Jonge Woudlopers avonturenboek 4

Berichtdoor DD » wo jun 03, 2009 11:52 am

Is dit deel niet uitgekomen? Ik zie het nergens in de winkels. Weet iemand hier meer over?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor mcDuck King » wo jun 03, 2009 1:19 pm

P.S. Gatverdamme, ik heb er 2 van, maar het zijn alleen maar herdrukken, die wil ik als majesteit mcDuck niet, het kost ook nog gelijk 3,25 euro.
Ik overdrijf nu, het zijn wel redelijk leuke boekjes.
Ik ga eind van de middag naar het plein, ik kijk dan wel even. Het is wel vreemd dat ie er nog niet is bij jou, hij hoort deze week uit te komen, zie http://www.donaldduckweb.nl/komendestrips/ erg vreemd.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jun 03, 2009 4:05 pm

Misschien liep de serie slecht. Het was ook wel duur.

@mcDuck King: majesteit McDuck is al door iemand anders ingenomen. Van "Your majesty, McDuck" zijn 2 verhalen voor zover ik weet.
Carl Barks, 1965.
Don Rosa, 1989.
Je bent dus 44 jaar te laat.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo jun 03, 2009 4:07 pm

Sorry, Barks' verhaal uit 1965 heet "King Scrooge the First". Er blijkt ook nog een Jippes versie van te zijn, volgens topic "DD Extra 7 1/2 2009".
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo jun 03, 2009 4:34 pm

Duckfan van Down Under schreef:Sorry, Barks' verhaal uit 1965 heet "King Scrooge the First". Er blijkt ook nog een Jippes versie van te zijn, volgens topic "DD Extra 7 1/2 2009".

Ik weet het, ook in het topic http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=261&p=1 daar vertellen ze over "King Scrooge The First" en Barks heeft nooit een eigen versie gehad, hj heeft puur alleen een scenario erover geschreven van 21 pagina's lang, Jippes heeft het uit gewerkt, en we weten nog niet waar "King Scrooge th first" in gepubliceerd gaat worden, Duckboy zegt in de 7 1/2 andere één van de laatste delen van de Beste Verhalen.

P.S. Ik heb het eigenlijk van http://coa.inducks.org/story.php?c=AR+145 dus van Rosa's strip, ik vond het wel geinig klinken :lol: , maar mijn naam is niet gebaseerd op "zijne majesteit Dagobert" maar mijn naam is gebaseerd op een mcDuck koning uit het verleden. ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DD » do jun 04, 2009 4:06 pm

Ja vandaag zag ik het ook liggen bij Bruna. Samen met Donald Glossy :D
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor mcDuck King » do jun 04, 2009 6:14 pm

Gatverdamme, ik heb hem nog niet gezien, ik ga nog wel kijiken, anders mis ik het feest ( jammer dat ze bij de Albert Heijn zo laat doen bij vullen, nu moet ik vrijdag gaan kijken. :mad:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » do jun 04, 2009 9:07 pm

Kunnen we alsjeblieft, alsje- alsje- alsjeblieft voor één keer on-topic blijven?

(En nee, je hoeft geen antwoord te geven op deze post. Gewoon *doen*.)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jun 04, 2009 9:26 pm

Sorry hoor, maar ik word gek van die reclame; 'gewoon doen'. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » za jun 13, 2009 11:47 am

Duckfan van Down Under schreef:Sorry hoor, maar ik word gek van die reclame; 'gewoon doen'. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Er zit ook een Barks/Jippes verhaal in http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl%2fJWA+++4
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » zo jun 14, 2009 12:42 am

mcDuck King schreef:Er zit ook een Barks/Jippes verhaal in http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl%2fJWA+++4

Ja, dat is zo'n mooi verhaal uit de jaren '90, toen Jippes nog véél beter tekende (niet zo overdreven) en met een mooie, zachte inkleuring. Die verhalen werden toen nog voor Nederland gemaakt (code H).
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor mcDuck King » zo jun 14, 2009 9:02 am

Wreed, ik ga hem nog proberen te kopen. ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm


Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten