Donald Duck als Fakkeldrager

Berichtdoor Ridder ter Geit » do apr 10, 2008 10:36 am

Kennen jullie dit album en dit verhaal van Barks? Donald Duck die een fakkel draagt met hindernissen; nu weer heel actueel!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rockerduck » do apr 10, 2008 7:00 pm

Ridder ter Geit schreef:Kennen jullie dit album en dit verhaal van Barks? Donald Duck die een fakkel draagt met hindernissen; nu weer heel actueel!

Grappig; daar moest ik laatst bij het Journaal nou ook aan denken. Zo zie je maar dat de verhalen van Carl Barks altijd actueel blijven...
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Henrieke » vr apr 11, 2008 5:36 pm

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 12, 2008 12:17 am

Nee, die laatst is echt té passend voor de huidige situatie! Hoe heb je die gevonden? Uit welk jaar is die? Moet Dagobert een Chinees voorstellen, met die hoed op? Lijkt er wel op. :lol:
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Henrieke » za apr 12, 2008 9:53 am

Rockerduck schreef:Nee, die laatst is echt té passend voor de huidige situatie! Hoe heb je die gevonden? Uit welk jaar is die? Moet Dagobert een Chinees voorstellen, met die hoed op? Lijkt er wel op. :lol:

Volgens mij moet-ie een Japanner voorstellen, zijn er ooit spelen in Japan geweest? Ik had dat plaatje een tijdje terug al gezien, maar nu is ie inderdaad wel héél perfect!
Inducks ligt er even uit, dus ik zoek zo de datum op.
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Elco8183 » za apr 12, 2008 9:20 pm

Olympische Spelen in Japan, 1964. Anton Geesink wint goud in 't zwaargewicht judo. Die slome prater die Erik van Muiswinkel zo geweldig na kan doen :D
Rijk worden in het zweet des aanschijns, door de glorie van eerlijk en hard werk, DAT is pas een prestatie!
Elco8183
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: di mei 08, 2007 10:08 pm

Berichtdoor Robb_K » za apr 12, 2008 9:45 pm

Rockerduck schreef:Nee, die laatst is echt té passend voor de huidige situatie! Hoe heb je die gevonden? Uit welk jaar is die? Moet Dagobert een Chinees voorstellen, met die hoed op? Lijkt er wel op. :lol:

Inderdaad, Japan! Die 1964 Olympicsche Spelen in Tokyo gespeeld waren.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron