. Daarstaat bij 2 oktober, is dit dan ook de datum dat deze is uitgegeven of staat de datums van uitgave niet op de site?
Op deze site is dan binnenkort ook te zien welke er volgend jaar op de markt zullen zijn?
Graag wil ik je ook danken voor het snelle antwoord. Blij dat ik dit forum heb gevonden want hierin België vind je bijna niks over donald duck.

Dank en groetjes!
Miss.sarah
New member
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di okt 02, 2012 11:06 pm

Re: Welke tekenaar moet er vaker in de Donald Duck Extra kom

Berichtdoor Karel » wo okt 03, 2012 3:34 pm

Je kan de aankomende nummers (voor volgend jaar) nog niet zien. Ongeveer een maand voordat er weer een nieuwe komt staat hij op die site. Jubileumspecial kwam inderdaad gisteren (2 okt.) uit. Maar hij moet nog op de site gezet worden en dan duurt denk ik nog wel een paar daagjes. Als hij erop staat dan kun je weer kijken welke verhalen erin staan zodat je weet of het leuk zijn of niet.
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Welke tekenaar moet er vaker in de Donald Duck Extra kom

Berichtdoor Dubbelduck » vr okt 05, 2012 1:33 pm

Karel schreef: Jubileumspecial kwam inderdaad gisteren (2 okt.) uit.


Ik heb dat album/die special nog nergens gezien. Dus volgens mij komt ie later uit. Misschien wel gelijk volgende week met het andere album erbij.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten