Luxe Oom Dagobert serie - verschijnt medio september 2011!

Berichtdoor DordrechtDuck » do maart 31, 2011 10:04 pm

DD schreef:Als dit niet ook een 1 april grap is, ben ik ontzettend blij met het nieuws.

reken je eigen maar niet te rijk
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Prank » do maart 31, 2011 10:49 pm

Rubberduck schreef:Zoals in de e-mail vermeld stond: vrijdag 21:30 uur, NL 1 i.p.v. de Tros Muziekshow. Bij de 'Tros Tv Show op reis' gaat Ivo Niehe altijd op bezoek bij beroemdheden thuis, dus dat interview zal in Kentucky opgenomen zijn. Rosa blikt erin vooruit op zijn bezoek aan Roep's redactie en de nieuwe luxe-set Dagobert albums.

Astrid was zelf mee en hield het interview in zijn huis met smeltende sneeuw op het dak. Ooh baby!!!
Prank
Member
 
Berichten: 42
Geregistreerd: ma aug 13, 2007 11:06 am

Berichtdoor Rubberduck » vr apr 01, 2011 5:55 pm

Weet trouwens iemand al hoeveel bladzijden ieder deel zal gaan tellen? En welke verhalen er in het eerste deel komen? Misschien weet Rosa dat vanavond wel te vertellen in de 'Tros Tv Show'; ik hoop van wel!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » vr apr 01, 2011 6:52 pm

Gaap
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Otto » vr apr 01, 2011 7:43 pm

gelukkig is t bijna 2 april..... pfff... gaaap.....
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor DD » vr apr 01, 2011 9:32 pm

Yeaaaahhh, ik zie Don Rosa op TV :D:D:D:D:D:D:D:D
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor DD » vr apr 01, 2011 9:32 pm

Wat lijkt ie veel op Frans Bauer zeg! Wisten jullie ook dat hij Nederlands kan zingen?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor jan Baksteen » vr apr 01, 2011 11:50 pm

Me moeder is vandaag jarig, dus hadden we visite.
Dat is de reden dat ik het niet had kunnen zien.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Rubberduck » za apr 02, 2011 1:00 am

Eerlijk zeggen, Kwuk (en anderen): heb je (hebben jullie) gekeken?

Ik moet zeggen dat ik het een leuke grap vond van 'Donald Duck' (die trouwens sindsdien niet meer heeft gereageerd). Ik vond het leuk om eraan mee te doen. Die hele Astrid Schutte bestaat natuurlijk niet. Ik heb me wel gruwelijk zitten ergeren aan kinderachtige spelbedervers die koste wat kost probeerden de grap onderuit te halen. Vooral DordrechtDuck (volgens mij ook in het andere 1 april-topic) vond ik zwaar irritant. Als je de grap doorhebt, moet je juist meespelen in plaats van de pret te bederven. Van Ui had ik een beetje last omdat hij het veel te ongeloofwaardig maakte. Daardoor is een grap van vorig jaar of het jaar daarvoor ook al voortijdig ontmaskerd, omdat Ei het veel te veel opblies.

Jammer, maar er komt dus geen luxe Rosa-serie. Alhoewel, 'jammer'...? :P
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Bruno » za apr 02, 2011 1:44 am

Rubberduck schreef:Jammer, maar er komt dus geen luxe Rosa-serie. Alhoewel, 'jammer'...? :P

Ik snap misschien een beetje wat je bedoelt, maar nog steeds... als heel-erg-Barksfan en stuk-minder-Rosafan kan ik nog steeds met heel veel plezier zijn verhalen lezen, hoor! Ik zou deze serie best hebben gekocht!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DordrechtDuck » za apr 02, 2011 11:44 am

Rubberduck schreef:Eerlijk zeggen, Kwuk (en anderen): heb je (hebben jullie) gekeken?

Ik moet zeggen dat ik het een leuke grap vond van 'Donald Duck' (die trouwens sindsdien niet meer heeft gereageerd). Ik vond het leuk om eraan mee te doen. Die hele Astrid Schutte bestaat natuurlijk niet. Ik heb me wel gruwelijk zitten ergeren aan kinderachtige spelbedervers die koste wat kost probeerden de grap onderuit te halen. Vooral DordrechtDuck (volgens mij ook in het andere 1 april-topic) vond ik zwaar irritant. Als je de grap doorhebt, moet je juist meespelen in plaats van de pret te bederven. Van Ui had ik een beetje last omdat hij het veel te ongeloofwaardig maakte. Daardoor is een grap van vorig jaar of het jaar daarvoor ook al voortijdig ontmaskerd, omdat Ei het veel te veel opblies.

Jammer, maar er komt dus geen luxe Rosa-serie. Alhoewel, 'jammer'...? :P

Je hebt wel veel last van anderen hé. Je gruwelijk zitten ergeren aan mij, en zwaar irritant blabla. Als het nu een goed georganiseerde grap is, DAN is het leuk. Niet zo'n doorzichtige nepgrap. Dat is gewoon jammer.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Ui » za apr 02, 2011 2:38 pm

Rubberduck schreef:Van Ui had ik een beetje last omdat hij het veel te ongeloofwaardig maakte. Daardoor is een grap van vorig jaar of het jaar daarvoor ook al voortijdig ontmaskerd, omdat Ei het veel te veel opblies.

Nou wordt 'ie fraai. Ui's bijdrage werd verklapt, nadat een of twee personen erin leken te trappen. (snotter)

Rubberduck schreef::lol: Da's een goeie, Ui! Nou zit je die arme Kwuk voor de gek te houden, maar daar trappen we niet in!

Woepla, hier werd Ui finaal van het bord geveegd. Game over. (huil huil)

Terwijl Ui echt, recentelijk een aankondiging voor een Nederlands televisieprogramma heeft gezien, waarin idolen bij fans thuis komen mee-eten.
Maar goed, dit is allemaal achteraf gepraat. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Rubberduck » za apr 02, 2011 4:11 pm

DordrechtDuck schreef:Je hebt wel veel last van anderen hé. Je gruwelijk zitten ergeren aan mij, en zwaar irritant blabla. Als het nu een goed georganiseerde grap is, DAN is het leuk. Niet zo'n doorzichtige nepgrap. Dat is gewoon jammer.

Nee hoor, ik had alleen maar last van jou. Bedenk JIJ dan eens iets... Iets grappigs of origineels. Neeeeeeee, dat doet DordrechtDuck niet. Die zit liever te kankeren op een ander, die WEL wat probeert te doen. En dan maar flink trappen en jennen om te proberen de grap onderuit te halen. Heel erg zuur, onsportief gedrag. En Ui, ik moést dat wel onderuit halen, want anders was de grap finaal mislukt. Jij maakte het veel te ongeloofwaardig. De grap van 'Donald Duck' en mij was alleen te redden door jouw bijdrage als grap te bestempelen. Dat had je kunnen weten; je hebt al eens eerder een goede grap op die manier om zeep geholpen.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Ui » za apr 02, 2011 5:10 pm

Rubberduck schreef:En Ui, ik moést dat wel onderuit halen, want anders was de grap finaal mislukt. Jij maakte het veel te ongeloofwaardig. De grap van 'Donald Duck' en mij was alleen te redden door jouw bijdrage als grap te bestempelen. Dat had je kunnen weten; je hebt al eens eerder een goede grap op die manier om zeep geholpen.

Je zegt maar. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Donald Duck » za apr 02, 2011 8:17 pm

Haha, waar een 'vroege' 1-april grap al niet toe kan leiden. Vermakelijk om te lezen hoe de fantasie van sommigen op hol slaat! Maar al met al hoop ik wel dat er ooit een serie komt die gelinkt is aan Don Rosa. Zijn verhalen zijn namelijk super!
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Albums en boeken

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten