Beste verhalen van Donald Duck albums voor 2 euro bij Blokke

Berichtdoor Ridder ter Geit » di jan 05, 2010 6:54 pm

Wij hier hebben een Blokker ruimt op folder, met daarin 'beste verhalen van Donald Duck' albums voor 2 euro per stuk!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » di jan 05, 2010 7:00 pm

Oh ja?? Op welke bladzijde dan? Ik zie hier niks.!
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwok » di jan 05, 2010 7:05 pm

Je bent me voor ik wou ook een topic maken. Welke titels?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Dubbelduck » di jan 05, 2010 7:06 pm

Op welke bladzijde dan??
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Dubbelduck » di jan 05, 2010 7:19 pm

Staat het in de folder van week 1?? Ik heb hem nu al een aantal keer doorgezocht, maar heb niks gevonden. Weet je zeker dat hij erin staat?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwok » di jan 05, 2010 7:55 pm

Staat bij speelgoed!
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Dubbelduck » di jan 05, 2010 8:03 pm

Bij het speelgoed? Daar kan ik hem ook al niet vinden. Nu wil even duidelijkheid:
-bij welke winkel?
-de folder van welke week (week 1, week 53, week 52 enz.)?
-op welke bladzijde van de folder?
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwok » di jan 05, 2010 9:08 pm

Week 1! De 4e pagina met voorkant mee gerekent.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di jan 05, 2010 10:53 pm

Blokker ruimt op! Denkelijk week 1; de folder zat hier vandaag in de bus. Er staat bij de aanbiedingen met speelgoed alleen verkrijgbaar zijn in winkels met een speelgoedaanbieding. Op de pagina zelf staat vooraan 'Donald Duck als krachtpatser'. De rest is niet te zien in de folder. Ik kan wel in de Blokker gaan kijken wat ze daar zoal hebben, als ik morgen boodschappen ga doen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Fuzzy » wo jan 06, 2010 12:01 am

Ik ga morgen ook even kijken. Zijn er eigenlijk Beste verhalen albums met verhalen die niet in de DD of DD extra zijn verschenen?
Ik heb met die beste verhalen/Spannendste avonturen of de Oom Dagobert serie het idee dat het zonde van je geld is omdat ze ook in de DD of DD extra hebben gestaan.
Hoi :)
Fuzzy
Member
 
Berichten: 82
Geregistreerd: do dec 10, 2009 2:30 pm

Berichtdoor Rubberduck » wo jan 06, 2010 1:05 am

Fuzzy schreef:Ik ga morgen ook even kijken. Zijn er eigenlijk Beste verhalen albums met verhalen die niet in de DD of DD extra zijn verschenen?
Ik heb met die beste verhalen/Spannendste avonturen of de Oom Dagobert serie het idee dat het zonde van je geld is omdat ze ook in de DD of DD extra hebben gestaan.

Dat ligt eraan... Of je een hele berg losse bladen door wilt gaan spitten om dat ene verhaal nog eens te lezen, of dat je het handiger vindt om ze netjes in album in de kast te hebben. Ik vind wel dat ze recente verhalen niet zo snel moeten herdrukken.

Beste verhalen 134 bevat maar liefst drie verhalen die nog nooit in Weekblad of Extra hebben gestaan. BV 133 bevat twee niet eerder gepubliceerde verhalen. BV 132 bevat het prachtig geïllustreerde leesverhaal 'The lemonade king' dat ook niet in een blad heeft gestaan. Zo bevat ook BV 131 een leesverhaal, 'Donald Duck and the boys'.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Fuzzy » wo jan 06, 2010 1:44 am

Rubberduck schreef:
Fuzzy schreef:Ik ga morgen ook even kijken. Zijn er eigenlijk Beste verhalen albums met verhalen die niet in de DD of DD extra zijn verschenen?
Ik heb met die beste verhalen/Spannendste avonturen of de Oom Dagobert serie het idee dat het zonde van je geld is omdat ze ook in de DD of DD extra hebben gestaan.

Dat ligt eraan... Of je een hele berg losse bladen door wilt gaan spitten om dat ene verhaal nog eens te lezen, of dat je het handiger vindt om ze netjes in album in de kast te hebben. Ik vind wel dat ze recente verhalen niet zo snel moeten herdrukken.

Beste verhalen 134 bevat maar liefst drie verhalen die nog nooit in Weekblad of Extra hebben gestaan. BV 133 bevat twee niet eerder gepubliceerde verhalen. BV 132 bevat het prachtig geïllustreerde leesverhaal 'The lemonade king' dat ook niet in een blad heeft gestaan. Zo bevat ook BV 131 een leesverhaal, 'Donald Duck and the boys'.

Ik vind het geen probleem om oude duckies door te spitten, als je ze netjes op volgorde bewaar is er niets aan de hand.
Ik zal morgen eens kijken of ze deze nummers hebben, toevallig nog meer verhalen die nog nooit in de DD of DD extra zijn verschenen?
Hoi :)
Fuzzy
Member
 
Berichten: 82
Geregistreerd: do dec 10, 2009 2:30 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo jan 06, 2010 8:52 am

Ik denk dat verder alle Barks-verhalen wel in Donald Duck weekblad zijn verschenen. En deze reeks bevat alleen Barks-verhalen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dubbelduck » wo jan 06, 2010 6:25 pm

Heel raar! Ik heb al vaak in de krant gekeken, maar ik zie de aanbieding en het speelgoed absoluut niet staan. Misschien hebben wij wel een incomplete blokker krant. En ik bezorg nota bene nog wel zelf die folders! Ik hou er ook altijd een paar over en dus heb ik gekeken bij het oud papier naar de blokker folder van week 1 en ik heb er twee gevonden maar ook daar stond de aanbieding niet in. Bij mij telt de grote blokker ruimt op folder 6 bladzijden. Heel vreemd. Dan moet ik zelf maar een keer bij de blokker gaan kijken.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor kwok » wo jan 06, 2010 6:37 pm

Ik weet niet waar je woont maar die aanbieding is denk ik rigionaal
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Volgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten