Donald Duck in Ducktales

Berichtdoor DD » vr okt 31, 2008 7:05 pm

Ik las gister in een ouwe ducktales boek en kwam in een ducktales verhaal Donald Duck tegen. Hij is toch zogenaamd op een schip aan het werk? Ok in Ducktales kom je hem wleeens tegen in de tekenfilms. Maar dat is omdat ze hem op een reis tegenkomen ofzo. In dat verhaal waar ik het over heb loopt dagobert lans zijn huis en ziet donald en kwik kwek en kwa. Terwijl k,k en k bij dagobert logern in ducktales.

Nou ja die schrijfers weten soms zelf ook niet wat ze doen denk ik
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Redmess » di maart 24, 2009 8:12 pm

In een aflevering waarin Zwarte Magica kwaadaardige kopien van de personages maakt, komt een foto voor van Donald.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Rockerduck » wo maart 25, 2009 4:14 am

Ik denk dat de meeste schrijvers niet echt affiniteit hadden met de DuckTales-tekenfilms. Dat blijkt wel uit het feit dat maar heel weinig strips de sfeer van de tekenfilmsere vasthouden. Ook zie je dat locaties nooit kloppen met de tekenfilm, bijv. Dagobert's villa ziet er nooit uit zoals in de tekenfilm, en zijn geldpakhuis ook niet (die heeft in de tekenfilm een grote rode koepel, zoals in Italiaanse stripverhalen). Ik denk dat bepaalde schrijvers Donald er gewoon in gegooid hebben omdat het een populaire figuur is.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » do apr 16, 2009 7:00 pm

ach ja, wat kunnen ze nou nog tegenwoordig. Niks... Maar ja, de strips heeft wel dezelfde verhaallijn.
En misschien tekenen ze eerst de duck's in de strips en later in de serie.
Maar geef mij maar liever een gewone Duck dan een ducktales boek, gewone vind ik serieuzerin ducktales hebben ze piepstemmetjes.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron