Nieuwste boek uitgaven Donald Duck tot het eind van het jaar

Berichtdoor Kwekje » wo sep 30, 2009 7:34 pm

Maar t mag niet ? Boehoe hoehoe ! :(:(:(
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Kwekje » wo sep 30, 2009 7:36 pm

De Oom Dagobert reeks is gewoon gestopt Kwekje. Als er ooit nog eens iets verschijnt, dan zul je dit vast wel horen. Alhoewel je volgens mij een grote fan van hem bent, lijkt het me toch beter om het verlangen naar een nieuw deel enigsinds te beperken. Het valt namelijk meerdere Mc-Drakers op.

Ik zit even te bedenken sinds wanneer ik een "Mc-Draker" ben :/ Naar mijn eigen weten hebben mijn pappie en mammie mij toch een andere naam voorgeschoteld ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Ei » wo sep 30, 2009 8:18 pm

Rockerduck schreef:Kwekje, kun je eens ophouden met in elk topic over Dago 76 te beginnen? Waarom is dat überhaupt belangrijk? Daar was je 2 jaar geleden ook al over bezig. De serie is gewoon gestopt.

Dit topic gaat over toekomstige uitgaven. Dus de schade valt mee. :) En over Otto van Drakenstein wordt ook te pas en onpas geschreven in diverse topics. :P

Kwekje schreef:Ik zit even te bedenken sinds wanneer ik een "Mc-Draker" ben :/

Sinds anderen een etiket op je geplakt hebben. ;)

Voor iedereen, inclusief Ei:
Klagen over berichten en gedragingen doe je in subforum 'Over McDrake Nederland Disney'. Anders ben je zelf ook off-topic!
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DD » wo sep 30, 2009 8:54 pm

Naar mijn eigen weten hebben mijn pappie en mammie mij toch een andere naam voorgeschoteld ;)

Dat zeker. Dat is je NAAM. Maar je kunt nog van alles zijn. Op de eerste plaats ben je een mens. Daarnaast kun je buschaufeur zijn, astronout, student, travestiet, Elvis fan en dus ook Mc-draker :)

En nu écht on alsjetblieft :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Kwekje » wo sep 30, 2009 11:49 pm

DD schreef:
Naar mijn eigen weten hebben mijn pappie en mammie mij toch een andere naam voorgeschoteld ;)

Dat zeker. Dat is je NAAM. Maar je kunt nog van alles zijn. Op de eerste plaats ben je een mens. Daarnaast kun je buschaufeur zijn, astronout, student, travestiet, Elvis fan en dus ook Mc-draker :)

En nu écht on alsjetblieft :P

Haha :D Ja net als onze grote vriend Donaldje :P Die is ook begonnen als derde rangs brandweermanneke :P En nu is ie al 134 ambachten verder haha :D
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do okt 01, 2009 4:13 pm

Jep. Hij heeft er 34 jaar over gedaan om van heidebranddover naar vaag figuur te gaan.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Kwekje » do okt 01, 2009 10:24 pm

Duckfan van Down Under schreef:Jep. Hij heeft er 34 jaar over gedaan om van heidebranddover naar vaag figuur te gaan.

Hahaha :D:D:D Die is goed ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Donald Duck » vr okt 02, 2009 7:37 am

Is het nu teveel moeite om gewoon bij je dit onderwerp te blijven? In plaats van loze/kinderachtige opmerkingen te geven;)

Even over die Katrien pocket, in nr. 5 van het blad Katrien heb ik geen reclame kunnen vinden? Staat deze uitgave op een laag pitje?
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr okt 02, 2009 4:15 pm

't Zou de eerste keer zijn.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Kwekje » vr okt 02, 2009 5:58 pm

Donald Duck schreef:Is het nu teveel moeite om gewoon bij je dit onderwerp te blijven? In plaats van loze/kinderachtige opmerkingen te geven;)

Even over die Katrien pocket, in nr. 5 van het blad Katrien heb ik geen reclame kunnen vinden? Staat deze uitgave op een laag pitje?

Onderwerp ? Waar zit die dan ? :P Ik zie 'm niet :D:D:D hahaha :P hihihi :P
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Berichtdoor Kwekje » vr okt 02, 2009 6:00 pm

Donald Duck schreef:
Even over die Katrien pocket, in nr. 5 van het blad Katrien heb ik geen reclame kunnen vinden? Staat deze uitgave op een laag pitje?

Jep! Héél laag zelfs. Er komt er waarschijnlijk geen ;)
Niet aanbellen mijn live TV heeft geen pauzeknop Ik ben wel thuis maar ben daar niet
Avatar gebruiker
Kwekje
Member Of Honor
Member
 
Berichten: 808
Geregistreerd: ma feb 05, 2007 8:40 pm

Vorige

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten