Donald Duck postzegelserie TNT met stripverhaal

Re: Donald Duck postzegelserie TNT met stripverhaal

Berichtdoor TOMDS » do dec 27, 2012 2:07 pm

laat me wel duidelijk zeggen dat het niet mijn gewoonte en bedoeling is om als verwoede verzamelaar van originele ducks (ik heb alle weekbladen compleet, alle stripgoeds en alle extra's, alle winter-en zomerboeken en de belangrijkste reclame-uitgaven) om tevreden te zijn met een geprinte kopie van dit verhaal.

ik vind het wel zonde dat zo'n lang en goed verhaal enkel beschikbaar is in die postzegelserie. lijkt me zonde van de moeite van het schrijven en tekenen.

het verhaal was voor mij goed tot p 35 (ook al staat er een fout in: de postzegels werden verkocht voor 60 miljoen maar wanneer het geld bezorgt wordt is het opeens 16 miljoen, toch een groot verschil).
op p36 wordt alles weer snel snel afgerond. na het ontploffen van het huis van de zware jongens staat plots dagobert met de politie bij hen en vraagt hen te arresteren. hoewel dagobert zelf geen geld kwijt is en nergens duidelijk wordt dat het pakketje oorspronkelijk verstuurd werd door de zware jongens. een extra pagina had een en ander nog beter kunnen afronden lijkt me. ook wordt er nergens vermeld dat de postzegels vervalst waren. donald zegt dat het versturen van gevaarlijke stoffen verboden is, wat dan de reden wordt om hen te arresteren. maar hoe weet hij dat het de zware jongens waren geweest ? het had beter geweest dan dat ze gearresteerd werden voor het vervalsen van postzegels.
TOMDS
Member
 
Berichten: 80
Geregistreerd: za sep 26, 2009 11:09 am

Re: Donald Duck postzegelserie TNT met stripverhaal

Berichtdoor DD » zo mei 26, 2013 2:58 pm

Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck postzegelserie TNT met stripverhaal

Berichtdoor Michel » do mei 30, 2013 9:00 am

Dat is inderdaad de serie.
Michel
Member
 
Berichten: 34
Geregistreerd: vr maart 12, 2010 8:08 pm

Vorige

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten