Duck Out WK Special

Berichtdoor Dubbelduck » wo mei 12, 2010 5:01 pm

Sinds vandaag of gisteren in de winkel: de Duck Out WK special. Ik zag hem vandaag in de winkel liggen. Ik pakte hem en ging in de rij staan bij de kassa. Ik bladerde hem door en schrok me rot: er staan alleen maar herdrukken in. Herdrukken van de Voetbalkoorts uit 2006. Dus heb ik hem gauw teruggelegd en ben weggegaan. Behalve de drie herdrukken, staat er ook een speciale editie van de Duckstadkrant in. Maar ik koop een uitgave voor de stripverhalen, dus heb ik hem niet gekocht. Voor de geïnteresseerden, het gaat om de volgende verhalen:

De gevaarlijke schutter

De supertopper

De mistzuiger
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Donald Duck » wo mei 12, 2010 6:13 pm

Ik heb hem zojuist ook opgehaald. Het blad ziet er leuk uit, alleen staan er inderdaad wel veel herdrukken in. Voor mij is dit geen probleem, aangezien de meeste verhalen jaren geleden gedrukt zijn en ik het meeste toch weer grotendeels vergeten ben.

Aangezien er in deze uitgave verhalen van de voetbalpocket uit 2006 stonden, verwacht ik dat pocket 174 1/2 grotendeels andere verhalen gaat bevatten. We zullen het afwachten...
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor DD » do mei 13, 2010 4:20 pm

Als verzamelaar zonder grenzen is dit weer eens goed nieuws voor mij :D
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor michel2506 » ma jun 07, 2010 6:16 pm

ik heb deze wk special vooral meegenomen, omdat er pocketverhalen in te vinden zijn. Is toch vrij zeldzaam dat deze op dit formaat uitgebracht worden (ik hoop dat dit vaker gebeurt). Dat het herdrukken uit 2006 zijn, maakt mij niet veel uit, aangezien ik de voetbalpocket uit 2006 destijds niet gekocht heb omdat deze destijds was gedrukt in een (naar mijn mening) onleesbaar rond formaat waar grote kaders in om de strips gebruikt werden.

De verhalen zijn wel aardig maar je moet ook wel voetbalfan zijn om deze special aan te schaffen denk ik aangezien het echt alleen hierover gaat.
michel2506
Member
 
Berichten: 43
Geregistreerd: di mei 01, 2007 12:39 pm


Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron