McDrake Magazine 01-2011

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo dec 29, 2010 5:45 pm

Op de laatste dagen van 2010 (nog 2 1/4 en een uur en een kwartier, om precies te zijn) open ik alvast het topic voor het eerste nummer van McDrake Magazine. Omdat er verschillende interactieve opdrachten in het blad zijn, kun je hier de antwoorden invullen en je mening achterlaten. Probeer het met een alinea ertussen te doen, zodat het handiger is om winnaars uit te zoeken (bijvoorbeeld bij Duckfan's Picks).

Zo dus. Zo kan ik per alinea een onderwerp onderscheiden. Komen er teveel onderwerpen aan bod, dan zullen we zustertopics moeten openen, maar ik hoop dat dat zo weinig mogelijk hoeft te zijn (archief paniek!). Al duurt het misschien nog maanden, ik zorg ervoor dat je heel 2011 op dit topic kunt.

Alvast een eerste resultaat. Ik heb thuis al mijn top 5's voor de eerste 2 Duckfan's Picks klaar gemaakt. Aangezien 1 al in de Dropbox staat, zal ik daar al mijn eigen resultaten van geven. Mocht ik tijd over hebben en al de foto's voor de volgende Picks gaan maken, dan staan op de onderste rij de 5 die ik gekozen heb. Verwar je niet, en kies alleen uit de bovenste 3 rijen! Duckfan's Picks 1:
5: DD 01-1980
4: DD 22-1979
3: DD 06-1975
2: DD 14-1979
1: DD 51-1962
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten