Speciale Ducks

Speciale Ducks

Berichtdoor Big Bad Wolf » di okt 27, 2015 9:49 pm

Voor wie het gemist heeft (dat was in ieder geval bij mij zo), er zijn recent twee speciLe Duck's verschenen.

Voor Liander is er een speciale Duck gemaakt die door de monreurs verdeeld wordt (voor zover ik het begrepen heb).
En er is een speciale gemaakt voor de provincie Zuid-Holland. Deze is verspreid op de basisscholen in Zuid-Holland.
Laatst bijgewerkt door admin op za nov 21, 2015 8:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: titel van topic gewijzigd. was 'Speciale Duck's'
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Speciale Duck's

Berichtdoor Donald Duck » zo nov 08, 2015 12:28 pm

Ik heb deze uitgaves via de instanties zelf kunnen bemachtigen, ben er ook per toeval achter gekomen! Zo blijkt ook dat er een uitgave is verschenen van APM TERMINALS (haven-special). Met dezelfde inhoud als het miniboekje welke bij DD17-1015 zat. Alleen de voorkant is gladder en heeft een andere cover. Deze heb ik ook nog kunnen bemachtigen.

Voor de rest zijn er voor zover ik weet dit jaar nog geen andere speciale uitgaven verschenen, of ik moet het mis hebben?

Het is in elk geval goed dat we elkaar ook via het forum goed op de hoogte houden! Want de kans op het mislopen van deze specials wordt steeds groter, aangezien bepaalde uitgaven ook behoorlijk beperkt verspreid worden (winkelspecials 2013, uitgave Rijksmuseum, etc.).
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Re: Speciale Duck's

Berichtdoor Big Bad Wolf » ma nov 09, 2015 11:56 pm

De beide havenspecials zijn niet exact gelijk. De losse editie heeft meer pagina's.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Speciale Duck's

Berichtdoor TOMDS » do nov 19, 2015 9:02 pm

TOMDS
Member
 
Berichten: 80
Geregistreerd: za sep 26, 2009 11:09 am

Re: Speciale Duck's

Berichtdoor Big Bad Wolf » vr nov 20, 2015 6:59 pm

De Zuid-Holland heb ikvia Catawiki, maar wordt op dit momentnietaangeboden.
De Liander kun jenog op Marktplaats vinden. De andere misschien ook, maar heb ik recent niet gezien.
De haven special (niet te verwarren met de bijlage bij het weekblad) heb ik via mijn schoonzoon, die hem bij Intertoys gekregen heeft. Deze zie ik af en toeook nogop Marktplaats.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Re: Speciale Duck's

Berichtdoor TOMDS » za nov 21, 2015 12:49 pm

ik heb ze allemaal al gevonden via catawiki. :lol:
TOMDS
Member
 
Berichten: 80
Geregistreerd: za sep 26, 2009 11:09 am


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron