Lecturama serie oom Dagobert albums

Berichtdoor Donald Duck » do feb 24, 2011 10:32 pm

Ik vraag het mij al een tijdje af: komt er ooit nog een Lecturama serie van de bekende 'oom Dagobert' stripalbums. Dit is voor vele mensen namelijk erg leuk. De verhalen in deze albums blijven mij namelijk erg aanspreken en ze zijn van schitterende kwaliteit.

Ik hoop echt dat Lecturama de 75-delige serie nog eens uit gaat geven.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor DordrechtDuck » do feb 24, 2011 10:35 pm

Dat vind ik nou ook! Ik heb de jonge jaren reeks 8 stuks geloof ik. En ik vind ze echt geweldig, leuke achtergrondgrappen en gedetailleerde tekeningen. Ik vind ze alleen wat duur om te kopen, dus mijn stem heb je bij deze!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Donald Duck » do feb 24, 2011 10:41 pm

Wat de albums 53 t/m 75 betreft, hier moet je toevallig tegen aan lopen, anders zijn ze inderdaad te duur. Ik heb ze ooit eens dubbel gehad en heb er toen behoorlijk wat voor gekregen (ca. 200 euro geloof ik). Ik zal Lecturama wel eens benaderen of er een mogelijkheid is om deze serie uit te geven.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » do feb 24, 2011 10:50 pm

Donald Duck schreef:Wat de albums 53 t/m 75 betreft, hier moet je toevallig tegen aan lopen, anders zijn ze inderdaad te duur. Ik heb ze ooit eens dubbel gehad en heb er toen behoorlijk wat voor gekregen (ca. 200 euro geloof ik). Ik zal Lecturama wel eens benaderen of er een mogelijkheid is om deze serie uit te geven.

dat lijkt me ook wel handig jah, maar dan wel vanaf nr. 1 tot 75! want al die oudere oom dagoberts heb ik ook nog niet allemaal gelezen! en die kun je echt nergens krijgen! mijn stem krijg je 101010 keer!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do feb 24, 2011 11:30 pm

ik heb een mailtje gestuurd, het wachten is op het antwoord!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr feb 25, 2011 10:57 am

In de oudere delen staan Carl Barks verhalen, net als ik de 'Beste verhalen van Donald Duck' reeks. Omdat men die verhalen al kent uit deze reeks zullen deze albums denkelijk niet herdrukt worden.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » vr feb 25, 2011 12:08 pm

Ridder ter Geit schreef:In de oudere delen staan Carl Barks verhalen, net als ik de 'Beste verhalen van Donald Duck' reeks. Omdat men die verhalen al kent uit deze reeks zullen deze albums denkelijk niet herdrukt worden.

De tijd zal het leren!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Donald Duck » vr feb 25, 2011 3:57 pm

Ridder ter Geit schreef:In de oudere delen staan Carl Barks verhalen, net als ik de 'Beste verhalen van Donald Duck' reeks. Omdat men die verhalen al kent uit deze reeks zullen deze albums denkelijk niet herdrukt worden.

Daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat dat voor Lecturama geen probleem is. De albums van 'de beste verhalen' reeks zijn namelijk ook al tig keer herdrukt in weekbladen/albums/etc. voorzat ze met de lecturamareeks begonnen.

Ik heb Lecturama trouwens gemaild, ik ben benieuwd wanneer ik een reactie van hen krijg.
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Donald Duck » za feb 26, 2011 12:23 am

Ik heb, zoals al gezegd, Lecturama vandaag gemaild. Ik kreeg van hen het volgende antwoord:

________________________________________________________________________________________________________

Geachte heer .....,

Bij deze danken wij u voor uw email over Oom Dagobert. In het verleden hebben wij getracht hier de rechten voor te krijgen. Weliswaar krijgen wij dit verzoek vaker en zullen wij nogmaals een poging wagen om de serie te verkrijgen.

Met vriendelijke groet,Uitgeverij Lecturama B.V.

_________________________________________________________________________________________________________

Misschien helpt het dat jullie ook eens een mailtje sturen naar Lecturama. Misschien helpt dit?
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » za feb 26, 2011 2:01 pm

Donald Duck schreef:Ik heb, zoals al gezegd, Lecturama vandaag gemaild. Ik kreeg van hen het volgende antwoord:

________________________________________________________________________________________________________

Geachte heer .....,

Bij deze danken wij u voor uw email over Oom Dagobert. In het verleden hebben wij getracht hier de rechten voor te krijgen. Weliswaar krijgen wij dit verzoek vaker en zullen wij nogmaals een poging wagen om de serie te verkrijgen.

Met vriendelijke groet,Uitgeverij Lecturama B.V.

_________________________________________________________________________________________________________

Misschien helpt het dat jullie ook eens een mailtje sturen naar Lecturama. Misschien helpt dit?

zal ik doen
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo maart 02, 2011 5:20 pm

ik heb naar donald duck web gestuurd, dit is het antwoord:

De oude albums van Dagobert Duck worden niet herdrukt. De verhalen in de eerste 25 albums zijn Carl Barks-verhalen die wel later herplaatst zijn in De Beste Verhalen van Donald Duck-albums.

dus daar hebben we niks aan! snik
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm


Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten