Grappigste Avonturen van Donald Duck

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 22, 2009 6:11 pm

Dus volgens jouw staan Rosa en Millet gelijk? Want zo zeg je het iedereen moet evenveel aandacht verdienen, net als dat Barks en Millet gelijk staan! :mad:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ega Bevan » vr mei 22, 2009 9:03 pm

Rosa heeft al veel albums in de dagobert-serie, en Barks in de Beste verhalen-serie.
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm

Berichtdoor mcDuck King » za mei 23, 2009 12:20 pm

Ow, dan spreek ik over deze tekenaars:"Vicar, broeders Heymans, Romano Scarpa, Daan Jippes (Alhoewel hij vaak in de Beste verhalen staat met zijn geínkte verhalen die Barks schetste.) Tony Strobl, enz.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za mei 23, 2009 12:26 pm

Waarom zou de ene auteur wel een album verdienen en de ander niet? Ze zijn allemaal goed en ze komen zo allemaal om de beurt in de aandacht. Dat is wel zo eerlijk. Als zo'n beetje iedereen geweest is kun je altijd nog debateren over wie je een tweede album vind verdienen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rockerduck » za mei 23, 2009 6:15 pm

Ridder ter Geit schreef:Waarom zou de ene auteur wel een album verdienen en de ander niet? Ze zijn allemaal goed en ze komen zo allemaal om de beurt in de aandacht. Dat is wel zo eerlijk. Als zo'n beetje iedereen geweest is kun je altijd nog debateren over wie je een tweede album vind verdienen.

Ja, maar dat is juist mijn punt: waarom zou de gemiddelde schlemiel een albumserie moeten delen met toptekenaars? Als we van iedere lopende band-tekenaar een album gaan uitbrengen, dan komen er nog wel 98.137.934.558.139.752 voordat we een tweede krijgen van Verhagen of Jippes.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 23, 2009 6:27 pm

Nee hoor. Maar zo'n 300.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 23, 2009 6:27 pm

Of zo'n 45 jaar.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ega Bevan » za mei 23, 2009 9:36 pm

Rockerduck schreef:Ja, maar dat is juist mijn punt: waarom zou de gemiddelde schlemiel een albumserie moeten delen met toptekenaars?

Waarom niet? Dit is een auteurs-serie, niet een serie van toptekenaars. En zo slecht vind ik de verhalen niet de je tot nu toe in deze serie ziet. En ik heb liever dat ze in deze serie nog meer nieuwe tekenaars gaan doen dan dat er tweede albums komen van beroemde tekenaars. Anders blijven de anderen zo op de achtergrond.
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 23, 2009 9:45 pm

Ega Bevan schreef:
Rockerduck schreef:Ja, maar dat is juist mijn punt: waarom zou de gemiddelde schlemiel een albumserie moeten delen met toptekenaars?

Waarom niet? Dit is een auteurs-serie, niet een serie van toptekenaars. En zo slecht vind ik de verhalen niet de je tot nu toe in deze serie ziet. En ik heb liever dat ze in deze serie nog meer nieuwe tekenaars gaan doen dan dat er tweede albums komen van beroemde tekenaars. Anders blijven de anderen zo op de achtergrond.

Zo'n gemiddelde of ondergemiddelde schelmiel zullen ze niet pakken, dan wordt er niks meer verkocht. En je weet wat de redactie is, zoals Ei al zei: een afdeling marketing.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ferdi F » zo mei 24, 2009 12:29 am

Duckfan van Down Under schreef:En je weet wat de redactie is, zoals Ei al zei: een afdeling marketing.

En Ei kan het weten!
Ferdi F
Member
 
Berichten: 195
Geregistreerd: do jan 15, 2009 12:34 am

Berichtdoor mcDuck King » zo mei 24, 2009 10:57 am

Maar ik ken de redactie die maakt geen 2e album voor toptekenaars, hoe moet het heten:"De grapigste avonturen van Donald Duck 2" of dit"De grappigste avonturen van Donald Duck wordt vervolgd."He, wordt het zoiets, dat is vreemd ik vind die andere tekenaars als millet wel goed tekenen, maar als ik zo'n tekenaar was als Vicar, Jippes, Verhagen of Heymans, zou ik me laag voelen voor zo'n tekenaar die niet eens veel tijd heeft besteed aan de Duck's en maar één kort termijn tekende!!! :mad:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DuckBoy » wo jun 10, 2009 7:58 pm

Er zijn nog vele tekenaars die een album verdienen! hier een lijst van de albums die boeten komen volgens mij!

nr 26: helaas bottaro ofzo (ik ken hem niet)
nr 27: Francisco Rodriguez Peinado
nr 28: Cesar Feroli Perez
nr 29: Guido Scala
nr 30: Massimo da Vita
nr 31: Kari Karohen
nr 32: Al tallifero
en er zijn vast nog wel meer!
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Ega Bevan » wo jun 10, 2009 8:39 pm

mcDuck King schreef:maar als ik zo'n tekenaar was als Vicar, Jippes, Verhagen of Heymans, zou ik me laag voelen voor zo'n tekenaar die niet eens veel tijd heeft besteed aan de Duck's en maar één kort termijn tekende!!! :mad:

Ik volg je niet. Kunt je het even simpel uitleggen?
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jun 10, 2009 9:39 pm

DuckBoy schreef:nr 30: Massimo da Vita
nr 31: Kari Karohen
nr 32: Al tallifero
en er zijn vast nog wel meer!

Als ik even mag... Het is Missimo de Vita, Kari Korhonen en Al Taliaferro.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » do jun 11, 2009 12:47 pm

Ega Bevan schreef:
mcDuck King schreef:maar als ik zo'n tekenaar was als Vicar, Jippes, Verhagen of Heymans, zou ik me laag voelen voor zo'n tekenaar die niet eens veel tijd heeft besteed aan de Duck's en maar één kort termijn tekende!!! :mad:

Ik volg je niet. Kunt je het even simpel uitleggen?

Hetzelfde als dat Barks en Millet allebei een album van hetzelfde soort album, en dat dat Barks enige album is en dat dat het enige album is van Millet. Dan zou ik me een gemiddelde tekenaar voelen, hoor.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten